İzleyiciler

28 Haziran 2012 Perşembe

Ne istediğimi bilmeyi isterdim




Tutarlı ve istikrarlı olduğumu söylüyorum son 5-6 aydır fakat bundan eser göremiyorum. 
Belki de daha uzun zamandır...

İşe odaklandığım zaman gözüm bir şey göremiyor. İsteklerimi sayfalarca sıralayan ben, hayatımı kısıtlamaya başlıyorum. İçmeli sıçmalı programların eğlenceli elemanı olan ben, artık 01:00 civarı esnemeye ve "eve gidelim yeaa" diye huysuzlanmaya başlıyorum. Eve gidince de, öyle uykum falan açılmıyor. Devrilip yatıyorum. Bu nedenle programlarımı, bahçeli huzurlu yerlerden yapıyorum. Havuza falan gidiyoruz. Bronzlaşmak için yoğun çaba sarf ediyorum. Havuz + solaryum şeklinde... Fakat 2009dan beri güneş görmeyen süt mısır tenim, direniyor yanmamak için. Canım sıkılıyor haliyle... Yapacaklar sınırlı.


Bazen diyorum. Lan neden benim sevgilim yok?! Olsaydı iş çıkışı gitseydik, sakin bir yere. Ben ona ofis dedikodusu yapsaydım, o bana. Sonra arkadaşlarımız gelirdi, bira içmeye giderdik. Paramız yoksa da büfeden içecek bir şeyler alıp giderdik parka bahçeye... Hey yavrum hey. Ne güzel olurdu lan. 


Ama yok işte olmuyor. Artık kalbim atmıyor. Tam atacak oluyor. Durduruyorum kendimi. Yapma diyorum! Bu da "üzebilir seni". Sanırım yüreğim yorgun ve kırgın. Güvenimi o kadar kaybettim ki, üzülmekten ve hayal kırıklığına uğramaktan bıktım ki psikolojik yardım almayı düşünüyorum. Bu negatif düşüncelerimi de etrafa yayıyorum demek ki, yalnızım hacı.

Sonra vazgeçiyorum. Ne güzel ofisten çıkıp, 45dk eve kadar yürüyorum. İstersem bir arkadaşımla buluşup, bir şeyler içip eve gidiyorum. Sevgilim olsa ona vakit ayırabilir miyim, sıkılır mıyım bilmiyorum :/ Çok kararsızım. Ama istiyorum da bir yandan. Böyle işte.

Geldi yaz ayları, gevşedi gönül yayları.

https://twitter.com/lazanyam

http://www.formspring.me/lazanya

9 yorum:

  1. lazoşum
    aşk güzel şey ya..yakıp kavurur haklısın ama olmadan da olmaz hem onlar gerçek aşk duygusu değildir aşk çiş gibidir gelince tutamazsın!!derler ya haklılar bence.Gelip seni bulsun inşallahhh tez vakitte:)

    YanıtlaSil
  2. şöyle helal süt emmiş, yağız bir delikanlı :)

    ahaha

    amin tatlım.

    YanıtlaSil
  3. Belki bi yerlerde o da seni bekliyor kim bilir. Belki de aynı anda atan kalbiniz var da.. Olmayınca olmuyor be. Biliyorsun. :/

    Uğraşmadan gelen sevgiler uzun sürer kararına vardım bende artık, aldığım oksijenden zevk almaya bakıyorum. O da yeter. Sen de öyle yap. Özet olarak, bu da gelir bu da geçer koyver gitsin be..

    YanıtlaSil
  4. aynı şeyleri yaşamak zorunda mıyız ?

    ama benim belirtilerimde sevgili isteme yok onun yerine ölmeyi istiyorum .

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Lazanya, sen yazdığın sürece okumaya devam edeceğim, ve bunun en büyük sebebi mutlu olduğunu görmek

    YanıtlaSil
  6. su sevgiki mevzusunda son bi kac seferdir diki fena hde yanmis biri olarak sevgili istemiyor hic canim. hem cok haklisin, sevgili olunca yalniz olsugunuz gunlerin rahatligini arar oluyoruz. fakat bunlarda hic hesaba kitaba bakmiyor degil mi? bi bakmisiz sevgilimiz olmus :)
    mutlu kal ;)

    YanıtlaSil
  7. bir bakmisiz svgilimiz olmus :)
    yalnizlik en guzeli bu aralar bana gore, istedigim gibi davraniyor olmak en guzeli.
    mutlu kal :)

    YanıtlaSil
  8. aşk iyi güzel bazen de durduk yere "neden var" dedirtiyor. dediğin gibi zaman ayıramıyorsun suçlu sen oluyorsun, bu en kötülerinden biri. bu işlerde hiç iyi değilim, ben aramadan o aşk buldu.. tecrübe level 0 :) verecek tavsiyem bile yok :) tek söyleyebileceğim, hayatını yaşamaya bak, mutlu olacağın şeyler yap :) efendi, yakışıklı, seni hiiç üzmüyecek birini diliyorum sana! 1 haftaya kadar olursa bana söyle :D

    YanıtlaSil
  9. Bunun sorumlusu kim kader mi yoksa insanların sevmeyi bilmeyisleri mi? Anlayamiyorum!. Tanimlayamiyorum!. ama sana, sevgine, layık biri temenni ediyorum.

    YanıtlaSil