İzleyiciler

1 Temmuz 2011 Cuma

güneşten kalanlarla seviştim

akşamüstü uyandım, pike üzerimden düşmüştü yatakla beraber bedenimde soğudu. evin yakınından müzik sesleri geliyordu. üzerinde kara kalem anime çizimler olan perdeyi açıp, camı araladım. şarkıların sözleri anlaşılmıyordu fakat beni yataktan çıkartmıştı bile.

duş almadan önce üzerime sweat alıp, çıplak ayak koştum sahile. evden çıkarken, ahşap merdivenlerde bir şey battı ayağıma. fakat hedef güzel olduğundan, umursamadım bile. devam ettim...

güneş çoktan batmıştı, benim umutlarımsa daha yeni yeni tazeleniyordu. güneşin son kalan ışıklarından payıma düşeni almak için, ellerimi havaya kaldırdım ve rüzgara bıraktım kendimi. üşüdüğümü hissedemeyecek kadar kendimden geçmiştim. gözlerimi kapattım, müziğe yaklaşma kararı aldım.

kumsaldaki tanecikleri umursamadan, ahşap merdivenleri parmak ucumda çıktım. öylece attım kendimi duşa. su ile bütünleştim. belki yarım saat kaldım. başımı yukarı doğru kaldırıp, duştan akan suda ruhumu temizledim. havluya dokunmak bile istemedim, sular aka aka odama girdim. ahşap toz pembe kapımın üzerinde, ıslak elimin izi kaldı.

askıdan beyaz elbisemi seçtim, saçlarımı yapmak bile istemedim. müziğin sesi gittikçe artıyor sevdiğim şarkılar çalıyordu. öylesine topladım saçlarımı, elbisemi giydim. gözlerimin tam altı, yanağımın üzeri kızarmıştı güneşten. makyaj yapmadım.

sahildeki iki yan evin bahçesindeki kalabalığa doğru gidiyorum! benim şarkım çalıyor! içim kıpır kıpır oluyor!
http://fizy.com/#s/1mj7hr



http://www.formspring.me/lazanya
http://twitter.com/lazanyam

7 yorum:

  1. tamamı gözümde canlandı çok güzel yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  2. Rüya mı? Gerçek mi ? Anlayamadım ama çok güzel yazmışsın...

    YanıtlaSil
  3. Nora, sizde benimle gelin diye yazdım :) teşekkür ederim.

    Lalişim, hayalinde nasıl olsun istersen öyle olsun :) çok teşekkür ederim. daha devam edeceğim. öyle şarkıya doğru gitmekle olmaz bu. sizde yanıma gelebilesiniz diye yazdım.

    YanıtlaSil
  4. benzer bir 'görüntü' benimde hayalimde varmış sanırım.. sen anlattıkça ben 'gördüm'. Dans edeceğin esmer tenli adama selam söyle ;)

    YanıtlaSil
  5. Burçdaşım benim sen her zaman mutlu ol :)

    YanıtlaSil
  6. gab. bende yazıyı devam ettirmeyi planlıyordum :)

    leyla, teşekkür ederim kedigillerden bloggerım :)

    YanıtlaSil
  7. ilk okuduğumda ben de ''What is MatriX'' dedim;D

    YanıtlaSil