İzleyiciler

3 Eylül 2012 Pazartesi

Ve Murat hikayesinden beklenmeyen gelişmeler

http://lazanyaaa.blogspot.com/2012/06/arkadan-ittiriyorlar.html

Haziran ayında bu yazıyı yazıp Murat'ı anlatmıştım sizlere... Yazıyı okuyup buna öyle geçerseniz konuya hakim olabilirsiniz.

Cumartesi gecesi onu gördüğüm mekana gitmiştim arkadaşlarımla. İçeri girdikten 15 dk sonra bir baktım ki, önümden Murat geçiyor. Seslendim selam verdim. Aman Allah'ım yine her zamanki gibi yakışıklı. Hemen yanıma geldi. Arkadaşlarımla tanıştırdım. Bir arkadaşına bakmaya gelmiş, arkadaşları aynı yerde başka tarafta duruyormuş. Onların yanına gitmedi. Hep benimle kaldı.

"Arkadaşların yanında durmamdan rahatsız oluyorlar mı?" dedi. "Hayır kalabilirsin." dedim. Ve hiç gitmedi. Geçen sefer bu kadar sakin değildin, arkadaşınla dans ettin epey, dedim. Sen bana mı baktın hep, dedi. Evet dedim :) Gülümsedik. Hayatımda görüp, etkilendiğim böyle biri olmadı asla. Tutmadım kendimi o yüzden.

Bütün gece beraber vakit geçirdik. Ben, evet sana baktım diyince sımsıkı sarıldı bana. Kokun çok güzel dedi, o an. Parfümümü sordu, söyledim. "Sen bana ne yaptın böyle" dedi. Kalbim yerinden çıkacak gibi attı.

Artık orada mıyım değil miyim diye bakma, telefon numaranı verirsen bana haberleşelim dedi. Telefonunu çıkarttı. Listenin başında çıkan isim, "sevgilim". Ve Lazanya, yine bir hüsran yaşadı. Bu sefer aldırmadım. Sustum, trip bile atmadım ilk defa. İsmi gördüğümü, gördü. Görmüş olmalı yani...

Sabah kahvaltıya götürdü arkadaşımla beni.

Yanında o kadar rahatım ki. Sohbet edebiliyoruz, gülebiliyoruz, sanki birbirimizi yıllardır tanıyoruz... Pazar gününden beri haberleşmedik. Ondan haber gelene kadarda, kendimi tutacağım ve bir şey yapmayacağım.

Bakalım neler olacak :(

7 yorum:

  1. selamlar olsun :>
    okudum yazdıklarını çok tatlı bir hikaye umarım üzülmezsin böyle tatlı talı devam eder:>

    YanıtlaSil
  2. ne yalan söyliyim kendim yaşamış gibi heyecanlandımm ve sabırsızlıkla beklicem bnde bişeyler olmasını. normalde yaptığın şeyleri bile yapmamışsın, rahat hissetmişsin, önceden beri tanışıyomuş gibi olmuşsunuz...

    umuyorum ki bunun altından çok güzel şeyler çıkıcak.
    inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. Ofisten çıkınca Pera ile buluşup, falcıya gittik. Onun uydurmalarına ihtiyacım vardı sanki.

    "adında o ve u harfi olan birini hayatımdan çıkarttığım zaman her şey düzelecekmiş. bir arkadaşım sayesinde de adında m ve t harfi olan biriyle tanışıcakmışım mutlu olacakmışım, evleneceksiniz" dedi

    :)) bu murat olabilir mi acaba?!?

    YanıtlaSil
  4. aaa kıyamam...

    iki hikayeyi de birlikte okudum ve sevgilisi durumu çok gıcıkmış ama du bakalım neler olucak. merakla bekliyorum!

    belli ki aranızda güzel bi çekim var lazanyaamm :*

    YanıtlaSil
  5. ben!sev, inşallah :))

    lalimsi, ama cidden öyleydi. sanki 2-3 yıllık sevgilim vardı yanımda. her şey o derece yolundaydı.. kız arkadaşı olması dışında?!

    çiğdem, aynen öyleeeee :) sağlık sektörü demişti. o bile tuttu. dırımm dırımmm.

    miammm :) sevgili durumu benim için üzücü. benim gibi vicdanı ile hareket eden biri için kötü bir durum. hayatımda ilk defa bu duruma ses çıkarmadım. çıkaramadım gerçi :)

    belki çok mutsuzdur? belki ayrılardır.. aman ne bileyim :)

    YanıtlaSil
  6. 5 yillik sevgili olan lazanya ve muratla takilan arkadastim o an ve gerceklesmesi icin dualar ediyorum <3

    YanıtlaSil
  7. canımsın kate :)

    dua'ya gerek kalmadan olsa keşke. hayırlısı olsun.

    kafayı yedim daha bir gün geçti yıprandım :)

    YanıtlaSil