İzleyiciler

24 Temmuz 2012 Salı

Üç kızın macerasına az kaldı, geri sayım başlasın.


Sene 2009du. En son eski sevgilimle tatile gitmiştim. Başlar güzeldi, sona doğru boka sarma deyimini kullanabileceğimiz zamanlar olmaya başlamıştı. Tatilde, yolculukta bi de bir yerde tanırsın derler ya. Doğruymuş canlar. Tanıyorsun, o çok değer verdiğini. Tatil sonunda, ciddi giden bu ilişkiyi devam ettiremeyeceğimi anlayıp ayrılmıştım.

Yine aynı yere, bu kez üç kız arkadaş gidiyoruz. Biri her zaman duyduğunuz Nana. Hani şu, ayakkabılarını poşete koyup getiren :) Diğeri de onun iş yerinden arkadaşı Zeze. Taktığım isme bak ya! Neyse konuya odaklandım ya, bununla ilgilenemeyeceğim şimdi. Bir ara girip değiştiririm :)



Umarım tatil güzel geçer, arkadaşlarımla küs dönmek istemem. Benim ya da onların bir başkası tarafında da moralinin bozulmasını istemem. Bu nedenle telefonları uçak moduna alıp, sadece fotoğraf makinesi işlevi görmesini önereceğim. Tabi benim iş ile alakalı mail trafiğim olabilir her an!

Doğum günümde tatile denk geliyor :) Beklenti içine girmiyorum çünkü ne zaman o şeyin içine girsem, omuzlarım öne düşmüş şekilde çıkıyorum. Bu nedenle kendimi güneşe, kumsala, denize ve havuza bırakacağım. Kulaklığımdan hep şarkının sesi gelecek: http://fizy.com/#s/16qck3 İlk defa dinlenmiş olarak, bir mevsime giriş yapacağım. Ve huzurlu, yeni işime daha zinde gireceğim. Dayanamadım, yazımı yazarken bile açtım huzur şarkımı.

Gel gelelim süper haberim vardı ama yine erteledim. Tatile gitmeden yazabilitem yüksek. :)







Bi de umarım bu hale gelmeyiz tatilde ahahahhaa yıkıldım bu fotoğrafı görünce. afsdafsdafsds bunlar nasıl bu hale geldiler ya


9 yorum:

  1. Ama süper haberrrr??? :))) Onu bekliyorumm ben meraktan çatlayabilirim.:)

    Umarım güzel bir tatil olur bol bol eğlenirsiniz canım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Tatil dönüşü güzel bir yazı ile gelirim umarım.

    Gerçi daha var hoohmm

    YanıtlaSil
  3. Aa ne güzel.. :) Ben demiştim ama bi tatile ihtiyacın var diye.. Git ve hayatın tadını çıkar. :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel :) Şu an istediğim en güzel şeylerden biri tatil olsa gerek :) 3 kız dikkat edin oralarda :p
    İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  5. Ayy süper canımm iyi tatillerr .. Hayatın boyunca gülümseyerek hatırlayacağın bir tatil olsun :)

    YanıtlaSil
  6. 3 Erkek tatile çıkanlara dikkat edin :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim :) Kibritçi kız seneye de biz kaçalım bi yerlere yea :)

    YanıtlaSil
  8. Kaçmak güzel ama kafa da seninle geliyor.

    YanıtlaSil