İzleyiciler

28 Mart 2011 Pazartesi

İlişki Öncesi Salaklıklar

1. Burç uyumlarını kontrol etmek. "Google'a burç uyumu yaz, gelen en güvenilir siteye tıkla ve ilişkiniz nasıl olacak gör."

2.  En uzun ilişkin ne kadar sürdü sorusunu sormak. "Öncekiyle iki sene beraber olduysa seninle, üç sene mi olacak yani?"

3. Mesajlaşma sonrası, sabah günaydın mesajı beklemek. Bu mesaj gelirse kafada kurmaya başlamak. "Bana vakit ayırdı, uyanınca aklına ben geldim yaşasın heyo." - Halbuki, gece seninle mesajlaşırken uyuyakaldı ve sabah uyanınca da mesajını gördü. Mecbureden de olsa hatırladı işte.

4. Facebookta The Fortune Teller'i açıp onun günlük burç yorumunu okumak.

5. Son bir ay içerisnde bakılan kahve fallarını hatırlamaya çalışıp, onun doğru kişi olup olmadığını anlamaya çalışmak. "Acaba ismindeki harfler bana söylenmiş miydi?"

6. Facebook profiline girip duvarında en aşağıya kadar inip, ne boklar yemiş diye kontrol etmek. "Silmişse içimiz rahat eder, canımız kavga isterse de *ne bok yedin de herşeyini sildin* deriz."

7. Attığı bütün mesajları baştan 10 kere okuyup, her okuyuşta farklı bir detay bulma arayışına girmek. "Yaşasın her mesajında bana, canım demiş. Kesin benimle evlenmek istiyor."

8. Okunan burç uyumlarında olumsuz bir şey görünce, farklı bir sitedeki yorumlara gözatmak. "Zaten burçlara inanmıyoruz ki, öylesine bakıyoruz tripleri."

Bunları hep yaptığımız için, her zaman İLİŞKİ ÖNCESİ olarak kalıyorlar. İlişki boyutuna gidilmiyor :) Aklıma geldikçe yazacağım çok eğlendim.

http://www.formspring.me/lazanya
http://twitter.com/lazanyam

12 yorum:

  1. haha süper olmuş özellikle 7. şık tam benlik :D kendimi salak gibi hissettim :D

    YanıtlaSil
  2. ehheae, 8 şık bana uyuyor :D demek ki napıcaz? bunları yapmıcaz :D

    YanıtlaSil
  3. haha süper tespitler, inan bana çoğunu yaptım bunların :D:D

    YanıtlaSil
  4. 1 ve 6 da beni anlatmış lazanyacım :)

    YanıtlaSil
  5. 1,4,5,6,7,8 :D
    Güzel tespitlermiş :D

    YanıtlaSil
  6. bunların hepsi bi arada paranoyaklık belirtisi yannız :))) güzel olmuş yazı :)

    YanıtlaSil
  7. Kadınları tanımak için Lazanya'nın günlüğünden geçmek :)) ( Bu sekiz madde erkekler içinde geçerli olabilir aslında )

    Tespitler dobra :D

    YanıtlaSil
  8. güzel tespit etmişsiin cidden. hele şu facebook olayı canını okuyor adamın, in in bitmiyor..
    bu arada bu benim ilk yorumum ben Naz *-*

    YanıtlaSil
  9. hoşgeldin naz :)

    arkadaşlar, valla burada aklıma gelenleri yazdım. ama hepsini yapıyor sayılırım. kii zaten ben paranoyağım :))

    YanıtlaSil
  10. bu yazı çığlıkılar atılarak araklandı :D http://xcoach.blogspot.com/2011/09/iliski-oncesi-salaklklar.html

    YanıtlaSil
  11. Yaş kaç olursa olsun aşık bir kadın bunların hepsini yapabilir. Helede facebook da yazdıkları ve gelen mesajları tekrar tekrar okuma bölümü beni koparttı

    YanıtlaSil
  12. Çok doğru:) tespit bunlar bende adamları neden kaçırıyorum dıyordum okuyunca daha ıyı anladım dısarıdan cıdden cekılmezmısım:)

    YanıtlaSil