İzleyiciler

25 Aralık 2010 Cumartesi

Blogger Kızı Olmak Kolay Değildir

Nisan ayında açtım blogumu, aslında Mart olabilirdi ama o zaman sevgilime blogumu deşifre etmekle yetinmeyip onu da 2. yazar olarak bloguma eklemiştim. Hahah ay ne büyük aptallıkmış, önce yazdıkların hoşuma gidiyor hayatım derken daha sonra yeter artık beni kötü anlatıyorsun, yorum yazan kim onun ağzına sıçarım vs. diye devam etti. Ayrıldık.

Bende hemen blogumu değiştirdim. Tabiki bunu da bulmuştur ama birbirimizi çok sallamadığımızdan, buna çok baktığını sanmıyorum. Sevgili demeye de bin şahit ister, hasta bir ucubeydi... (oh bee)

Nisan'dan sonra yazdıklarımla ilgiyi bir şekilde üzerimde hissettim, beni takip eden ve yorum yazan herkesle ciddi anlamda ilgilenmeye ve sohbet etmeye başladım. Çok güzel arkadaşlarım oldu ve biraz haddim olmasa da kafamda oluşan şeyleri maddeler halinde yazıyorum.

ve işte blogger kızı olmak kolay değildir...

1" Blog açan kızların %85inin akıllı olduğunu düşünüyorum. Çünkü gerzek hatunlar iki kelimeyi bir araya getiremiyor, nasıl yazacak ki?

2" Hemen hemen hepsi dobra kızlardır. Etrafta zaten yeterince dobra bilinirler fakat söylemediklerini burada söylerler. İşte o kadar fazla dobralardır...

3" Süper ailelelere sahip değildirler, %60 yada daha fazlası baba konusundan şanssızdır. *Ben gibi....

4" Aşk anlamında her zaman, karşı tarafa göre daha fazla sevmiştir. Yoksa ne yazacağız ki?
(uff adam beni ne seviyo, çatlayın hatunlarr falan mı?)

5" Ve cidden sır saklamayı bilen iyi dostlardır blogger kızları.

Sizi tanıdığım için mutluyum. Buraya katıldığım için mutluyum. Yanımda olduğunuz için mutluyum. Ve beni blog açmaya ikna eden Pera ile de mutluyum :)

*Umarım hayat sizi değiştirmez dostlarım...

32 yorum:

  1. şu dördüncü madde varya, öyle bi kaç blog okumuştum, çok itici oluyolar cidden :/ ay benim için ölür, ay beni çok seviyo, şu süprizi yapmış... bayıyo :)

    YanıtlaSil
  2. ama blogger kızlarının çoğunluğu böyle tatlı :)

    YanıtlaSil
  3. Bende seni severim sarı şekerimm

    YanıtlaSil
  4. bende çenii çeverimm flummm

    YanıtlaSil
  5. Canım lazanyam yaaa. O seni ikna eden Pera'mı da seni de öper, severiiimm (, Hiç bırakma yazmayı ki okuyabileyim ben de seni (, Dikkat et kendine ve hep böyle mutlu ol. Mutlu olmadığında da yaz ki, yanında olabilelim (, Her zaman yanındayımm..

    YanıtlaSil
  6. acidan gecmeyen bloglar biraz eksiktir.. ben bu yuzden bloglardan hic gitmem, gidemem diye devam ettirirmisim sarkiyi :)

    valla ben de sizleri tanidigim icin mutluyum.. hepiniz cok sekersiniz.

    YanıtlaSil
  7. Blogger kızı olunmaz doğulur bide bidee=)))

    YanıtlaSil
  8. benim tek derdim hiçde dobra değilim. gerçek hayatla paylaşamadıklarımı yazıyorum amacım buydu :))
    çok güzel :)

    YanıtlaSil
  9. girl with the red balloon, mutluluğuma da pek şahit olamadınız aslında ama inanıyorum ki 2011 de bloglarımız değişecek :)

    bizde seni öperiz :*

    éLLa, cidden tam bize göre şarkılar olmuş ama 2010 yılında biraz fazla terslik yaşadık. 2011de daha güzel şeyler yazacağımıza inanıyorum. Biraz da mutluluk ile beslenelim.

    princesa"Lectura, tespitlerin içinde kendini bulduysan ne güzel. hoşgeldin aramıza :)

    Ezgi*, katılıyorum sanaa :)

    bendiss, buraya yazabiliyor olman bile cidden çok huzur verici. ya hiç yazamasaydın? paylaşamasaydın? ;)

    YanıtlaSil
  10. aminn.

    lazanya 2011 de her ne kadar izleyici kaybetme riskim olasa da
    4. maddedeki gibi "uff adam beni ne seviyo, çatlayın hatunlarr" falan yazmak istiyorum bolbol. tiksinc bi blogum olsun hatta, böyle vicik vicik ask koksun artik gari.

    YanıtlaSil
  11. 3 konusuna kesinlikle ve kesinlikle katılıyorum hatta oran daha yüksek bence. diğer maddeler de doğru ama 3 kesinlikle kural olmalı :)

    YanıtlaSil
  12. Loana, daha çok vardır aslında. Aklıma geldikçe yazarım ama bunlar en belirgin ortak noktalarımız..

