İzleyiciler

5 Haziran 2010 Cumartesi

PuCCa * küçük aptalın, büyük dünyası

  Hepimiz gibi başladı. Amaç İNTİKAM. Haklı olduğundan emindi ve blog açtı yazmaya başladı. Yorumlar geldi, onun kendini iyi hissetmesini sağladı okuyucular. Blog açtığımda haberdar değildim, çok kısa bir zaman oldu PuCCa'yı tanıyalı. Öyle yakın hissettim ki kendime, blogumu bile bilmeyen ablam O'nu biliyordu ve yazılarını uzun zamandır okuyordu. Evet dedim, kısa zamanda ona ulaşmayı başardım. Blogumdaki yazıları bile takip etmiyordur belki, bilmiyorum ama ben takipteyim abi :)

 Kitabı alıp eve geldim, annem evde ablamla PuCCa konuşmalarımızı duyuyordu, kitabın ilk 2 sayfasını beraber okuduk. Yüzünde bir gülümseme oldu. Sanırım benden sonra ilk o okuyacak. Aslında okuyup neler yaşadığımızı, nasıl adamların bizi üzdüğünü anlamasını istiyorum.

 Dün PuCCa twitterdan bana özel mesaj (DM) attı;

"PuCCaa lazanyaaaa kitabı senin görmen gerek en fazla almıyorsan bile bir yerden git bak kitabın arkasına senin yazdığın bişiyi koyduk"

 Kitabı almıyorsan diye bir şey yok tabi :) Evde, blogta, twitterda ve günlük yaşantımızda sürekli adını
duyduğum tatlı blog yazarının kitabını nasıl almam?! 





Hemen fotoğraf çektim LAZANYA& PUCCA bir de kitabın arkasındaki alıntıyı paylaşıyorum sizlerle. Bol şans diliyorum. Umarım medya adam akıllı eleştiriler yapar. Bu yazıma kızan yazarlar olabilir fakat unutmayın ki KIZLAR, biz bunları yaşadık ve bu adamlar bize bunları yaşattı. Sevgiyle kalın. Hayatınızın erkeğini bulun ve buradan gidin :) Teşekkür ederim PuCCa  , dilerim desteğini hep alırım(z).


8 yorum:

  1. Sisteeerrrr bensiz almana bozulmadım :D ayy çok güzelll olmuş ^^ eline sağlık öptüm ^^ ben az fenalardayım da :D beğenmezsem silcem bu yorumu sonra :D

    YanıtlaSil
  2. oha ya deli gibi istiyorum bu kitabı dur bakalım ne zaman fırsat bulucamda alıcam aman ya fanıyım puccanın ben daha alamadım acı çekiyorum dostlar :D

    YanıtlaSil
  3. hem gülüyorum hem canım acıyor okurken :(

    YanıtlaSil
  4. ilk defa okuyorum blogunu. bu kadar çakma bir blog için son olacaktır zaten. Koyu ve büyük puntolar çok itici, imla kurallarına dikkat edilmiyor. Bunlar olsa bile o fotoğraflar bile itici bulmama yeterdi. Kötü olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Evet sende noktalardan sonra küçük harfle başlamışsın. Nokta ve virgülden sonra boşluk bırakmamışsın. Sağol yorum için ama adsızsın. Fotoğrafların benden daha kötü diye düşündüm. Ayrıca PuCCa'nın yazısının altına yorum yapmanda ayrı bir konu :)

    YanıtlaSil
  6. bende edinmek istiyorum o kitabı en kısa zamanda insanın yalnız olmadığını bilmesi rahatlatıyor bi nebze.

    YanıtlaSil