İzleyiciler

20 Mart 2012 Salı

Playstation oynayan, maç izleyen ve rakı içen kızı severiz derler.

 PS oynayan, maç izleyen ve rakı içen kızı severiz derler ama nerede maç salak, rakı sofrasını bozup meyve suyu yudumlayan kız varsa sevgililer. 

Cidden böyle. Ben rakı severim, ağzımla içerim. Sohbetim iyidir. Ps oynamaya bayılırım. Çok iyi oynayamasam da öğrenmeye açığım. Tam bir taraftarım. Slogan bilir, maç takip ederim. Ayy aşkitom bugün dizim var hadi maçı kapatalım da, diziyi açalım demem. Demem de, ne boka yarıyor? Anca kanka gibi adamlarla maç izliyorum amk. Geçen Gs-Fb maçında adamın teki kızı almış gelmiş yanında, karı bır bır bır susmadı. Çocuk maça odaklanamıyor. Kızda sürekli kah kah gülüyor. Ulan zaten gergin bi maç ben orada saçımı başımı yoluyorum ama sapım. Hatunun elinden tutup gidiyorlar. Bende çantamın sapını....

Öyle erkeksi bi tipim de yok ama ben anlamıyorum arkadaş. İlla vik vik kız mı olayım? Tamam şefkat var, anaçlık var, ilgi alaka bi haylice, salağa da iyi yatarım ama ben anlamıyorum cidden. Taş gibi herif görürsün, rakı sofrasına oturursunuz hep beraber. Yanındaki kız "ay ben alkol almıyorum şarap kadehinde vişne suyu içebilirim hihiihih" yapar. Maç izleyeceklerdir, adam birasını sigarasını cipsini almıştır önüne, yanındaki kız "ayy yanımda sigara içme, kahve yaptım içer misin?, aşkom dizim var maçın tekrarını izlersin nolurr hadi kanalı değiştirelim" der.

İlla süzük salak, mal, idiot mu olmak lazım? Nedir yani derdiniz ben anlamadım? Bence biz kızlar ne istediğimizi biliyoruz ama siz bilmiyorsunuz.

Tamam sövesim gelmişti, rahatladım. Dağılabiliriz.

https://twitter.com/lazanyam - http://www.formspring.me/lazanya

24 yorum:

  1. lazoşum
    doğru valla öyle tiplerin illaki sevgilisi olur bizim gibilerim çoğunlukla kankası olur:)aman neyse bizim gürühu sevenlerde var şu an sevgili kocişle GS-Sivas maçını izliyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. İstemediği kızlara çektikleri ayaktır bu, yoksa dertleri ne içen kız ne de ps oynayan hatundur, dertleri kafalarına denk, yüreklerine değendir.

    YanıtlaSil
  3. milena, süpersiniz baby :) bende izleyeceğim inşallah eehhe

    üsturupsuz yazar, hem içen hem ps oynayan hemde dertleri kafalarına denk, yüreklerine değen olmaz mı? olmuyo demek ki. içmemek ve pc oynamamakla olacaksa, ömür boyu tek kalırım :D

    YanıtlaSil
  4. ya aslında bizim durum da böyle...

    rakı içemem, ps oynamasını bilmem, maç izlemem. öpüşürken diziye gözüm kayar filan...

    yok yok. biz sadece beğeniliyoruz...

    YanıtlaSil
  5. xcoach, benim öpüşürken dikkatimi bişey bozamaz :D

    YanıtlaSil
  6. Evet ne istediğini bilmiyor erkekler.
    İyi yaptında sövdün.Severim söven kadınları.Daha dürüst gelirler bana.
    Şöyle okkalı bir o.ç iyi gelir... :)

    YanıtlaSil
  7. Az bile sövmüşün! devamını ben getirmek isterdim ama buradan ayıp olur şimdi. birde ben maç izlerken yanımda bikbik konuşmak yerine maçı izleyen, rakı içerken eşlik eden, pes oynarken öğrenmeye çalışan bi kadın olsun ona kanka dersem ne olayım!!! ve ona kadınım demezsemde cümle alem kucaklasın beni! Yuh erkek daha ne ister ki! Yeri gelecek fotoğraftaki gibi olacak hayat. valla mis.

    YanıtlaSil
  8. Abi bir erkek olarak,rakı içmem,pd oynamam,maç izlemem.Onlara gidecek zaman da daha başka şeyler yapmayı tercih ederim.

