İzleyiciler

2 Şubat 2013 Cumartesi

Mim'lendim Rahatladım

Melo'm beni mimlemiş, eğer mimlenmesem kendimi kötü hissederdim. Uzun zaman blogtan uzak kaldım, dışlanmış gibi hissederdim. Neyse ki canım blog arkadaşım beni unutmadı ☺

Buradan seçtiğim sorulara cevap vermeye başlıyorum:


1. Burcunuz nedir?
Aslan burcuyum ve yükselenim Oğlak. Nasıl bir sonuç çıkar bundan, yorumu olan varsa beklerim. Ama şunu bilmenizi isterim ki %70 Aslan, %30 Oğlak'ım.

2. Sizi yazmaktan soğutan olaylar?
İşsizken sürekli yazıyordum. Blogumun da sayesinde bir işe girdim ve sonrasında ofiste deşifre oldum. Bilenlerden, bilmeyenlere bir akım oldu ☺Bu nedenle ofiste olan biteni istediğim gibi aktaramadım. Bu da blogtan soğumama neden oldu. Ama şimdi geçti, iyiyim ☺

3. Hayatınızda dönüm noktası olan yaş hangisiydi?
Tam ergenlikteydim öss falan uğraşıyordum. Atarlı tutarlı manyağın tekiydim. Annem babam boşandı, ablam evlendi ve hayatım bir sene içinde hızla değişti. Mutluluğu kederi aynı anda yaşadım.

4. En sevdiğiniz yemek?
Küçükken pilavcı derlerdi bana. Pilav manyağıyım. Öyle bulgur falan sevmem, pirinç pilavı olacak. Kalorili olan yemekleri ve pahalı eşyaları çok severim ucuz ve kalorisiz şeyleri asla sevmem, ayrıca bu da berbat bir özelliğim hiç sevmiyorum!

5. Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?
En güzel bu şekilde açıklayabilirim, geçmiş iki yazımı paylaşıyorum sizlerle:


Kısa oldu, öz oldu. Benden 5 soru 5 cevap.

Teşekkürler Melo'm



3 yorum:

  1. Bir daha soğuma olmasın ama :( Yalnız ilk defa bu kadar çok sık blog güncelleyip, blogunla bu kadar ilgileniyorsun yeni lazanyayı daha çok sevdim ben.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sıkkın, kafam atık! Artık böyle rahatlamaya çalışıyorum.

      O da seni çok seviyor ♥

      Sil