İzleyiciler

30 Mart 2012 Cuma

Ben değil, o benim ağzımın içine bakmalı.

Bu saatte alkollüyüm evet. Neyi dert edip, yine ne salaklık peşindeyim bilmiyorum ama içtim işte. Bir şey anlatmak için girdim bloga. Anlatıp hemen çıkacağım. Neler oluyor bu sikko hayatımda da yazmıyorum. Aslında daha çok mutluyum ama mutluluğumu paylaşamadığımı farkettim.

Seviş, öpüş ve hoşlan. Bu da yetmezmiş gibi güzel vakit geçir iyi anlaş. Tamam ee? Takılıyor muyuz? Sevgili miyiz? Bu ne bohem. Ve ne gerek var. Neden kimse net olmuyor?

Adama derler, lan bu kız kim diye. Neler hissediyorsun diye.

Ben erkeğin ağzının içine bakmam arkadaş. Benimle aynı anda bunları hissediyorsa, zaten bir isim koymaya gerek bile yoktur. Minicik bir kelime olmuş, "canım"ı ile ağzını ayırıp diyemiyorsa ben o adama yol veririm. Ben aceleci kızım. Benim yazdığım bir kitap olacaksa eğer, içinde "zamana bırakalım" cümlesi olmayacaktır emin olun. Herşey net. Kafası karışık olan siktir olup gidecek, bi de gelip benim kafamı karıştırmayacak. Yavaş derler adama. Sonra da işte böyle siktir ederler.

Kendi kafası ile hareket edemeyen adamı, adam yerine koymazlar işte böyle. Neyse ya ben ona mı içtim yoksa başka bişeye mi anlamadım ama yazıyım dursun dedim.

https://twitter.com/lazanyam

http://www.formspring.me/lazanya

10 yorum:

  1. ayyyyyyyyyy. içmiş içmiş kendini kaybetmiş yine! :D

    YanıtlaSil
  2. ahahhahahahahahhahahaha


    delisin sen ahahahah :D

    YanıtlaSil
  3. netlik iyidir haklısın.:)

    YanıtlaSil
  4. Karşındaki insanın hayatında ne bok olduğunu, ne kadar yer kapladığını bilememek çok boktan, bikaç ay öncesinde yaşadım hayatımda ilk olarak ve gerçekten bu durum insana kendisini değersiz hissettiriyor :S
    Senin de dediğin gibiⅦ; bu durumda yapılacak iki şey var ya adamdan kurtulacaksın ya da bir isim koyacaksın ne idüğü belirsiz ilişkine. Başka türlü çok yorucu, çok kırıcı hele de bir şeyler hissediyorsan...

    YanıtlaSil
  5. Belki de ona bunları söylemelisin. En azından içinde bir şey birikmez. Ne olduğunuzu onun ağzından duymak istiyorsun. Çünkü buna ihtiyacın var bence canım. Bazen insanlar net olamıyor, flu gibi olmayı tercih ediyor. Sana da hep böyleleri denk geliyor. :(

    YanıtlaSil
  6. daha fazla kırılmamak için, bıraktım ipleri saldım.

    YanıtlaSil
  7. ne zamandır saat yer mekan hiçbir şey dinlemeden kafadan kafaya geziyorum ben de. boş versene. amaaan :)

    YanıtlaSil
  8. Kafamız hayrolsun. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  9. al benden de o kadar ya, bazen sen diyorsun ki ben sana âşık oldum mesela sonra kızdan da bi tepki bekliyorsun cevap bile vermiyor susuyor ya işte o kıza o an siktir git seninle mı uğraşacağım demek gerek de aşığım diyen yürek öyle hemen vazgeçmez be lazanya neyse...

    YanıtlaSil
  10. І’m not that muсh of а internеt гeаԁеr to bе honeѕt but уοur blogs really nice, keeρ it up!

    I'll go ahead and bookmark your site to come back down the road. Cheers

    Also visit my webpage; Get Wordpress Plugin

    YanıtlaSil