İzleyiciler

1 Şubat 2013 Cuma

Ocak Ayında Neler İzledim?

Anna Karenina:

Film aşk üzerine kurulu, romanı okuyanlarda daha iyi bilir. Ben adını biliyordum fakat kitabı okumamıştım. Kitabını okuduğum filmleri beğenmiyorum çünkü. Mesela Harry Potter'da hayal kırıklığı yaşamıştım. Kitapta bir sürü ayrıntı vardı fakat filmde yoktu. Keira Knightley başrol oyuncusu. Kadın güzel, farklı bir tarzı var. Bütün oyunculukları mı öyle bilmiyorum ama bu filmde süperdi.
Gitmenizi tavsiye ederim, görsel bir şölen söz konusu. Eski zamanın şaşalı balo giysileri, danslar, korseler falan havada uçuyor. Cidden beğendim. Gidemezseniz de, dvd gecenize renk katsın ☺


Mama:

Korku filmlerinin hastasıyımdır. Fakat uzun süredir ağzıma layık bir film bulamıyordum. Aralık ayında bir Türk korku filmine gitmiştim sevgilimle, hemde ilk sinema keyfimizdi... Kabus oldu. Neyse bu filmin güzel kısımlarına geleyim, başrolde küçük kızlar var ve harika oyuncular. Hem duygusal hemde korku filmi ilk defa izledim. Öyle aman aman korkmadım ama her an gergindim. Konusu farklı, ben çok beğendim bunu da tavsiye ederim. Hemde gösterime yeni girdi sayılır.



Celal ile Ceren:

Recep İvedik tiplemesinde sinemada gülmekten çatlayacaktım. Hala da tv de gördüğüm zaman sıkılmadan izliyorum. Şahan yeniden film yapınca, hemen fragmanı izledim ve gitmeye karar verdim. Tam sevgili ile gidilecek film kızlar! Uzun sürelik ilişkiden çıkan erkeği ve kızı anlatıyor ☺ Pişman olup, sürünsünn :p hehe 
Onun dışında bir artısı yok. Çok az güldüm, gözümden yaş falan gelmedi. Bir Recep İvedik değil yani. Gelde Recep İvedik'leri ATV veriyordu, bunu da verir. Paranıza yazık olmasın, gitmeyin. Haa derseniz ki, sevgilim anlasın neyin ne olduğunu biraz ders alsın... İşte o zaman biletleri ona aldırın ve gidin! ☺


Efsane Beşli:

Animasyon hastasıyım!!! Bayılıyorum bu filmlere. Çook çocuksu olmadıkça gitmeye çalışıyorum çoğuna. Şubat tatili nedeni ile turkcell ve vodafone kampanyaları durduruldu. Bu ay çok gidemem sanırım. Kampanya başlayınca sinemalara devam ederim ☺ Çocukluğunuzu özlediyseniz, bu filme gidin. Ben 3D izledim keyif aldım. Tavsiye ederim.


CM101MMXI - CEM YILMAZ:

Cem Yılmaz'ın gösterisine hiç daha önce gitmedim. Yada dvdlerin hepsini başından sonuna izlemedim. Hep youtube videolarından kesitler izledim. Sinemaya gelince merak ettim ve gitmek istedim. Hep pipi kuku esprileri vardı. İlk başta güldüm ama sonra çok sıkıldım. Cem Yılmaz tarzını sevenler için süper, benim gibi düşünenler için kötü.




Amour - Aşk:

Annem çok görmek istedi bu filmi. Kıramadım. Aslında fransız filmlerinden hiç hoşlanmam. Soğuk, duygusuz ve anlamsız geliyorlar bana. Aama annem bahane ürettiğimi düşünür diye diyemedim. Neyse gittik. Farklı yine, o soğukluk var. Vicdanımı sızlatan bir filmdi. Sonu berbattı. Bence sinemada izlemeyin. Zaten gösterimden kalktı çoğu yerde.