İzleyiciler

16 Şubat 2013 Cumartesi

Kaderime yazılan 14 Şubat kabusu

Yıllardır hep özenmişimdir sevgililer gününü sevgili ile kutlamaya... Ama olmadı. Üniversitedeyken, sevgililer gününde terk edilmiştim hatta. Ben salak gibi telefon beklerken, "biz sevgili miyiz ki sevgililer gününü kutlayacağız" cümlesini duymuştum. Hala aklıma geldikçe üzülürüm.

Neyse bu 14 Şubatta da erkek arkadaşımla aramız bozuktu, kutlamadık. Telefonda konuşmadık bile hatta. Bir dal gül bile almadım, seni seviyorum cümlesini duymadım.

Hele ki hayalimdeki bu hediyeyi bile alamadım: http://lazanyaaa.blogspot.com/2011/11/sevgiliden-asla-gelmeyen-oyuncagn.html




10 yorum:

  1. seni haketmeyen biriyle bugünü kutlama zaten.Mutlu ol her daim Lazanya. Dualarım seninle. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, umarım o kişi de benim sevdiğim kişi olur.

      Sil
  2. Peluş oyuncak çok tatlıymış. Bende istiyorum ondan!!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy o şapşal köpeğin öyle büyük yeri var ki içimde :/

      Sil
  3. Üzülme lazanyam doğru kişi olduğunda zaten sevgililer günü daha anlamlı olur, hem de her günün sevgililer günü gibi geçer.

    YanıtlaSil
  4. ay o sana nispet yapmış. böylece yırtmış olmuş.

    YanıtlaSil
  5. son aylarda erkekler iyice gözümden düştüler zaten beter olsunlar hepsi...

    YanıtlaSil
  6. Umarım aranız en kısa zamanda düzelir. 14 şubatı takma bence hiç.
    Birlikte mutlu olduktan sonra her gün 14 şubat.. :)

    YanıtlaSil
  7. üzülme canımm allah gönlüne göre birini verir :)

    Sibel

    YanıtlaSil
  8. 14 Şubat mağdurları derneği kurabilirsin...:)

    YanıtlaSil