İzleyiciler

25 Eylül 2013 Çarşamba

Gökyüzüyüm, yıldızım yok.

İş hayatı ve zorlukları, aile sorunları derken üzerine bir de bitip yitip giden bir ilişki eklendi.

Alkol daha zevk verir hale geldi, en azından iş çıkışı içilen bir bardak bira bütün sıkıntıları unutup uyumak için birebirdi...

Bazı günler doz aşımı yapmadım değil, sarhoş olup çok eğlendiğim de oldu, uyanıp salak mısın kızım bok vardı içtin dediğimde...

Tabi bunu sadece biten ilişkiye bağlamamak doğru değil. İş yerindeki haksız uğraşlar, ego tatminleri ve gereksiz olduğu açık olan takıntılar da bunlara neden oldu. O kadar sıkıntının üstüne, ayna karşısına geçmiş kendimi sorguluyor ve inceliyordum. Uzun zamandır bakım yapmadığım her halimden belliydi... Daha güçlü ve daha mutlu olmak istiyordum madem, bütün maskeleri tonikleri peelingleri çıkardım. Yüzüme bulduğum ne varsa sürerken, saçımdaki beyazları gördüm! Benim gibi saç tutkunu, aslan kadını için bu bir yıkımdı.

Etrafımdaki iğrenç olaylara neden o kadar taktım? Neden o kadar üzdüm kendimi?

Gerçi böyle dediğime bakmayın, yapım bu. Yine olsa 10 kat daha fazla takarım...

Bu kadar zaman içinde olan, arkadaş sorunlarını yazmıyorum bile. Benim tek hatam, verdiğimi aynı şekilde almak istemem oluyor. Bu sorunu aşarsam sanırım daha sağlıklı ilişkiler kuracağım.

Hep mi sitem olur demeyin. İşim var, sağlıklıyım, borcum harcım yok, karışanım, dalaşanım yok. Evet bunlar güzel. Ama işte bu kadar...

Sonbahar ile birlikte benim tribal bunalım yazılarım da başladı...

Unutmayın, karşınızdaki insanı bi ölçün tartın. İzleyin, gözlemleyin. Temiz yüreğe sahip olan birinin ağzının sıçıyor olabilirsiniz, onun duygularını incitiyor olabilirsiniz. Yapmayın!

Kimin ne yaşadığını bilmemiz zor elbet ama size bunu anlatmışsa, vicdanlı olun biraz. Yapmayın!

5 yorum:


  1. Benim kadar boktan bir dönem geçirmemişsindir.
    Ama şuan okadar mutluyum ki benim sevgilim var artık şaka gibi genelde tek kullanımlık olurlardı ama bu sefer , hıc beklemedım anda geldi ve çok mutluyum ..

    Sen Çok güzel şeyler hak eden bir kızsın daha kıymetını bilen çıkmadı o kadar en yakın zamanda hatta bugunden itibaren her şey yoluna girsin . Bazen düşsek de mutlu olmalıyız be..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oha! çok sevindim. mutluluğun daim olur dilerim..

      teşekkür ederim ayrıca, istemekten vazgeçtim belki o zaman olur.
      hep vazgeçtiğimiz anda gelir güzel şeyler...


      Sil
    2. Canımsın teşekkür ederim . Valla ne zaman vazgeçtim birden bire çıktı karşıma. Çok istiyoruz dıye olmuyor belkıde :)

      Sil
  2. haklısın canım insanlar önemli yani her şey on numara olabiliyor ama koca şehir bi iki insan yüzünden acı verebiliyor berbat hissettirebiliyor. tersi de aynı hiç bir şey yolunda olmaz 2 dostun olur o yerler cennet olur.. umarım doğru insanlarla karşılaşırsın...

    YanıtlaSil
  3. Ah yavrum Murhpey Kanunlarını ne çabuk unutuyorsun istediğin şeyler istemekten vazgeçtiğinde gerçekleşir:) Herşey gönlünce olsun kuzum sevgiler

    YanıtlaSil