İzleyiciler

1 Aralık 2011 Perşembe

Günahım yok ama hatam çok.



Sen defolup gidince, kendi kendine küsünce ve istediğin gün gelince bile attığın mesaja karşılık almıştın. Ben cevap verdiğim için, kolay biri oldum belki ama senin gibi olmaktan iyidir.

Hayatından bile endişe edebilecek kadar salak olmam bana bir şey kaybettirmiyor. Ama sen kalbini yitirmişsin. Şefkatini... İnanç ve vicdan konusuna zaten hiç değinmiyorum. Dürüstlük konusuna değinmediğim gibi. Şimdi yine bunu okuyunca, kafanda yarattığın kişi için yazılar yazabilirsin ama beni asla yazamazsın. Çünkü beni tanımıyorsun, seni tanımadığım gibi.

Birini takibe almandan bile yaşam belirtisi verebiliyorsan, sorun yok. Ve unutma, kalbine vuran bir şey için önce kalbin olması gerekiyor.

Ben kendimi salak gibi çok hissettim, sende her seferinde kendini akıllı biri hissetmişsindir. Ama ne kazandığın ya da ne kaybettiğin hakkında bir fikrin olduğunu sanmıyorum. Lakin, bende bilmiyorum.

Günahım yok ama hatam çok.

Hatamsın.

5 yorum:

  1. romeo için yazdın sanırım :)

    Lazanya sen de ben de o şapşalları neden unutamıyoruz biliyor musun çünkü onlardan sonra kimse olmadı . o yüzden en yakın zamanda başka bir şerefsizle başlamayacak mükemmel bir aşkın başlaması için dua edelim.

    haa bak bir şarkıda diyor ki ;

    inan, inan ki çok üzülürsün .
    kendinsin geç kaldığın .
    unutma çıkar bir yerden tadı sevdanın ...

    işte sen de öyle başarılı olacaksın ki böyle saçma kişileri düşünecek vaktin olmayacak.sevdanın tadını başka yerden çıkaraksın. başaracaksın yapacaksın ulennnn ! mesela ben avukat olmak için uğraşıyorum ve o romeo ' ya burdan pardon ama ders çalışmam lazım demek istiyorum .

    ve sana da dünyanın aslında pembe renkte olduğunu söylemiyorum aksine pokkk sarısı ama sen pembesin işte o yüzden gökkuşağı ol ve altından geçir vampiri geçerkende bokunu sıç. çünkü vampir gibiler kızların bokuna layıktır !


    ayıp mı oldu sanki yaa aile kızıydım ama ben ?

    YanıtlaSil
  2. dün gece yattığım yerde yorgunluktan pestilim çıkmış bir haldeyken üstelik bugüne kadar kendimi düşürdüğüm düşünüp uyuyamadım.yaşam belirtisi gösteremeyen bir korkak için kendimi paraladım o da yetmezmiş ve kendisi bi bokmuş gibi gözünde gurursuzlaştım. O kadar ki başın sağolsun demek için aradığımda bi çıkmadı telefonuma...

    yazını okuyunca gülümsedim, bu konuda "salak" olmak insan olduğumuzun belirtisi salla gitsin. sevebiliyor olmak snob hıyarın teki olmaktan daha iyi..

    YanıtlaSil
  3. Hata, yinelemekten bıkmadığım hata...

    YanıtlaSil
  4. aslında herşey çok basit..karşında ki basit oldğu sürece.aynı zamanda doğal.bile bile hata yapmak kimi zaman güzel..fakat bazı geceler işte böyle kalp kirizi şeklinde hissettiriyor

    YanıtlaSil
  5. Ulen bu erkekler var ya karşısındakinin kendisi için çok şey yapacağını anladığı an değişiyo. Bok var anasını satayım :D Ne var uslu uslu değer gördükçe değer verseler.

    YanıtlaSil