İzleyiciler

3 Eylül 2012 Pazartesi

Numarasını sildim

Her şeyi açıklıyor aslında bu söz: Bir gün hayatına birisi girecek ve o gün, daha öncekilerle neden işlerin yürümediğini anlayacaksın.

Unutalım gitsin şu Murat hikayesini. Balık baştan kokar. Sevgilisi olan bir adamdan hayır bekleyemem. Tamam iyi hoş yakışıklı biri fakat sevgilisini aldatmış sayılıyor. Sadakat mühim bir şeydir. Özellikle benim için... Bunu bile bile lades diyemem. Numarasını sildim. Dilerim bir daha karşılaşmayız. 

Hak ettiğim kişinin o olduğuna inanmıyorum. O kadar zaman kalbimi güzel tuttum. Geldim 25 yaşına. İşimi sevdim, aileme iyi bir evlat oldum, arkadaşlarımın kötü gününde yanındaydım, bu zamana kadar dobra ve dürüst biri oldum. Yeri geldi sadık bir sevgili oldum. 

Falcı, hayatına m-t harfleri olacak biri girecek demişti. Ama Ekim ayı sonunda demişti :) La la la demek ki bu o değil. O ya da bir başkası kim olursa olsun bu hayırlı biri olsun. Sadakati bilen, karakterli biri olsun. 

Allah sevdiklerinizi size bağışlasın.



28 yorum:

  1. En iyisini yaptın. En azından şimdi vicdanın rahat. Ekimi bekle sen boşver :)

    YanıtlaSil
  2. aman haaa. -başı bağlı insanlar=uzak durumlası gereken insanlar-

    YanıtlaSil
  3. Üzüldüm bak şimdi :( Çok umutlanmıştım da ben :)) Olsun ama gerçekten sadakat çok önemli. Hem boşver kaybeden o zaten. Hem sevgilisiyle gerçekten mutlu olsaydı böyle bir şey yapmazdı, ya da gerçekten çok çapkın, ya da sen gerçekten çok etkileyici birisindir bir de öyle düşün :))

    YanıtlaSil
  4. peyton, ekim ola hayrola :)

    gülşah, başı bağlı insanlar uzak durması gereken insanlar diye de yoruma eşlik edebilirim :)

    bir megoloman kız, "bana ne yaptın lazanyaa" diyen ağzına çarpsam keşke bir kere hehehe

    YanıtlaSil
  5. şu an bende rahatladım bence doğru bir kadar:>

    YanıtlaSil
  6. ben!sev, bende rahatladım. görüşmesek bile telefon numarasının bende oluşu sıkıntı yapardı bana.

    YanıtlaSil
  7. gerçekten okuduğumda düşündüğüm ilk şey tatlı bir macera olarak geldi, ilk yazında yanında ki kızdan bahsetmiştin ve istese seni face de bulabileceğinden, ve tatlı tesadüfler bugüne kadar sürmüş gerçekten bir filmde olacak kadar güzel ama gerçek dünyada bir sürü hayal kırıklıklarımız var ve bu bize filmde olmadığımızı hatırlatıyor, temkinli davranman güzel inan bende olsam silerdim sanki güven vermeyen birşeyler var ama düşünüyorum da hayat bu ne olacağı gerçekten belli olmaz

    YanıtlaSil
  8. Ekim sonu. Hımm Kasım başı. Kasımda Aşk başkadır, boşver en iyisini yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  9. diğer postunu da okumuş ama yorum yapmamıştım lazanya, senin hayatın tabiki ne yaparsan yap kimse seni yargılayamaz ama bu kararını doğru buldum..en doğrusunu yaptın gerçekten. o sevgilinin yerinde de olmak vardı. üstelik senle yada bir başkasıyla aldatan bir adamla geçirilen her saniye boştur ve pişmanlık getirir bence.

    YanıtlaSil
  10. melodram, hiç Kasım aklıma gelmemişti :)

    cecilia, evet belki o kız bunu haketmiyordu.. ve bende. en iyisi hiç tanışmamış gibi devam etmek.

    YanıtlaSil
  11. bloguna rastlıyordum da pek yazılarını okumuyordum
    Blog oku yorum grubunda ard arda paylastigin linklerden bir önceki yazıyı okudum ilk önce
    Verip veriştirecektim, sevgilisi olan adamla ne işin var diye, dedim önce diğer linkteki yazıyı da okuyum, baktım vazgeçmişsin
    Ama merak ettim neden değişti fikrin birden, başka bir gelişme mi oldu, özgüvenini mi kaybettin yoksa vicdanın mı harekete geçti?

    Bir önceki yazıdan anlayabiliriz ki araya giren kara kedileri çok uzaklarda aramamak gerek bazen ara bozan fitne çıkartan kişiler kendimiz de olabiliyormuşuz demek ki...

    YanıtlaSil
  12. Lazoşum
    helal olsun sana..cidden bak duygulara direnmek kolay iş değildir ama bu kadar güçlü ve onurlu olursan kolaylaşıyor işte..
    bugün sevgilisini aldatan adam yarın seni sonra başkalarını herkesi aldatır zaten..
    sen en iyisine layıksın..

    YanıtlaSil
  13. milena, canımsın benim. ani bir U dönüşü ile hem kendimi hemde aldatıldığından haberi olmayan kızı kendimce kurtardım.

    YanıtlaSil
  14. Yılmaz Barış, özgüvenim şu ara tavanda. fakat vicdanım sayesinden her zaman kolay karar veririm ve geri dönmem.

    YanıtlaSil
  15. Ama biz heyecanla okuyorduk bu romansı ilişki başlangıcını:)) Neyse zaten eğlenilecek adammış, evlenilecek değil! Sen de eğlendim geçti diye bak, m-t kombinasyonuyla mert, tamer, mithat, timothy falan gibi farklı kombinasyonlar olası:)

    YanıtlaSil
  16. alışveriş danışmanı, ahahah timothy alayım bir tane :))

    YanıtlaSil
  17. cok alakasız olcak ama ben beceremedıgım ıcın soruyorum. android telefonda nasıl ekran goruntusu aldın?

    YanıtlaSil
  18. gardrop halleri, ses kısma tuşuna ve ekran kilitleme tuşuna aynı anda basacaksın.

    YanıtlaSil
  19. Numarasını silip ama ezberinde olanlar ne yapsın ;(

    YanıtlaSil
  20. İnception'da ki adam gelip tüm anıları silse olmaz mı android telefonun sil tuşu pek yeterli gelmeyebilir..

    YanıtlaSil
  21. isminde o harfleri bulunduran herif hayatının içine ettiğinde o falcıyı yolasın gelir..Falcıyı takip etmelisin bence.

    YanıtlaSil
  22. en güzelini yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  23. yalnız değilsin artık bebeğim bende sildim

    YanıtlaSil
  24. My relatives always say that I am killing my time here at
    web, however I know I am getting experience every day by reading
    such fastidious articles.
    My page > watchmoviesfreeonline.ws

    YanıtlaSil
  25. It's really a great and helpful piece of info. I'm satisfied that
    you simply shared this useful information with us. Please keep us informed like this.

    Thank you for sharing.

    Here is my webpage ... free movie downloads
    Also see my page: watch free movies online

    YanıtlaSil
  26. Thanks for a marvelous posting! I genuinely
    enjoyed reading it, you might be a great author.
    I will make sure to bookmark your blog and definitely will come back sometime soon.
    I want to encourage you to definitely continue
    your great posts, have a nice afternoon!

    Also visit my weblog www.fffin.com

    YanıtlaSil