    éLLa, birine aşık olacaksın blogunu öğrenecek ve sil diyecek... işte biz sileriz :DDD

    YanıtlaSil
  13. eheh güzel yazı olmuş :) iyi ki de açmışsın blogunu :)) blogumu da emre biliyo ya nası pişmanım. bi daha sevgilim olursa ona sölemicem kesinlikle. günlüğüm ayol burası benim! :))

    YanıtlaSil
  14. blogunu daha once de okuyodum ama nıyeyse takıbe almamışım.şimdi aldım, takıbe alınca okuduğum ılk yazı da bu olunca hoş oldu guzel oldu:)

    YanıtlaSil
  15. badan sanssız güzel sır tutan dobra cok seven ve zekii hatunlarrr vayy yeeep:)

    YanıtlaSil
  16. şiddetle katılıyorum...hepside doğru:)

    YanıtlaSil
  17. Yazdıklarının hepsi oldukça doğru Lazanya.Blogger olmak her kadının harcı değil.Burada bir aile olduk,yorumlarla herkes birbirine en iyi şekilde destek oldu.Şahsen reel arkadaşlarımdan daha yakın hissediyorum sizleri kendime.Yalnız blogger kadın blogger kadının halinden anlarmış çünkü :) Buradaki çoğu kişiyi tanımadığım halde en yakın dostlarım gibi hissediyorum.Ki öyle de.Görmediğim sizlere kanım kaynıyor hemencecik.Yazıları okuyorum;aynı ben diyorum yeri geldiğinde.Hatta çoğunlukla,tıpkı dediğin gibi aynı şeyleri yaşamışız genelde hepimiz.Aşk acısı,aile yönünden şanssızlık vs. Bizler hayatımız boyunca acı çekmişiz aslında ve şanssızlıklar peşimizi bırakmamış.Boktan adamlara aşık olmuşuz,boktan insanları dost bilmişiz.Yine kazık yiyen biz olmuşuz.Ama buradaki herkes öylesine sıcak,öylesine güzel insanlar ki;hepimiz birbirimize açtık hayatlarımızı ve destek olduk birbirimize. :) Kimseye söyleyemediklerimizi burada anlattık.
    *Ben de,bizler de seni tanıdığımıza çok mutluyuz ve buradaki diğer aile bireylerini de :) Ve de hepimiz çok mutlu olacağız biliyorum.Çünkü çok fazla hakediyoruz bunu. Hepinize kocaman KALP.

    YanıtlaSil
  18. Umarım hayat hiçbirimizi değiştirmez lazanyam tüm olumsuzluklara rağmen hep böyle umut dolu kalırız inş:))

    YanıtlaSil
  19. Bizim pabucumuz dama mı atıldı yani :(
    Blogger Erkekleri konu alan yazı neden yazmadın? Bizim suçumuz ne Lazanya.. :(
    Üzüldüm. Ama yazı güzeldi.

    YanıtlaSil
  20. merhaba yazdığınız maddeler çok güzel olmuş. teşekkürler. bende bu blog konusunda yeniyim.

    YanıtlaSil
  21. Koçum benim be desem yeterli olur diye düşünüyorum. Çünkü uzatmanın alemi yok. Ama bekleneni yapmışsın. Benim de içimde olan ama dillendiremediğim bir şeydi. Tebrik ederi doğrusu. <3

    YanıtlaSil
  22. Koçum benim be desem yeterli olur diye düşünüyorum. Çünkü uzatmanın alemi yok. Ama bekleneni yapmışsın. Benim de içimde olan ama dillendiremediğim bir şeydi. Tebrik ederi doğrusu. <3

    YanıtlaSil
  23. Lazanya'm çok doğru tespitler bunlar! kesinlikle katılıyorum ve ben de seninle (blogda ki herkesle) tanıştığım için kendimi çok şanslı hissediyorumm! :)

    YanıtlaSil
  24. 3. maddeye fazladan bir artı koyuyorum hemen.
    Ayrıca seni blog açmaya ikna eden Pera uzun bi süredir yazmıyor.Yazmayı düşünüyor mu bu aralar. : )

    YanıtlaSil
  25. teşekkür ederim hepinize :) hakettiğinizi düşündüğüm için yazdım ve yanımda olmaya devam ederseniz daha neler yazarım neler hahahah :D

    pera da şuan yanımda beraber okuyoruz yorumlarınızı. yeni bir blog açar belki de? eskisini kapattı hatun. tamamdır öptük sizi :*

    YanıtlaSil
  26. harika anlatmışsın beni!!!! teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  27. Bizler de seni seviyoruz Lazanyaa..!
    Bravo şekerim güzel tespitler yapmışsın...
    Her ne kadar 3 ve 4. maddeler bana uymadığı için blog kızı sayılır mıyım bilmem ama, istinalar olabilir tabii ki değil mi? :D
    Kalbinde bana da, bana da yer ver?? :((

    YanıtlaSil
  28. sevgiliyi bloğuna yazar yapmak gerçekten süper cesur bir hareketmiş lazanyam. Bende derhal uyguluyorum :))

    YanıtlaSil
  29. senin yazdıklarını okadar iyi anlıyorum ki... maddelerinin hepsi üstüme oturuyor sanki. ve bende senin yaptığını yaptım ama sadece yazarlık kısmı yoktu ve şimdi o bloga hiçbişey yazamıyorum çünkü ona kızdıkça susuyorum ve yoruluyorum. yeni blogum bu yani:) bu arada babayla ilgili olan maddenide kesinlikle tutuyorum... bugün itibariyle tam 10 yıl bitti babamsız... onu çok özlüyorum

    YanıtlaSil