İzleyiciler

10 Nisan 2013 Çarşamba

Neden yazmıyorum?

Uzun zamandır adam gibi yazı yazmadım, twitter'a bile bakmadım. Neden mi?

Buraya güzel ne yazdıysam, bir haftayı geçmeden bozuldu. Gözleriniz kem demiyorum! aman diyeyim. Sadece nazar çekiyorum sanırım. Emin bile değilim bundan.

Arada girip hikayeler mi yazsam? Daha mı iyi hissederim kendimi acaba. Ama tutamam ki çenemi anlatırım yine, ser de veririm sır da...

Ne çok iyiyim ne de çok kötüyüm. Böyle işte. Kalbini kırdıklarım varsa da özür dilerim, aslında çok şekerim telafi ederim.

4 yorum:

  1. çok iyi ol çok mutlu ol arada bunu söyle yeter ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanıyorum o da olacak bir gün.
      mutluyum yazsam arada bir gelip, ertesi gün mutlu olma sebebim gidiyor elimden.
      anlamıyorum.

      Sil
    2. buraya yazmadığında mutlu musun peki ? Yani kısmen deney gibi olacak ama yazdığın dönemlerdeki durumu biliyorsun,yazmadığın dönemlerdeki durum neydi onu merak ettim.?

      Sil
  2. İstersen buraya yaz, iztemezsen yazma ama mutluluklarını her an kaybedecekmişsin gibi korkma, o zaman daimi olurlar, umarım da olsunlar :)

    YanıtlaSil