İzleyiciler

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Bonny Food: sipariş üzerine gerginlik verilir.

Artık markalaşmış bir isim olan Bonny Food'un sitesinden: http://www.bonnyfood.com/ çok sevdiğim bir arkadaşımın doğum günü için sipariş verdim. Doğum gününden bir gün seçimimi yaptım ve ertesi günü heyecanla bekleyemeye başladım. Ertesi gün 17:00'ye kadar iletileceği bilgisi verilmişti. Bir de takip numarası.

Ertesi gün, yani doğum gününde sitelerine girip girip takip numarasını yazdım ama hiçbir bilgi yok. Artık 16:30 olmuştu saat ve müşteri hizmetlerini aradım. Kuryeye yarım saat ulaşamadılar. Panikledim tabi, arkadaşımın iş yerine gidecek o paket. Ankara'dan İstanbul'a küçük bir tebessüm için... 17:00'de işten çıksa ne olacak? Para iadesi, hediyeler, özürler neyi değiştirecek?

Bütün bu sinirle saat 17:35'e kadar bekledim. En son müşteri hizmetleri aradığımda kuryeye ulaştıklarını ve ileteceği bilgisini aldılar. Evet paket ulaştı ama 35-40 dk gecikmeli olarak. Bana verdikleri stresi asla unutamam ve bir daha asla bir sürpriz için Bonny Food alışverişi yapmam.

Mail attım sabah gelince, durumu anlattım. Gayet rahat sıradan otomatik mesaj ruhsuzluğunda bir mail geldi.
Böyle bir marka için üzücü.
Siz insanlara sürpriz yapmalarına yardımcı olmak ve onları sevindirmek için var olmasınız, strese sokmak için değil!


9 yorum:

  1. aslında işini ciddiye alan bir firma izlenimi yaratmıştı bende hiç alışveriş yapmama rağmen, ama üzüldüm
    en azından ulaşmış arkadaşın ne mutlu olmuştur boşver sen onu düşün lazanyacım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook sayfalarını buldum az önce. gününde ulaşmayan bir çok sipariş varmış, ertesi gün götürelim falan demişler :)))


      kısacası şaka gibiler!

      Eevet neyse ki ulaştı yoksa tahmin bile edemiyorum cinnet anımı :D

      Sil
  2. Ben de hızlı saatten bi saat siparişi verdim.. Seçtiğim saatin aynısı olmadığını sadece kordonunun kahverengi olanı kaldığını söylediler.. Neyse dedim altı üstü bi kordon burdan değiştiririm.. Üstüne basa basa sadece kordonu mu diye sormama rağmen saat geldi komple kahverengi.. Gel de katil olma.. Online alışverişten soğrudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa kötü denk gelmiş sana.

      Ben çok sık alışveriş yapıyorum internetten. markafoni, limango, trendyol favorim. İade kolaylığı da sağlıyorlar, bir tek kargonun gelmesi uzun sürüyor bir tek o yanı kötü. Onun dışında kolay geliyor bana.

      Sil
  3. Demekki neymiş Bonny Food'dan sipariş asla ama asla vermeyecekmişiz >.<
    Kötü bir deneyim yaşamışsın ama en azından o gün teslim edilmiş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle! risk alırım diyen olursa tabi ama bana göre değil.

      ben plancıyımdır, garanticiyimdir.

      Sil
  4. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  5. Ciceksepetindeki tatlılardanda gecen hafta ben teslim aldım,biraz dha saati saatine uyuyo onlar sanki cnm aklnda blunsun :)

    YanıtlaSil
  6. Ciceksepetindeki tatlılardanda gecen hafta ben teslim aldım,biraz dha saati saatine uyuyo onlar sanki cnm aklnda blunsun :)

    YanıtlaSil