İzleyiciler

4 Haziran 2012 Pazartesi

Arkadan ittiriyorlar!

Taktikler, yenilgiler, savaşın ardından geleceğini beklediğin barışın gelmemesi... Bunlar işte benim problemim.

Size anlatacağım bir aşk hikayem yok. Uzun zamandır da yazamıyorum bu konu hakkında. Şikayetçiyim aslında. Eski yazılarıma dönüp baktığımda, acılar ve isyanlarla karşılaşıyorum. Buraya haykıramamaktan şikayetçiyim. Bir güzel haber veremedim.

Amma şikayet ettim be yazıya başlar başlamaz!

Benim sorunum aslında şu, hayatımda güzel giden bir şeyi, yazamıyorum. Anlatamıyorum mutluluğumu. Melankoli ve isyan tarafım çok ağır basıyor. Bu da çoğu zaman hayal kırıklığı yaşıyor oluşumdandır. Mutluluğu tam anlamıyla hissedemiyorum, hissettim diyelim tarifini bilmiyorum. Ama iş, acı çekmeye, yıkılmaya, üzülmeye gelince kelimeleri şaraba bandırıp, fırına veririm. Öyle bir sunum yaparım ki...


En son yıkıldığım çok saçma bir olayı anlatacağım sizlere, 

Geçtiğimiz aylarda, arkadaşımla gece dışarı çıktık. Dans etmekten sıkılmış, dans edenleri izlemeye başlamıştım. Kafam hafiften güzel, elimde biram. Mekan bir anda, tıklım tıklım oldu. Basamak buldum ve hemen üzerine çıktım. Tam önümde uzun boylu esmer bir çocuk durdu. Sırtı bana dönük, yüzünün neye benzediğinden habersizim. Yanında 3-4 arkadaşı var. Bu da, abi gibi başlarında durmuş. Sanki şehir dışından kuzenleri gelmişte, bakın sizi Ankara gece hayatına çıkarayım demiş gibi... Elinde votka bardağı, bana çarpa çarpa sallanıyor. Alkolün bana verdiği yetki ile hafiften ittirdim çocuğu. O kalabalıkta hissetmedi bile. Kafamın bana verdiği cesaret ile daha sağlam ittirdim bu sefer. Kafasını çevirdiği anda bende kocaman bir gülümseme oldu ve 'hiii pardon :D arkadan ittiriyorlar" dedim. * Bu cümleyi en son ilkokulda, andımızı okuduktan sonra sınıflara doğru koşarken, başka sınıftan tanımadığım bir çocuğa söylemiştim. * Gülümsedi, 'Ben rahatsız ettim sanırım kusura bakma. Fakat burası çok kalabalık bir türlü nereye geçeceğimi bilemedim' dedi. Allah'ım o nasıl bir gülüştü öyle. Ben koptum tabi o sırada. Hayallere falan daldım. Tanışmışız, buluşmuşuz şuz şuz şuz da şuz. 

Ani bir hareketle, basamakta yanıma çıktı. 'Böyle rahatsız olmazsın değil mi?' dedi. Gülümsedim. Kısa bir suskunluk oldu, neden dans etmiyorsun dedi, ettim ama yoruldum artık dedim. Bende yoruldum ama bizimkiler hala sıkılmadı dedi. Kardeşlerini mi çıkarttın dedim salak gibi. İçinden öyle geçiriyorsun, çocuğa neden soruyorsun akılsız kız! Yok onlar arkadaşlarım dedi. Ben yine o ' :D ' salak sırıtmamı yaptım. Adımı sordu, okulumu, nereli olduğumu. Tabi müzik var, kafa kafaya vermişiz. Gayet güzel :) Neyse adı, Murat. Okulunu ve bölümünü sordum bende. Ne iş yaptığını da öğrendim. Sohbet tıkanınca, arada bakıp gülümsedi. Sen neden dans etmiyorsun diye, muhabbeti sürdürme çabasıyla bir soru sordum. 'Ben pek dans etmem' dedi. Sigara uzattı, içki ısmarladı. Sustuk, sallandık. Sonra da çok memnun oldum Lazanya, gidiyoruz biz dedi. El sıkışıp, öpüştük ve gitti. 

Ertesi gün Murat'ı Facebook'tan ve Foursquare'den aradım fakat bulamadım. Okulu arama kriterlerine ekledim ve yine yok. Aslında o da beni bulmak istese, arayıp bulabilirdi. Ama yapmadı. Bende ilk defa yaptığım bu muhabbeti abartmadan - abartamadan konuyu kendimce kapatmıştım. Taa ki, bu cumartesiye kadar. Yine aynı yerdeyim. Yanımda bir bay arkadaşım var. Biramı yudumlarken, tanıdık bir sima gördüm ama genelde aynı yerde tanıdık bir çok arkadaşımı gördüğüm için çabalamadım kim olduğunu çıkartmaya... Yakınlaştı, yakınlaştı. Ve MURAT. Gülümsemesi yine aynı. Tanıdım! Merhaba dedi. Elimi sıktı, öptü. Yanında yine kuzene benzer tipte bir kız. Kız beni süzdü ve sahne önüne gittiler. Sonra arka tarafa geçtiler. Gözden kayboldular. Kız elini tutarak onu sahneye çıkarttı. -nası yani sevgilisi mi bu onun!?- oldum. Sonra bütün gece kızla dans etti ve hiç durmadı. Yanımdan 1-2 kere geçti, gülümsemedi. Kızın yanına gittikçe dönüp bana baktı. Benim tadımı kaçırdı ve dans etti.

Gecenin sonlarına doğru kız ortadan kayboldu. Bu da elinde telefon bir şeyler yaptı. Ben gittim o kaldı.

Bu da böyle bir anımdır... Kaderdir. Millet gece tanıştığı adamla sevgili olur, adam sever aşık olur, bizimki ise sevgilisinin yanında selam verir, sevgilisi yokken gülümser falan... Budur benim hikayem. 




28 yorum:

  1. Lazanya kafan güzel olunca güzel hayaller kuruyorsun;DD

    güzel bir romantik-komedi film senaryosu çıkar bundan;DD

    Arkadan ittiriyorlar movie..;DD

    YanıtlaSil
  2. saçma bir olay diye başladım zaten :D

    kafa güzel olunca.

    YanıtlaSil
  3. Ufak flörtler çok güzel de böyle piçiriklerin sevgilisi çıkmıyo mu ortaya bi tane ağzına patlatcan yani.

    YanıtlaSil
  4. canımmm yaaaa... Bu nasıl bi hikaye :) olacak olacak merak etme, bir gün doğru zaman geldiğinde doğru kişi karşına çıkacak, hep öyle olur, ben kefilim :)

    YanıtlaSil
  5. saçma demeyelim sadece basit diyelim alkolün su gibi aktığı durumlarda anlattığına göre iğne atsan birine batıp düşmeyeceğini denk bir durum olduğunu düşünelim alkol ve çevrenin etkisiyle insanların başka bir takım ruhlara büründüğünü biliyoruz belki de çocuk bir kaçamak yapma fırsatını elde ettiğini düşündü oysa ki sende evli,mutlu,çocuklu bir demet hayalleri mevcuttu aslında tam bir hayalkırıklığı değil tam tersine daha sonra üzüleceğin bir şeyden hemen kurtulmanı sağlamış bence sevinmelisin sana MURAT mı yok di mi..

    YanıtlaSil
  6. Ben böyle anları özledim ya. Tek düze ilişkiden daha heyecanlı olduğu kesin.:D

    YanıtlaSil
  7. Okurken heyecanlandım acaba bir şeyler oldu mu diye amaaaa, ben böyle şansın taa ...!
    Kısmet yaa Lazanyacım. Ben eski sevgilimle Blues konserinde tanişmiştim mesela ve ayni fakültede okudugumuz ortaya cikmişti, sonra yüzük falan takmak gibi saçmaliklara giriştik hatta ama sonuç gene ayrildik. Bu işler kısmet işi işte, kismetinin nerede cikacagi hiç belli olmuyor, ümidini yitirme ;)

    YanıtlaSil
  8. mystery, ahaha sen çok güzel anlarsın beni :D böyle yine yaşaya yaşaya güzel bir şey çıkacak karşıma.

    -gitmeden görüşelim!

    YanıtlaSil
  9. Huysuz, valla uzun senelerdir böyle devam. Ama bakalım umut fakirin ekmeği :D

    YanıtlaSil
  10. melodram, bir sonuca ulaşınca tadını alabilirsin böyle ı-ıh pek zevkli değil açıkçası :)


    :/

    YanıtlaSil
  11. rubi, ah o ümit yok mu o ümit :) Tanışırken bile hala heyecanlanabiliyorum kahretsin! :p

    YanıtlaSil
  12. doctorsherLock, ahaha evli mutlu çocuklu :D ahaha tamam sen beni çözdün. sana puanım 9 kanka :D

    YanıtlaSil
  13. Eveeeet görüşelim bence de! Temmuz'un 7sine kadar buradayım. Bir iki fotoş çekilelim yeaa :D

    YanıtlaSil
  14. benim adım doctorsherLock benim işim başkalarının bilmediğini dile getirmektir;DD

    YanıtlaSil
  15. hepimiz umudumuz için varız umutlanmak güzel şey

    YanıtlaSil
  16. sami, umutların gerçek olmasını, umutlanmaya tercih edenlerdenim.

    YanıtlaSil
  17. Lazanya,
    mutluluğun resmini kaç kişi yapabilmişki?Murat'ı boşver!
    Ama şans diyede birşey var!

    YanıtlaSil
  18. Bir önceki yorumu yanlış yere yazsam'da:)) sevgi aşk olacaksa kalıcı olsun 1 aydır nefes almaktan nefret eder oldum çalışırken yansıtmasamda insanlara içimdeki fırtına tsunami'den daha yıkıcı

    YanıtlaSil
  19. Zaman! Eriyor.. bende o şansımı bekliyorum. Acaba o şansını nerede bekliyor?

    sami, yanlış yere yazsan da mesaj ulaştı ve cevaplandı :)

    YanıtlaSil
  20. Nerede?Bilmeyelim onu...Tadı kaçıyor o zaman...Sürpriz olsun.

    YanıtlaSil
  21. Yok sonuca bağlanmasın ya, ben flört etmeyi, hoşlandığım çocuğu etkiliycem diye tribe girmeyi özledim.:D

    YanıtlaSil
  22. böyle tanışmaların sonu ancak filmlerde iyi oluyor sen ben giibilerde ortada kalır işte. şuralar aynıyız yaa adamın dikkatini çekeyim diye yapmadıgım sacmalık kaldı. anlatacak cok sey varda..

    YanıtlaSil
  23. ya aynı ev arkadaşım fulyaya benziyorsun kusura bakma da o da ona her merhaba diyen erkeğe aşık olacak ve beklenti içine girecek kadar umutsuz vakaa...bir de yıkılacak ne var anlamadım bu olayda çocuk senden hoşlanmamış hepsi bu.

    YanıtlaSil
  24. öyle bir olur ki sen nasıl olduğunu bile anlamazsın. Bende beklerim.
    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. İnat değil mi, yerinde olsam gider aralarını bozar, salça olurdum :)
    Murat Efendi'ye kocaman bir yuh deyip kendisini uğurluyoruz sanırım Lazanya :)

    YanıtlaSil
  26. ceyda, ev arkadaşına Allah sabır versin senin kadar fesat kinci biriyle aynı evi paylaşıyor...

    sen her olayı ciddiye al tamam mı süpersin :)

    YanıtlaSil
  27. Blogunuz bloglar listesine eklendi
    http://bloglarlistesi.blogspot.com/2012/06/lazanyann-gunlugu.html

    YanıtlaSil
  28. buraya yazdığına göre bu kadarcık şeye bile anlam yükleyecek kadar ciddiye almışsın işte kinci derken hahaa tanışıyor muyuz acaba kişilik analizi yapmışsın ne var düşüncemi yazdım işte üzülüyorum böyle sizin gbi kızlara madem öyle yazılarını yoruma kapat

    YanıtlaSil