İzleyiciler

1 Nisan 2012 Pazar

Passage Ankara

Ankara'da gece hayatı kendi halinde giderken, bir mekan adı geldi kulağıma Passage. Hemde Kızılay'da. Aaa yok yok ne işimiz var orada, Sakarya caddesindeki barlarla aynıdır falan dedik ama bir gece kendimizi orada bulduk.

Müzikleri, getirdiği sanatçıları, haftanın neredeyse her günü çıkardığı kaliteli gruplarıyla, güler yüzlü çalışanları, kaliteli alkolü ve içeride sağladığı güvenlik şartlarıyla başarılı bir yer. Bu zamana kadar Pazar hariç neredeyse her gün gittim ve her zaman kalabalıktı. Her zaman çalışanlar güler yüzlüydü. Gidenler yazımı okuduklarında, bu dediğime belki şaşıracaklar ama kapıda duran arkadaşlardan çoğu kişi şikayetçi. Çünkü içeri girip giremeyeceğiniz onların iki dudağının arasında :) Haklılar ama ya, haftasonlarını düşünsene 1000kişi belki de daha fazlası ile yaz kış demeden muhattap olup, içeri alıyor bin bir tane sarhoşun çilesini çekiyorlar. Özel hayatlarını saymıyorum bile. Bence kapıdan çok şeker ve anlayışlı insanlar. Sadece güler yüzle kolay gelsin diyin, emin olun her iki tarafta mutlu olacaktır.

Gelelim alkol ve dansın birleşimine. Çıkan gruplardan Fresh en sevdiğim. O kadar cici insanlar ki, hepsi mütevazi. Öyle totosu kalkık insanlar değiller. Gerçi Passage çalışanları da öyle. İlgililer, sevimliler, ukalalıkları yok, arkadaş canlısı süper insanlar.

Gündüz zengin ve uygun fiyatlı yemekleri varmış. Tadına bakamadım gerçi henüz ama en yakın zamanda gündüz de gitmeyi planlıyorum. Havalar da düzelmeye başladı oh mis.

Merak ederseniz bir bakın derim http://www.passagepub.com/. Facebookta da sayfaları var ve aktif olarak kullanıyorlar. Dergilerini de kapı girişinden temin edebilirsiniz.

not: Bu yazıyı yazmamın sebebini de söylemek isterim, hep şikayet formları doldururuz, kötüleriz ve etrafa yayarız. Fakat bu sefer ortada güzel bir şey var. Onu da tebrik edip, yaymak istedim. Umarım daha da iyiye giderler ve daha güzel yazılar yazdırırlar herkese.

8 yorum:

  1. Bizim okuldakilerin tercih ettiği mekan olması dolayısıyla hep kaçtım ordan ama şimdi merak ettim, burnumuzun dibinde ki bu barı neden görmezden geldik.:)

    en kısa zamanda Bay K yi alıp gidicem bende.:D

    YanıtlaSil
  2. hatta beraber gidelim :D

    YanıtlaSil
  3. caniko sanırım gelinebiliyor. durumu çözemedim pek ama içerisi karışık :)

    YanıtlaSil
  4. Ben İstanbul'da yaşamama rağmen her 2 ayda bir Ankara'ya gittiğimde Passage'ı boş geçmem. :)) IF, eskiyeni, saklıkent'ten sonra bir süre telwe'de kendimizi sabitlesekte son durağımız passage oldu :)
    Passage Candır, Canlıdır :)

    YanıtlaSil
  5. Kızların erkek,erkeklerin kız kaldırmaya gittikleri mekan ki zaten barların amacının da bu olduğunu düşünürsek Passage gerçekten başarılı =D

    YanıtlaSil
  6. Serdar o dediğin her yerde olur. Mekanın amacı bu değil ama. Öyle kullananlar var demek ki senin gibi :) sağlık olsun, başarılar :)

    Lokes, aynen saydığın yerlerden sonra listenin başına çıkan bir yerdir Passage :) İstanbul'dan Ankara'ya getirtebilmiş seni. Süper.

    YanıtlaSil
  7. aa duymustum ordakı arkdslarım cok sık gıdıyolarrr
    Bu arada blogunu yeni keşfettim, takipteyim :) benımkıne de beklerım :) Sevgiler..

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil