İzleyiciler

31 Temmuz 2012 Salı

birine çok inanırsan gider

Dur bi bunu aç önce: http://fizy.com/#s/3wklw2

Asla çok sevme. Boynunun kokusunu alma. Bilme teninin kokusunu. O gidince, unutamazsın. Yaranın kabuğu soyulur, her kokusu burnuna geldiğinde. Alışamazsın.

Asla onsuz olamayacakmışsın gibi hissettirme. Korkar gider o zaman. Korkması için, bahane verme eline. Sen gitsen de, dünyalar benim de. Alışsın sevilmemeye.

Şımarma sakın seni sevdi diye. Göt gibi bırakıp gidebilir durduk yere. Bok atar üzerine. Bir de haklı çıkar, tüm bunlar yetmezmiş gibi.

Seni kıskanmıyorsa, kıskandırmaya çalışma onu. Belli ki biraz geniş, belli ki biraz rahat takılıyor. Bunaltma.

Gidecek gibiyse sakın ağlama. Elini kolunu tutma, gitsin. Sevilmediği fakat sevdiği birine gitsin. Sana çektirdiği acıları, bir başkası ona çektirsin. Yastığı gözyaşları ile ıslansın. Diğer yüzünü çevirip oraya ağlasın. Anlasın. Hatırlasın geçmişini ve sana geçirdiklerini. Ve bunun karşısında ödediği bedeli.

Asla çok güvenme. Onun lafları ile hayal kurma. Asla diyorum bak asla. Öyle bir anda gider ki, ne olduğunu anlayamazsın. Ağlayamazsın bile. Yazamazsın. "Çok güzel gidiyor, rüya gibi" dediğin kişilere, onun gittiğini söyleyemezsin bile. Susarsın sadece. Sanki bütün o süslü cümleleri kurmamış gibi, ardına bakmadan gider işte. Şaşırma, en iyi yaptığı şeyi yapıyor şuan. Gidiyor.

Gelmek istese bile, o güzel yüreğini onarmaya gücü asla olmayacak. Olsaydı gitmezdi işte, gitmezdi durduk yere.

Suçluluk duymuyorsan, vicdanın da rahatsa ağlama sakın ardından. Alkol alma, sigaralarını arttırma. Yokluğu ile sevişme. O yoksa ona ait hiçbir şeyi yüreğine koyma. Bitti kelimesini çıkarma aklından. Al cebine, götür gittiğin her yere. Gün gelecek o çok imrendiğin ilişki yanı başında bitecek. Şaşıracaksın. Belki doğum günü hediyen olacak, belki de rüyadan uyanmak için "ısır beni, çimdik at" diyeceksin. Az kaldı sabret sadece.

Ve en önemlisi kimsenin seni üzmesine izin verme, vermediğin gibi de kimseyi üzme.
Doğru kişi karşına çıkmadan kendini tüketme ve kimseyi sevme.




14 yorum:

  1. Gerçek düzgün bir ilişki taktiklerle olacak şey değil. İşin içine taktikler, o şöyle yaptı bunu yapayımlar girdiği anda kalbini unutuyor insan. Bunun için önce taktiklerle davranmayan, saf bir insan lazım tabi sen onu bulamıyorsun bir türlü. Kolay şey de değil zaten bulmak.

    Ama bulduğunda, en yakın en uzun süredir tanıdığın arkadaşınla arandaki kural neyse, en fazla o kadar kural olacak.
    bu kural da muhtemelen "Sakın ama sakın hormonlarıma dizgini verip, onun kalbini kırmamalıyım, böylece o da benimkini kırmamak için özen gösterir." olacak.

    arayış yolunda sana saf günler dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Okurken kendimi buldum, boğazım düğümlendi, ağlayamadım ofisteyim çünkü... sabretmek bana o kadar zor geliyor.. geçen zamanda mutlu olmak varken sabrı biriktirdim kalbimde hep...

    yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Begüm, bunlar direk "ben" değil. çoğumuzun hissettikleri belki de. Bir arayış söz konusu diyemeyiz sadece bu bir süreç. Bekliyorsun... Teşekkürler yorumun için.

    Secret, kimi dışarıdan görür. Yargılarını savurur. Ama kimse bilmez içini. Bende ofisteyim, ağlamadan yazdım :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle çoğumuzun hissettikleri...Bazen düşününce ne kadar zor birini sevmek..Türlü oyunlar olmasa olmuyor, olsa nerede o zaman sevginin saflığı..İnsan bunları düşünürken yoruluyor...Ama yinede her şeye rağmen sevmek-sevilmek çok güzel.Dilerim herkesin karşısına temiz,hayırlı insanlar çıkar:)

    YanıtlaSil
  5. Bu arada yüreğine sağlık lazanya:)

    YanıtlaSil
  6. Asla çok sevme.Asla çok güvenme.Onun lafları ile hayal kurma.Doğru söze ne hacet.
    Kalbine düğüm atar gider nefes alamazsın.

    YanıtlaSil
  7. haklılıkta sınır noktası tanı lütfen

    YanıtlaSil
  8. hayatında sürekli şikayet etmekten sıkılmadın mı diye sormak istiyorum ilk başta eğer bir mahsuru yok ise :)

    ikinci olarakta yazılarının hepsini baştan aşağı okumasam da genel olarak anladığım ve sormak istediğim bir şey var. Neden hayatındaki tek sorunun 'sevgili' temalı konular allah aşkına ? Bu yaşına gelmene rağmen birine aşık olmaktan daha kayda değer daha önemli şeyler olduğunu anlamış olmanı görmek ister belki çevrendekiler . Denemelisin bu da benden sana tavsiye olsun :)

    iyi çalışmalar mutsuzluk kraliçesi...

    YanıtlaSil
  9. Adsız, mahsuru yok tabiki :)

    Burada sadece bunları yazıyorum. İşimde çok mutluyum, çalışmaktan zevk alıyorum, bir şeyler üretmek ve kafa patlatmak hoşuma gidiyor. Geleceğe dair planlarım ve kendimle ilgili projelerim var :) Güzel kararlar alıyorum.

    "sevgili" temasını ele alıp yazmak hoşuma gidiyor. Dışarıdan bakınca bloga, hatta içine de girince sadece bu tema gözüküyor olabilir ama bu beni rahatsız etmiyor.

    Ayrıca yazdığım her şeyi kendimden koyma zorunluluğunda hissetmiyorum. Etrafımdakilerin ilişkileri, benim duyduklarım, ortak olduklarımdan harmanlanıyor bu yazılar.

    Mutsuz biri google da arama yaptığında ben çıkarım yani direk :) Ama mutsuz muyum? Hayır değilim.

    Yazılarımı ben olarak değil de, LAZANYA olarak okursanız belki de bu ayrıma varabilirsiniz. Ki zaten gülen yüzümü biliyor olmalısınız. Bu asla gitmeyecek benden. Yani inşallah tabi :)

    Vakit ayırıp yorum yazmış olmanız güzel Adsız. Birine aşık olmak niyetinde değilim bu aralar. Tamam bazen öyle bir şey gelebilir ama herkese geldiği kadar. Kayda değer çok şey var hayatımda fakat melankoliyi yazabiliyorum sadece. Bu da Lazanya Styla :p

    Teşekkür ederim size de iyi çalışmalar.

    Mutluluk kraliçesinden sevgilerle..

    :)

    YanıtlaSil
  10. cebe tana, böyle düşünen ya da hisseden tek kişi sen değilsin. ya da ben değilim, ya da en yakın arkadaşın değil.

    çok kişi var böyle. bu bile gülümsemeye bir sebep aslında :)

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle hepimizin hissettikleri. Yasadigimiz olaylardan, aldigimiz yaralardan sonra tüm bunlarin hepsini demiyormuyuz kendi kendimize? Ara sira erkek arkadasi ile kava eden kiz kardesime, "Sen asla kendini harap etme, siktir et. Kimse senin gözyasin kadar degerli degil" diyorum. Ama gel görki kelin ilaci olsa kendi basina sürermis :)
    Simdi Sebastian beni yari yolda biraksa (Allah korusun) oturup cocuklar gibi aglarim yine, kendimi harap ederim lan. Kadinlik bu, serde var ... Hic kendimizi kandirmayalim

    YanıtlaSil
  12. müzikle mükemmel oluyor. offff mutlu hissediyordum ama, yapılır mı bu =D

    YanıtlaSil
  13. Gelmek istese bile, o güzel yüreğini onarmaya gücü asla olmayacak. Olsaydı gitmezdi işte, gitmezdi durduk yere.
    eline sağlık! ne güzel bi cümle olmuş bu..

    YanıtlaSil