İzleyiciler

2 Eylül 2014 Salı

bir merhaba

lan aylardır neden yazmıyorum? buraya ne zaman iyi bir şey yazsam, 1-2 güne kalmaz bozuluyor büyüsü çünkü. en büyük nedenim bu aslında.

neyse sağlıklıyım iyiyim, işsiz kaldığım dönemde 10-13 kilo falan verdim. yürüyün beybiler, yürüyün.


neler yaptınız, herkese burada mı acaba, yazdığımı eski blog arkadaşlarım görebilecek mi? blogtaki takip edenler listesi kaldırıldı mı bozuldu mu, eski yazıları taslak yapmışım tek tek yorumlara girip arkidişlerimi arayacağım. sesimi duyan var mı?


çok koptum blogtan ama arada bir twittera uğruyorum haberiniz olsun.

blog adını unuttuğum arkadaşlarım bile var ya :( huff

tanıdıklar, tanımadıklar sevgiler herkese
belki arada yine girer estiririm. önce şu raporları bitireyim.

6 yorum:

  1. Ben burdayım lazanya.. :) Ben de bir senedir yazmıyormuşum nerdeyse ama geçen hafta böyle bir aşk geldi yazdım. Bu arada ne zaman iyi bir şey yazıyorsam bozuluyor diyorsun ya bence o yazdığın için bozulmuyor. Sen ben gibi insanların kaderi bu, bununla yaşayacağız biz. Yani sen ister yaz ister yazma bozulacaksa bozulur. O yüzden yaz artık lütfen!! Takipçiler listesi de google+ ile birleşti ben de bi şekilde hallettim ama hatırlamıyorum friendfeed yazınca çıkıyordu galiba. Yaz bak, sakın ihmal etme. :) Son olarak, 10-13 kilo mu wuhuu diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam canım canımm ☺ nerede benim 500-600 takipçim yea :( yazmayı bile unuttum mu acaba diye korkmuyor değilim hani. vakit buldukça yazacağım. ama herkesler nerede :/

      gitsin kilolar gelsin düğün dernek :p

      Sil
  2. hoşgeldin! :) twitterdan da takip edelim o zaman ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldummm ☺ beklerim efenimmmm

      Sil
  3. Ben şahsen burdayıım :) bir kaç gün öncede seni düsünmüştüm hatta yine koptu gitti diye. İyiysen sorun yok, alıştik zaten ayda yılda bir gelmene artık :p
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OoOO güzel tanıdık birilerini görmek :)

      ahaha lafı da yedim valla ayda yılda bir oluyor cidden, bakalım bu sefer durum ne olacak


      sevgiler öpücükler

      Sil