İzleyiciler

31 Ekim 2010 Pazar

Yasal İşlemler

Benimle http://www.formspring.me/lazanya adresimden uğraşan zeki arkadaşa pazartesi günü dava açıyorum. Bu Kara'nın amcasına sormadan önce twitterdan avukat birine sordum. Evet bana fahişe diyen kişiyi bulduracağım. Benimde ailem var benimde namusum şerefim ve gururum var. Çocukça bir şeye kızıpta bana böyle saldıran insanı bulacağım ve maddi manevi bütün haklarımı arayacağım.


Öyle lafı söyleyipte kaçmak yok. Beni deşifre etmekle de tehdit eden insanlar oldu. Bunlar içinde gerekli tüm işlemleri yaptıracağım. Abartılacak bir şey yok. İsimsiz günlük yazıyorum ve okuyorsunuz. Orospu değilim bedenimi satmıyorum. Utanılacak şeyler yazmıyorum. Ve böyle saldırıları hak etmiyorum.

20 yorum:

  1. Katılıyorum kimseye böyle laflar etmek düşmez. Ayıptır. Sakın vazgeçme yap burnundan değil kıçından fitil fitil gelsin o diyenin.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle destekliyorum...İstediğin kadar isimsiz olsun karşında bi insan var sonuçta hakarete gerek yok!

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar komiktir ki blog yazanlara hakaret etme hakkı görüyor kimi insan -kendi kendine.

    Seviyesiz bir şekilde içlerindeki nefreti bu şekilde boşaltıp rahatlıyorlar sanırım.

    Evet, herkesin psikolojisi normal değil. Düzgün insanlar bunu yapmaz.

    Eğer gerçekten IP numarasından kim olduğunu bulursan yanına bırakma bu söylediklerini.

    YanıtlaSil
  4. Lazanya,
    bence de sen onları rezil et kimseye zorla okutmuyorsun
    ,hastalıklı insanlar bunlar...

    YanıtlaSil
  5. hakkini savun :-)
    sadece biraz zor olacak cünkü formspring.me ye baski yapip ingilizce hakarete ugradigini anlatman gerek.. eger sansin varsa ve ciddiye alirlarsa, ip adresini verirler, yoksa ipsiz pek birsey yapamazsin maalesef.


    iyi geceler.

    YanıtlaSil
  6. Şaka gibi... Burası senin günlüğün ve bizimle paylaşmış durumdasın, bunun üzerinden seni yargılamak, eleştirmek hele ki hakaret ve küfür etmek kimsenin haddi değil.
    Bence de bulmalısın kim olduğunu, o da görsün bu şekilde ne mal olduğunu.
    Ama kararından vazgeçme bence.

    YanıtlaSil
  7. yasal olrak hakkını ara ama lütfen kafanı böyle abuk sabuk şeylere takmadan yap bunu.

    :)

    YanıtlaSil
  8. Bu ne iş arkadaş yaa. Şurda iki içimizi döküyoz hayali olarak, buranındamı sapığı var yaa.

    YanıtlaSil
  9. Sana fahişe diyenin ben aklına edeyim. Kesinlikle dava açmalısın ve hakkını savunmalısın. Bir insanın gururu ve namusu her şeyden önce gelir. Bu tür yakıştırmaları hak etmiyorsun. Böyle güçlü duruşun için seni tebrik ederim lazanya. Pabuç bırakma sakın ona..

    YanıtlaSil
  10. Yanındayım(z).

    Ozellikle formspring üzerinden anonim oldugunun dusunerek hakaret eden cok. Birinin derslerini vermesi gerek. Basta da soyledigim gibi, arkadayım.

    YanıtlaSil
  11. Ya insanlar nerden buluyolar bu hakkı kendilerinde?! Pucca'ya, sana, delininbirine ve daha bir çok kişiye yapılan bir şey bu deşifre etme çabaları, küfür-hakaret ve daha fazlası...
    Neden yani ben anlayamıyorum.. Bir insan kimliğini saklamak istiyorsa sebebi vardır ve sadece kendisinin bileceği şeydir bu...
    Ayrıca şu bloggerların dış görünüşünü hakaret konusu yapmak hangi zihniyetin saçmalığıdır yaa?! Burda kimse manken, güzellik yrışması birincisi falan olduğunu iddia etmiyor, bir şey iddia etmiyor... Hatta tam tersine birçok kişi kendi kusurlarını direkt yazılarında paylaşıp, kendisiyle dalga geçebiliyorken dönüp de "Aaa, pis şişkosun sen, koca götlü!" demenin mantığı nedir?! İster şişman olur, ister çirkin olur, ister dişlek olur, isterse dünya güzeli olur; istediğiyle çıkar-yatar-kalkar, kimseyi de ilgilendirmez, yazı yazmasına da engel olmaz bunlar... Kaldı ki kimse kimseye zorla okutmuyor blogunu... Hepsi ama hepsi çekememezlikten bunların..
    Sonuna kadar hakkını ara Lazanya'm, arkandayız...

    YanıtlaSil
  12. Sana Fahişe diyenin ben aklına edeyim be! Karatersizlikler işte.
    Hakkını savunmalısın tabiki lazanya
    Pabuç bırakma onlara.. Hakkını savun.
    Ayrıca karşılarında güçlü ve dik durman çok iyi bir özellik senin için :)
    Ve sen bunları asla hak etmiyorsun

    YanıtlaSil
  13. İbret-i alem olur bundan böyle de herkeslere. Sıkıyosa bi daha yapsınlar.

    YanıtlaSil
  14. Yasal işlemlerle ne gerekiyorsa yapmalısın,destekliyorum..:)

    YanıtlaSil
  15. boş beleş insanlar işte. canını sıkma ama prim de verme. deşifre olsunlar. oçları ya. ıııy

    YanıtlaSil
  16. Açtın mı davayı,merak ettim,arkandayım!Terbiyesiz!

    YanıtlaSil
  17. simdi sakince elindeki avukati yere birak. ugrasmaya bile degmez bebek yuz

    YanıtlaSil
  18. Bence mutlaka uğraşılmalı yani imkan (zaman, hukuki anlamda çevre veya maddiyat vs.) varsa, birileri birilerini boşvermemeli ve sanal da olsa kimsenin onurunun zedelenmeyeceğini gösterip ağzının orta yerine kaka yapmalı.

    YanıtlaSil