İzleyiciler

20 Aralık 2011 Salı

Bekledim de bekledim

Yeni işim, yeni bedenim, yeni saçlarım ve yeni aşkım. Ah ne güzel her şey yoluna girdi. Mutluluktan kalbim durmak üzere.

Hayat başkalarına güzel değil sadece. Artık bana da güzel. Umutlarla dolu. Allah'a verdikleri için şükrediyorum. Çok şanslıyım.

Bunları demeyi tabi ki isterdim. Hatta uzun bir süre bunları yazabilmek için bekledim. Sustum, negatif hatun Lazanya, mutsuz karamsar Lazanya olmayayım diye geçmişi anlatıp durdum. Sizi de, kendimi de oyaladım. Kötüyü, olumsuzu anlatmazsam her şey daha güzel olur sandım. Bekledim de bekledim (diyerek burada başlığın hakkını veriyor yazar.)                 :)

Hep imrendiğim şeyler oluyor. Başkalarının oluyor, peki neden benim olmuyor? Ve bunlar beni giderek üzüyor. Kilo vermek istiyorum. Sevdiğim adam olsun bu da yetmezmiş gibi o da beni sevsin istiyorum. İyi bir işim olsun, güzel maaşım olsun istiyorum. Huzur istiyorum. Alışveriş merkezine gittiğimde, beğendiğim şeyi alabilmek istiyorum. Güvenmek istiyorum, aldatılmamak, yalan işitmemek istiyorum. Tatile gitmek, dinlenmek istiyorum. En son 2009 yılında gitmiştim tatile, her seneye yorgun başlıyorum. Bu düzeni değiştirmek istiyorum. Eskisi gibi fotoğraf çekebilmek istiyorum, çektiğim fotoğraflarda kendimi beğenmek istiyorum. Güvenim yerine gelsin istiyorum.

Acaba yazı başlığını, "istedim de istedim" olarak değiştirsem mi diye düşünüyorum şuan. Neyse bu kadar sikkoluğa daha fazla değinmesem iyi olacak. Ruh daraltan yazılarımdan bana da fenalık geldi. Bugün twitterda şu twiti gördüm,

Aslan : Beklediğiniz şeyler var ve gerçekleşmesi olağan, sadece inanın.. Kendinize siz bile inanmadığınız sürece, her şey daha da zorlaşır...

Oha lan cidden birde bunu deneyeyim diyorum. İçimdeki ses, siktir et olacağı varsa zaten olur diyor. Diğer ses araya giriyor, kapa çeneni! Hep böyle düşündüğün için hayatın boka sardı diyor. İkisi içimde dır dır dır konuşuyor ve bana fenalık geliyor. 

Ah ulan ne çok istiyorum bu dileklerimin olmasını. Ah ulan ah ya!


mail: lazanyaa@hotmail.com.tr

21 yorum:

  1. umarım tüm dileklerin en kısa zamanda kabul olur...

    YanıtlaSil
  2. sparrow, size bile yaratıcı yorum yazdıramıyorum her yazım aynı isyan :D

    teşekkür ederim olsun da rahatlayalım hep beraber.

    YanıtlaSil
  3. Belki de yaratıcı yorum yazmak için bir braintsunamisi yeterlidir;DD

    Bu günlerde kürelere 180 volt mudur nedir bir gerilim vermişler herkese umut falan dağıtıyor tabii hakkıyla herkes yiyor galiba...

    Lazanya maalesef mutluluk Günaydın gazetesinin 3.sayfasının alt kösesinde ki uzman astrolog(!)ta ya da Nil nehrinde yıkanıp ruhunu arındırdıkları düşünüp bütün gün tütsü yakıp iyiliği içinde demeleri de değildir mutluluk bir arayıştır kimi zamanla elde eder kimi hemen bulur fakat olana kadar seni bin dereden yüzbin nehirden sular getirir ve oldumu da bırakmak istemezsin..

    Yani umarım dileklerin gerçekleşir ve Road Runner'ı yakalamış Coyote kadar mutlu olursun;DD

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. enes, senin kadar yaratıcısını laf cambazını görmedim her blogta ayrı ayrısın haha :)

    road runner olayına katılıyorum. amin aminnn.