    YanıtlaSil
  9. Ruhsuz şair iyiydi iyi...12

    YanıtlaSil
  10. PS oynayabilien hatta seven bir kız sanırım bir ütopya olmalı belki de Sims'dir;DD

    YanıtlaSil
  11. Ben senin anlattığın rakı içen kızla mıy mıy kızın tam ordasındayım ahahah :D Bay K yokken de hiç boş kalmadım ama, bence bu ortada bi keramet var lazanyam öpenzi.:D

    YanıtlaSil
  12. ne güzel dmeişsin lazanyam :D

    YanıtlaSil
  13. "hadi sevgilim aynı spor ayakkabılardan giyelim, tişörtümüzün rengi aynı olsun" diye ortalıkta gezen sevgililer vardır ya işte o çiftteki erkeğin kafasından geçenleri bi düşünün.. düşündünüz mü :)) işte o durumla sevgilinle maç seyredip pes oynama durumu birbirine çok benzer bence.. erkekler bazı şeyleri tek başına ya da kankasıyla yapmak isterler.. öyle sürekli herşeyi sevgilisiyle yaptıkları mıç mıç mıç bir hayat esarettir onlar için... benim deneyimlerim bu yönde..
    gerçi senin bahsettiğin şey başka ama idare et:))
    her yolun başı kısmet :))

    YanıtlaSil
  14. Aptal olmasın, bik bik ötmesn.
    Cidden içsin, ps oynasın, maç izlesin. Valla ben öyle istiyorum.
    Şahsen eski sevgilim de böyleydi :D

    Aslında erkekler bunu cidden istiyor ama bir de güzelliğe ve başka verebilitesi olan olaylara bakıyorlar :D

    YanıtlaSil
  15. ben alkol almıyorum çünkü tadından nefret ediyorum içki içilen ortamda zorla bir kadeh içerim yada meyve kokteyli falan içerim, futbolla uzaktan yakından alakam yoktur, pc de oynamam daha doğrusu anlamam ve sevgilim de var:) şimdi ben aptal kız mı oluyorum?açıkçası bana da o tip kızlar çok erkeksi ve zorlama geliyor ben içki de içerim maç da izlerim batak da oynarım gibi reklam kokan hareketler vs gibi...açıkçası sevgili bulmanın bunlarla ilgisi olduğunu da düşünmüyorum karşındaki senden hoşlanmamıştır ısınamamıştır o kadar yani sadece elektrik meselesi:)

    YanıtlaSil
  16. zaten önemli kısım, doğru insanların birbirini bulması. alkolik olmasın tabi ama istediğimiz zaman da alkol alan adam olsun isterim ben. maç günü, dizi açalım diyen bi adamda sevmem mesela. böyle daha erkeksi geliyor bana :D

    bunlar reklam kokuyorsa, maç sevmem yeaa, alkol mu ıykk diyen de bana reklam gibi gelir.

    merhaba ben iyi aile kızıyım!! hu hu

    YanıtlaSil
  17. ben aslında yazımda kendi adamıma sataştım. ne öyle olan kıza kızdım, ne de adama. konu başka yere gitmesin.

    bu bi günlük :D bu benim istediğim ve o-l-a-c-a-k :D

    YanıtlaSil
  18. yorumlar çok tatlı lan. herkes ayrı telden. bazıları bana hak veriyor ama başka türlü düşünüyorlar.

    çok güzel cidden iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  19. alkol almayınca iyi aile kızı olmuyorsun bir kere millet deli gibi içip eğlenirken sen seyrediyorsun ayık ayık...yani sen beni aile kızı olmakla suçlayamazsın tağam mı:)ben sürekli pembe giyen hello kitty seven bir kız değilim ama bu kızlara baktığımızda erkekler onlara hep kanka ayağı yapıyor. demekki bu davranışlar bu hanım kızlarımızı erkeksileştiriyor sonra isterseler göğüslerini 120 beden yapacak silikon taktırsınlar bi halta yaramıyor:)

    YanıtlaSil
  20. cerencim silikonda sadece 120 yok :) sağlık sorunuyla gögüslerini 80 yaptıracak olan bir hatun, emin ol bunun peşinde koşmaz. sırf bunun için o narkozu alıp, ameliyat masasına yatmaz.

    YanıtlaSil
  21. Bu konudan ben de dertliyim Lazanya'm :(
    Erkek milletinin ayarı yok, dengeyi tutturamıyorsun. Ondan sonra da suçlu sen oluyorsun !
    Rakı şişesine oturtayım hepsini, huh !
    v v
    ^

    YanıtlaSil
  22. ben de rakı içerim, ps oynarım ve sevgilimin yanında tuttuğu takımın formasını giyip atılan her golde onun coşkusuna ortak olurum. ama o ne yapar? bu yaptıklarına değer bile vermez. hayat bazen bize kötü bir şaka yapıyor galiba!

    YanıtlaSil
  23. Rakı, ps, maç üçlemesi. Bu rahat tavırlara ve konuşmalara tam uyuyor da bu feministçe saldırış niye yahu. Tecrübe ettiklerinize eros dokunmamıştır. Pembe kaleminden siyah yazılar yazma bu kadar.

    YanıtlaSil
  24. bu saydıklarını yapmayan kızları aptal olarak nitelendirmişsin. oysa ooo dostum ben rakı da içerim maça da giderim, erkek gibi kızım diye övünenler bana süzme salak geliyor. erkek gibi olmayı övünülecek birşey sanmak asıl aptallık yani. eh doğal olarak da erkeklerin ilgisini çekmiyor.

    YanıtlaSil