İzleyiciler

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Sikkoları yazar rahatlardım

Kendime bile sorar oldum bunu artık. Nerelerdeyim?

O kadar çok yazmak istediğim şey var ki, karman çorman bir yazı çıkacak ortaya diye korkuyorum.
Artık rahat yazamıyorum. Okuyan herkes üzerine alınacak diye, huzursuz oluyorum. Bu da parmaklarımı klavyeden uzaklaştırıyor. Oysa eskiden ne güzeldi, gelip blogta sikko giden her şeyi paylaşır, rahatlardım.

Kısaca neden yokum kısmından bahsedeyim, işe gidiyorum sabah. Enerjim üst seviyede oluyor, neşeli kıpır kıpır. Sonra ters bir şey oluyor ve yerle bir oluyorum. Dokunsanız ağlarım o derece. Zaten çabuk kırılan bir yapım var :/ Bu da benim için kötü oluyor. Demoralize oluyorum. Keşke umursamaz olsaydım fakat o zaman işime bu kadar özen gösterebilir miydim bilmiyorum. Hiç değilse, kırılıp gücenmezdim bu kadar...
Tam o gün kötü çıkıyorum işten diyelim, ertesi sabah her şey süper oluyor. Eksilerde gezen enerjim birden tavan yapıyor. Mutlu olur olmaz arkadaşlarımla plan yapıyorum ve günün yorgunluğunu unutup onlarla görüşüyorum. Size 1-2 yazı önce anlattığım Nana ile barıştık. Şuan için maşallah diyelim ve dostluğumuza kaldığımız yerden devam edelim... Şu yaştan sonra arkadaş kazığı yiyip onu sindirecek dermanım yok.

Tatlişko iş arkadaşımda istifa etti geçen hafta, hayırlısı olur umarım onun için. Güzel yerlere gelir, bende ona hayırlı olsuna gidip çiçek alırım :) Eğleniyorduk iyi anlaşıyorduk ama iş hayatı işte. Büyüdükçe anlıyor insan bunu...

Sağlığıma gelince, tosun gibiyim maşallah. Yediklerime dikkat etmekle beraber, sadece sıkılaşıyorum sanırım erimişliğim yok henüz. Aşk hayatından hiç bahsetmesem daha iyi, keyfiniz kaçmasın. Sanırım artık sevgili olaylarını geçtim ben. İşimi düzgün yapıp, sonunu evlilik olarak görebileceğim bir ilişki istiyorum. Bu nedenle cacık benim işler... Ya da şuan resmiyette biri yok diye böyle konuşuyorumdur. Gerçi, değmeyecek biri için kendimi üzmek, fedakarlık yapmak istemiyorum. Başkası uğraşsın benim için, ben iyi bir sevgiliyim. Lanet şekilde anaç ruhluyum ama iyiyim lan ben. O beni bulsun, o bana söylesin, ilk o beni sevsin, gitmesin, kanıtlasın yani. Çünkü hayatımda artık buna gücüm yok. Bir şeyler hazır olsun. Kurulu gelsin.

Çok bezmiş bezmiş konuştum değil mi? Gitme vakti...


Bak gün içinde, genelde buradayım ben: https://twitter.com/lazanyam


6 yorum:

  1. aşkayabancılaşıyoruz zaten artık ya. hani yakmıyor da iini bir süreden sonra. alışıyormusun ne? tuhaf bir his. belirsiz bir boşluk.

    YanıtlaSil
  2. Aman be.. Hayat işte geldi gidiyor modundasın, anladım. İşlere güçlere çok dalma vakit ayır kendine. Artık tatile gitme zamanın geldi bence.

    YanıtlaSil
  3. inşallah istediğin gibi bir aşka kavuşursun.sonu istediğin gibi olan

    YanıtlaSil
  4. Elbette bana düşmez ama ne yazacağını düşünürsen yazamazsın. O yüzden, kelimeleri parmak uçlarından akıtmaya bak.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Super lovely blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir blogg gerçekten çok beğendim. Takip edeceğim blogunuzu.

    http://vanilyali-dondurma.blogspot.com

    buda benimki takip ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil