İzleyiciler

25 Aralık 2013 Çarşamba

Nereden Geldim Nerelere Gideceğim

Uzun zaman yazmayınca yazıya başlık bulmakta da zorlandım haliyle, Burak Kut'un şarkısını başlık yaptım kendime. Şarkının şu sözünü de feci beğendiğimi yazmadan geçemeyeceğim, "aşkı görsem, kendime geleceğim" ahah tam Lazanya'lık değil mi? ☺Şarkı



Şarkı üzerine bir post yazabilirim :) Neyse ben geri döndüm. İyi mi yaptım bilmiyorum ama yazılarınızdan koptuğum için mutsuzum. Neler yaptınız bilmiyorum, neler yaşadınız yanınızda yoktum...

Haliyle neler yaşadığımı sizde bilmiyorsunuz. Özet geçeyim, uzun süreli bir ilişkinin bitişi ve ardından dinlenme dönemi, yoğun stresli ego savaşlı bir iş hayatı, maddi sıkıntıdan başka huzursuzluğun olmadığı bir aile hayatı ve bitmek tükenmek bilmeyen aşk arayışı.

Lanet gelsin, doğru gibi gelip götü başı oynatıp gidiyorlar. Bir söz okudum dün twitterda;

"Bu dünyada neyi çok istersen,
o senin imtihanındır."

____ Mevlana

Sanırım benimki de bu hesap. Aşk ve sevgi için yaratılmış olmam benim suçum değil. Lan aslında ortalıkta öyle aşk aşk diye de dolanan bir tip değilim ama bastırıyorum herhalde heheh burada fışkırıyor.

Bloga güzel olan ne yazdıysam, 24 saat geçmeden onu kaybettim. Hemen ardından bir gözyaşı yazısı yazdım. Evet bu nedenle de yoruldum, bıraktım yazmayı.

Bakalım şimdi yine deneyeceğim. Yeniden başlayacağım. Eski yazılarımı yavaş yavaş yayınlayacağım.
Şuan az çok temizlemem gerektiğini biliyorsunuzdur.



















Bir isteğim var, eski dostlarımın bu yazıya yorum bırakmaları...
Blog isimleri değişmiş, bir çok kişiyi bulamıyorum.


celebutante vardı mesela izmir'den. kayıp. twitter değiştirmiş. sarı saçlı bir kızdı...
pippi haşmet vardı, gitmiş ve süper ötesi bir yazı ile veda etmiş.
feci katılıyorum, http://pippihasmet.blogspot.com/2013/09/yine-3-sene-oldu-bende-her-seyin-omru-3.html

kibritçi kız gitti sanıyordum buradaymış neyse ki, http://kibritcikiz29.blogspot.com/

hepinizi karşıma alıp bir bir eee hadi ben burada kalmıştım, neler oldu anlat diyesim var. özledim lan!

usturupsuz yazar, evlendi sanırım sadece reklam paylaşmış blogunda.

hey gidi günler heyy!
leah, ella, mia, vişne, bis, ceo, melodram yakınlardalar ama inanın neler olduğunu takip edemedim. unuttuklarım vardır elbet, özür dilerim.

yorum yazabilir ve lazanyaa@hotmail.com.tr adresine mail atabilirsiniz.
iletişimi koparmayalım.

14 yorum:

  1. :) geri dönmen güzel oldu yaa

    YanıtlaSil
  2. Yaa seni unutabilmem mümkün mü Lazanya.!
    Kumanda Panelinde yazını görünce sevinmeden edemedim. Tekrar yazılarını okumak şahane olacak benim için.
    İyi ki geldin valla. Ben Vişne Çürüğü olarak her zaman hatırlıyorum seni. Misal Geçen Chicago filmini izleyince aklıma sen geldin. Aa Lazanya bu filmde mi oynuyor diye şaşırmıştım Bridget Jones'u görünce :D
    Çok özlemişim yazılarını okumayı. Mevlanın sözü ne kadar doğruymuş. Sanırım her birimiz bu şekilde imtihan ediliyoruz. Buraya yazmadığın süre zarfında neler yaşadığını çok merak ediyorum. Arayı bu kadar açma bir dahaki sefere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaaaaaaa çok özledimmm seni :) hep böyle süper yorumlar mı gelir yahu?

      ara ara, neler olduğunu anlatacağım. geçmişe gitmek daha sakin olabilir.

      Sil
  3. Lazanyaaammm!!!


    hoş geldin çok ama çok mutlu oldum dödndüğüne. bi daha da kaybolup gitme..

    bloga yaşadıkalrımızı yazıyoruz ve sonrasında gelen mutsuzlukluklar da yaşadıklarımız. o yüzden yazmaktan vazgeçme ve kendini bu kadar özletme :)

    hepsi ilk başta doğru gibi geliyor ya bıktık doğru gibi gelen yanlışlardan..

    ben buralardayım ve her zaman yanındayım. öpüyorum çok lazanyamm!

    özlemişim bu güzel blogu da seni de <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miaaamm ♥

      hoşbuldum, vakit buldukça girip girip okuyacağım neler oldu diye :) çok merak ediyorum çünkü.

      haklısın aslında yaşamasam yazmam sonuçta ama hep güzel şeyler cort oluyor. böyle bir nazar çeken insan görülmemiştir dünyada buna artık eminim. belki de bu düşüncem yüzünden böyle oluyor amannn neyse bilemedim :)))

      teşekkür ederim, her zaman yanımda olduğunu biliyorum.
      kalpler yolluyorum kocaman ♥♥♥

      öpücükler!

      Sil
  4. Hoşgeldinn. Ben gidicem diyince de çok ısrar etmiştim bak gitme diye.. :( Olsun gittin geldin ya, Mia çok doğru diyor, niye vazgeçicen ya yazmaktan. Bırak seni mutsuz edenler yaşamaktan vazgeçsin. Şimdi otur anlat neler oldu neler bitti bekliyoruz hasretle. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum :) evet yaa hatırlıyorum ama sizde gitmek isteseniz bende durdurmak isterim.
      nasıl olduğunuzu merak ediyorum çünkü.

      bakalım bu kaçıncı dönüşüm bilmiyorum ama devam ediyorum artık.
      sonucu bekleyip göreceğiz.

      Sil
  5. Yorum yazmak için biraz geç kalmış olabilirim ama hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  6. oooo lazanya hanım gelmiş :))

    bloğunu defalarca açıp kapatan hatta şu sıralar bile kapatmayı düşünen biri olarak yazılarına ara vermeni ne kadar anlıyorum az çok tahmin edersin.

    zaten bir insan neden blog yazar anlamıyorum hele ben gibi günlük tarzındaysa.herşeyi unutmak isterken yazmak çok anlamsızca.

    neyse lazanya döndüğüne sevindim inşallah bundan sonrası güzel olur ki olmazsada bu yaştan sonra bi de ona üzülemeyeceğiz de mi kızzzz :))

    YanıtlaSil
  7. yaaa çok özledim seni :) bende ara ara girip yorum yazmıştım bazı postlarına. geri döndün mü bilmiyorum bildirim istememiş olabilirim emin değilim. çok koptuk ya bi ara nasıl da hızlı hızlı müdahale edebiliyorduk ama :))

    girip okuyayım yine :)

    üzülmemek mi? başaramayız :)))

    YanıtlaSil
  8. Evlenmedim, hala "şartları iyileştiriyoruz".

    Yazasım yok ama sizleri çok özledim çoooooooook!

    Kendime kaldığım günleri de...İşimi değiştiriyorum,kesin net! Artık daha çok buralardayım. xoxo

    YanıtlaSil