İzleyiciler

27 Aralık 2010 Pazartesi

3 blogger kızı- lazanya- kirli selpak ve pera

Bunalmışken, bu süper buluşma bana çok iyi geldi. Burger King'e gidipte yemek yemeden döndüm :) Süper muhabbet ettik ama sanki biraz kirli selpak sıkıldı :O Yok yok artık söz bir dahakine daha güzel şeylerden konuşacağız. Dertleşmekten daha güzel geçecek eminim. Sırdaşlarım benim canlarım. O kadar çok dırdır yaptık güldük bıdı bıdı yaptık ki fotoğraf çekmeyi unuttum. Ben ki elinden telefonu düşürmeyen...

Sigaralarımızı tüttürdük keyifle. Donduk içeri kaçtık, geri dışarı çıktık. Çok güzel bir akşamdı benim için. Çok teşekkür ederim. İkinize de. kalp kalp kalp.

not: Dün, tanıdığım bir çift daha nişanlandı :) Allah tamamını erdirsin. Sevincimin yanında kıskançlığımda var ama onlara zarar verecek bir şey değil, sadece kendi içimde :(

Kimle konuştuysam ki bunlar genelde erkekti. Ayda 5-10 kilo vermişler. Dilerim bende başarırım bunu! Kızlar daha mı geç veriyor ne? Yarın gidiyorum diyetisyene :) Şans dileyin bana.

17 yorum:

  1. kim lazanya bu kızlar içinde sende mi varsın ??

    YanıtlaSil
  2. kilo vermek sandığından daha kolay bir iş aslında sadece düzenli bir beslenme ile bile yapabilirsin birde yanında spor yapıyorsan sahane

    kendimden biliyorum sadece beslenme ile 3 ayda 10 kilo verdim

    YanıtlaSil
  3. Erkek metabolizması kadınınkine göre daha çok çalışır ve yakar. Ne yazık ki onlara böyle bir şans verilmiş:S. Umarım istediğine ulaşırsın. :)

    YanıtlaSil
  4. Pera ben bebeğim. Dün gece, bu sabah, bu akşam gerçekten çok güzeldi. Kimi yakın arkadaşların tarafından bu birlikteliğimiz beni yine 'düşman ve tehlikeli kız' yapacak olsa da, emin ol umrumda değil.
    Yaşadıklarının çoğunu biliyorum ve son olayların sinir bozucu olduğunu her aklı evvel insan anlayabilir. Durum şu ki, insanlara değer yerine para vermeyi bilen insanlarla berabermişsin ve bunu yeni görüyosun. Kara'yı ne kadar sevdiğimi bilirsin az çok ama şu anki davranışları kendi statüsünü düşürmekten başka bi işe yaramıyor. İğnelemelerimiz bile bi zaman sonra canını sıkıyor ama "bak bunların bile diline düştüm dur kendimi düzeltmem gerek bu konuda" demiyor. Sen de onu çok sevdiğinden (bence) yapmaması gereken şeyleri yaptığını görünce üzülüyorsun. Tüm gün annesiyle beraber olup, babası işten gelince annesini unutup babasına şımaran çocuk gibi kara başkalarının yanında. Kendini düşünmenin vakti gelmişti zaten ve çok da emin kararlar aldığına inanıyorum.
    seni seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. fotoyu da İYİ secmişsin ha.. bi an hakkat bizim foto sandım:)))

    YanıtlaSil
  6. Ehehe ortadakini pera sandım yea :D Allah ayırmasın sizleri efem mukmuk :*

    YanıtlaSil
  7. yukarıdaki fotoğrafı görünce vayyy!
    dedim bu blogerlar pek güzelmiş. böyle dedim çünkü internete gönül vermiş tüm kadınlar pek bir "çirkin" demiyeyim ama siz anlayın işte...hani kalpleri temiz çok yetenekliler v.s. ama işte...
    fotoğrafın temsili olduğunu okuyunca rahatladım, yanılmamışım.

    YanıtlaSil
  8. sanırım bu en soldaki sensin...bu yazımı yayınlama eğer sensen walla kimseye bişey demicem...çünkü daha önceki yazında 23 yaşındayım ama küçük gösteriorm demştin aynen öle yani küçük gösteriosn bide şey saçların sarı..bayaaa bi önceki yazılarında kendi fotonu koymuştun suratını kapatıp saçların flan aynı çenenin yapısı falan yaa sen ol ben seni çok merak ediorm buluşssana kız lazanya benle...bak ben ankaradayım yanlızım 22 yaşındayım...:D kendime dertleşicek insan arıorm:D:D:D bi delilik yap be walla...ayyy bölede okudum baştan yazdıklarımı yeminle gören beni lez sanar yok lan değilim 2 yıldır sevgilim war benim:D

    YanıtlaSil
  9. Laliş doğru söylüyo... Erkekler daha kolay verebiliyor... :(

    Bu arada oooh valla, Allah muhabbetinizi arttırsın kızlar... :/
    (Zarar vermeyen kıskançlıktan) :)

    YanıtlaSil
  10. öff ebnde çoookısknaıyorum yaa =( dışarda gezerken kıyafet yerine bohça, sandık, havlu kenarı falan bakmaya başladım kendimden korkuyorum =)

    YanıtlaSil
  11. İsteyip de yapılamayacak hiç birşey yok bence Lazanya,bol şans :) Ama aptal olayları ve kişileri kafana takma sakın.Çünkü sıkıntı,stres insanı düzensiz ve zararlı şekilde yemek yemeye itiyor.

    YanıtlaSil
  12. artık gercekleri acıklama zamanı geldi lazanyam:)sagdaki ben. soldaki lazlaz.. ortadaki tabı kı pera arkadaslar .. :)

    YanıtlaSil
  13. kirli selpak biliodum biliodummmm:)))

    YanıtlaSil
  14. kirli selpak gerçekler için sağol.lazanya sende bence biraz sır skalamak istiyorsun...yani kendinin olmadığını idda etmeye çalışıyorsun.ama kirli selpak sağolsun.bu arada pera neden hiç iletişimde değil??

    YanıtlaSil
  15. ve kirli selpağın bir yorumuna göre fotodaki ssiz diilsiniz ama ben biliyorum ki sizsiniz kendinizi saklamaya çalışmayın bence herkes gerçeği çok merak ediyoo...ama kirli selpağın diğer yorumua görede sizmişsiniz bana bi e-mail atar mısn lazanya? lianinaynasi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. kirli selpak sende müthiş bi kızsın walla youmlar ve gerçekler için sağoll tatlım...

    YanıtlaSil