İzleyiciler

23 Temmuz 2013 Salı

Kısmetse bu yılın sonuna kadar yüzük takıyoruz. 2014'te düğün var.

Heyecan dorukta, bu yılın sonunda yüzük takılıyor artık direk nişan mı olur söz mü kesilir bilemiyorum.

Düğünü yaza getirelim de sorun değil, hatta bahar...
Kır düğünü, uçuşan elbiseler.
Abiyeler olmadan, kıvrık hafif dalgalı saçlı kızlar.
Ceketsiz erkekler, jilet gibi pantolonlar ve köseleden kaçan ayaklar. Ne kadar huzurlu...

Başımda papatya tacı, dantelden yapılmış gelinliğim kabarıklıktan uzak ve sade.
Kolumda hoş bir damat, sevgi dolu gözlerle bakan. Ne kadar huzurlu...

Düğünü duyunca heves edip, kendilerine minik gelinlik aldıran küçük kızlar.
Küçük adam gibi giyinen, ufak delikanlılar.
Sevdiklerimiz, dostlarımız ve aile hatır falan derken çağırmak zorunda olduklarımız.
Ne kadar huzurlu...

Siyah son model bir gelin arabası, bembeyaz süslerle süslenmiş. Kelebek gibiyim adeta.
Sonunda Lazanya muradına erdi, çok şükür kurtulduk artık yazmayacak sevgilim öyle yaptı böyle yaptı diye sevinen siz...

Tabi bunlar sadece annemin gittiği falcının dedikleri çıkarsa olacak ☺

Demiş ki: "senin kızın bu sene sonunda yüzük takacak, seneye de evlenecek"

ahahahhahahahahaha

Çok kötüyüm lan dimi ☺


12 yorum:

  1. Of ya! Nasıl heyecanlandım ben de :D

    YanıtlaSil
  2. Böyle bi şey olacağını hissettiğim için önce yazının sonunu okudum :D Nasip kısmet bakarsın olur :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü sen beni çok iyi tanıyorsun, şansımı da öyle nihaha :D

      garip ama olacak bence :)

      Sil
  3. :) çok güzel bir hayaldi...

    YanıtlaSil
  4. Yuhhh bende düğünde gibiydim yaaa :D
    o kadar huzurluydum ki, bi anda ayağına ot takıldı papatya tacın başından düştü :D
    sonu hariç hepsi gerçekleşir umarım en kısa sürede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehahaha :) ayağıma ot takılma kısmı olmadan güzel dimi :) teşekkür ederim inşallah amin

      Sil
  5. aynı fal hafta sonu bana da çıkmış via mom for sure :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh sıçtın mavisi. böyle bir çete mi var acaba :D

      Sil
  6. Bir sazan da burada. Atılan yeme son sürat koştum, heyecanla okudum. Sonunda de epey güldüm. Ama yem de esaslıydı.

    YanıtlaSil