    YanıtlaSil
  5. aslan lazanyam sana demet akalın'ın sözlerine seslenmek istiyorum;

    olacaak olacaaak :D

    YanıtlaSil
  6. Valla bekle bekle artık coyote gibi oldum aynı, tam mükemmel bir tuzak kuruyorum road runner gelmiyor. Altında ezilen ben oluyorum. Enes'in yorumu çok beğendim bu arada dedim onun üzerinden gideyim. :)

    Bakalım ben sana Almanyadan bulacağım şöyle en yakışıklısından bi Herr. :) Önce Herr olsun da sonra iş buluruz.

    YanıtlaSil
  7. miam, ahaha çok iyi geldi bu şarkı. evli mutlu çocuklu da, olacak olacaktan sonra gelsin o zaman :))

    ceo, aman alamancı sarı pipi istemem :D ahhahaa

    YanıtlaSil
  8. ne kadar umursamaz olursan o kadar çok olumlu oluyor sanki lazanya, bir de bunu dene :)

    YanıtlaSil
  9. küfkedisi, evet ne zaman amann yeaa olmazsa olmasın desem, oluyor. ama o moda nasıl girdiğimi bile unuttum. hayatım istemekle, dua etmekle geçiyor.

    YanıtlaSil
  10. Almanyada durmam ki ben, italyan bakacağım sana. En yakışıklısından ;)

    YanıtlaSil
  11. ceo, hay canını yerim yeaa :D

    YanıtlaSil
  12. Hepimiz aynıyız kuşum..Yok birbirimizden farkımız..Maalesef tabii..Zamanını umutsuz bir de umutlu geçirmek var..Tabii umutlu geçirçek daha iyi görünüyor...Sevgiler..2012 ye asılalım:)) Adsız bayann

    YanıtlaSil
  13. ah canım yazının başını okuyunca çok sevindim bir an..tam şimdi ne güzel yorumlar bırakıcam derken devamı üzdü beni.biliyorum birazdan söylüceklerimi defalarca başka başka insanlardan duymussundur.ama birde benle dinle.hayat bi söz var ya para parayı,göz yaşı göz yaşını,iyi iyiyiikötü kötüyüm çeker diye..işte bu çok doğru ben buna inanıyorum.ama babamında bir lafı varkı oda: hiç bişey hep öyle gitmez...seninde böyle gitmiycek.düzelicek.sadce biraz silkelen ve toparlan.gidip üstüne başına bişeyler al,saç rengini değiştir,bir iki arkadaşınla buluş yada kendine yeni bir kitap,film fln al ne biliyim işte..ama bişileri değiştirmek için adım at.oturduğun yerden dilemekle olmuyor.kendinde enerji yarat biraz.ortam değişikliğide iyi gelebilir..bunlar nacizane tavsiyeler tabi..
    iyi haberlerini bekliyorum;) dualarım seninle..

    YanıtlaSil
  14. Lazoşum
    ben çok inanıyorum senin istediklerinin bir gün gerçeğin olacağına..hayat sana da bana da çok adil değil ama olsun bizde savaşırız yaparız dimi?

    YanıtlaSil
  15. bnde ogün bi fal baktrdm cnmbuara sanssız ve yorgun oldgumdan sikayetlenip duruyodum öncesndede haytta demedm bole syler,kadın bana aynen dediki sn sanssızım demişsin sanssızlık bulmus sni sakın kndine ole negatf düşünceler cgrma dedi cok dgru vrya ille birnden duymamız gerekmio tabide hep bn cok mutlum hepte cok mutl olagm de,denedm işe yarıyo:P

    YanıtlaSil
  16. tüm dileklerin kabul olsun !! =)
    bide blogunun adi cok degisik ama komik sevdim =D

    YanıtlaSil
  17. mağdurumda mağdurum....


    Sevgiler,

    Bengi

    YanıtlaSil
  18. 2012 mağdurlarla dolmasın kimse mağdur ya da mağdure olmasın diye seçim kampanyası yaparsam seçilirim herhalde bu seferde seçilmiş kişi triplerine girip kim seçti beni diye seçeni aramaya başlarım hangi seçmen ya da seçwomen getirdi beni yükseklik korkum var benim niye yüksek mevkiye getirdiniz beni diye fırçalarım hatta;D

    YanıtlaSil
  19. Sen aslında hiç de bunalım modunda bi kız değilsin ki. Aksine senin en doğal hallerin insanı neşelendiriyo zaten. Güzel yazmış twitter'da yazan. İnanmak inanmak ve inanmak. Para para para gibi. Bi de palavra palavra palavra var ama sen o kısmı düşünme :D

    YanıtlaSil