İzleyiciler

23 Kasım 2015 Pazartesi

Şükürler olsun mu? Olsun...

Merhaba,

yazmayalı uzun zaman olmuş. 5 eylül 2014 nedir ya?! bir yılı geçmiş.

bu arada neler oldu kısmına girmeyeceğim. girersem çıkamam ama ara ara bahsederim.
kafam karışık kısa bir şükürler olsun yazısı yazmak istedim.

şükürler olsun ki, sağlıklıyım, ailem sağlıklı, hayallerini kurduğum 1-2 şeye sahip oldum, işim var. ama hala eksik olan ve tamamlanmasını istediğim şeyler var. uzun zamandır var bunlar üstelik.

neye göre sınanıyorum bilmiyorum, bunun hesap kitabını yapmak günah evet biliyorum ama sorgulamadan da edemiyorum.

mutluluk kavramını neye göre yaşıyor insanlar? her tanıştığım adamın orospu çocuğu çıkması benim hatam mı? düzgün ilişki yürütüp, bok gibi bırakılmak benim hatam mı? yoksa kaderim mi?
diğer dünya da bunun ödülünü alacaksam, burada cehennemi yaşamak ne kadar adaletli?

üzülüyorum lan, her gece yatağa yatmadan önce küfür edip ağlayasım geliyor.
sonra diyorum ki, şükürler olsun sağlıklıyız, işim var, geçim derdimiz yok sayılabilecek kadar orta seviyede.

lazanya döndü de yine oflaya poflaya döndü demeyin, isyan değil de kafa karışıklığı yazısı sadece....



ps: eskilerden, burada olanlar yorum bırakabilir mi?

5 yorum:

  1. Sevgili lazanya senin o kadar eski bir takipçinim ki lise zamanlarımda okurdum acını sevincini paylaşırdım ama hiç iletişime geçmedim yazmadığın zamanlar arafa bir girip bir şeyler paylaştın mı diye bakardım lakin aradan çok uzun zaman geçti ben üniversiteye başladım bu yıl bilişim dersinde bugün sosyal medya konusu blog hesabı geçti aniden aklıma geldin heyecanla sayfayı açtım dün yazmışsın o kadar sevindim ki arkadaşlarımla paylaştım anlam veremediler bu mutluluğuma sen benim için çok başkasın mesela çevremde pucca hayranlığı besleyenleri yadırgıyorum ama seni kendime o kadar yakın buluyordum ki lütfen bir daha bu kadar uzun süre habersiz bırakma okurlarını. Aslında yazmadığın zamanlar buraya giremeyecek kadar güzel bir hayatı var demek ki diye senin için mutlu oldum ama anladığım kadarıyla her şey çok da güzel gitmemiş. Seni çok öpüyorum kendine dikkat et güzel kalpli insan.

    YanıtlaSil
  2. canım ayşenur, yorumuna çok mutlu olduğumu söylemeden geçemeyeceğim. hebele hübele yapmadan hemen bunu yazmak istedim ☺ duygularını öyle iyi anlıyorum ki, belki biraz da kendine benzetiyorsun yani bilemedim benim genelde öyle okumaktan kendimi alamadığım ve takip ettiğim çoğu kişi ya bana benziyor, ya da sadece hayatlarını merak ediyordum :)) daraldım, darlandım biraz. bu zamana kadar cidden çok çok iyi gitmedi. 6 ay süper güzelse bundan sonraki 3 ayı depresyon ile geçmiştir. ama yaşıyoruz işte, dedim ya sağlıklıyız çok şükür. aile içi sağlık sorunlarını aştıktan sonra buna hiç unutmadan şükrediyorum. yorumunun "buraya giremeyecek kadar güzel bir hayatı var demek ki" kısmı için yalan diyemem ama bitti geçti gitti güzel şeyler. ne istediğimi, beni tanıyan okuyan biri olarak sende biliyorsundur. "sonsuz mutluluk" olduğuna inanıyorum nedense ve onu bulmak için kendimi parçalıyorum. bir sonraki yazım "neyi çok istersen o senin imtihanındır" cümlesi üzerine olacak :)

    üniversiteye başlaman süper haber, dolu dizgin yıllar seni bekliyor :) başarılar dilerim kopmayalım lütfen

    bir kucak dolusu sevgi gönderiyorum sana :*

    YanıtlaSil
  3. Her zaman takipte kalacağım dilerim her şey gönlünce olur 😊

    YanıtlaSil
  4. ne kadar eski? ne kadar tanıdık?
    eski bi okurum ben nacizane
    Ama bil ki yalnız değilsin
    hiç olmadık
    olmayacağız

    YanıtlaSil
  5. ne kadar eski? ne kadar tanıdık?
    eski bi okurum ben nacizane
    Ama bil ki yalnız değilsin
    hiç olmadık
    olmayacağız

    YanıtlaSil