İzleyiciler

30 Aralık 2011 Cuma

Güle güle Lazanya, Hoşgeldin 2012

Çok iç açıcı şeyler yazamadım. Yazmak istedim ama olmadığı için yazamadım. Son günlerde bir şeyler alıp, mutlu olmayı denedim onda da başarılı olamadım. İnşallah hak eden herkes mutlu olur. Ben 2012ye güzel ve sorunsuz başlamak istiyorum. Blogta aktif olmayacağım. Sadece  http://twitter.com/lazanyam twitter adresimde olacağım. lazanyaa@hotmail.com.tr mail adresim.

Güzel istediğim şeyler oldukça girip haber yazısı yazabilirim tabisi :) O kadar da çekip gidemem sanırım. Zaten çok süper arkadaşlar edindim buradan. Onları merak ederim.


Sadece bu kadar blog değil elbet. Ama burada linkleri olanlar, benim her zaman yanımda olanlardı. Yorumlarını asla eksik etmediler. Bloga başladığımdan beri, uzun zamanlar asla gitmediler. Başkaları gibi, sadece ben onlara yazdığımda yazmadılar. Ben unutsam bile onlar gelip hep hatırlattı. Hep okuyacağım sizleri, hep buralarda bir yerde olacağım. Teşekkür ederim şimdiden, mutlu yıllar canlar. Unuttuklarım varsa affedin. Yeni yıl yazısı olacaktı ama yine çarpıttım konuyu :) 

Aaa bu arada, geçen sene blogtan tanıştığım ve İstanbul'a gidip görüştüğüm arkadaşım Leyli ve eşi, Ankara'ya yanıma geliyor. Yarın burada olacaklar. Yeniyıla beraber evde gireceğiz. Dışarıda olmak isterdim tabi ama para yok, kuaföre gitmek gerek, elbise gerek. Bunlar olmayınca böyle bir çözüm yolu bulduk. Geçen seneki berbat yılbaşı akşamıma benzemeyeceğine iddiaya girerim. 

2012 benim olacak, vuracağım kırbaçı :) 

26 yorum:

  1. Nooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!

    Lazanya alışmıştık yazılarına 2012 gider gelir takvim yapmışlar miladi,rumi,hicri,maya da olsa bittiği için terkedilmez ki keşke kum saati gibi birşey kullanılsaydı en azından lazanya kumlar bittiği zaman terkedip gitmezdi;D

    En azından daha az yazı yazacağını çünkü F klavyeye geçtiğini ve henüz öğrenme aşamasında olduğunu ya da kendini bilim ve sanata adadığını bundan sonra heykeltraş lazanya olarak anılmak istediğini belirtebilirdin..

    Lazanya senden bilimsel ya da politik ya da kurgusal yazılar yazmanı zaten beklemiyoruz adı üstünde günlük sadece Sevgili günlük bugün hiçbirşey olmadı ama yarın olabilir gibisinden saçma da olsa birşeylerde ufacıkta olsa ifade edebilrsin kopma bizden..

    Tam bir manifesto yazısı oldu galiba;DD

    YanıtlaSil
  2. enes, bu senin psikopat yorumların için bile yazabilir insan :D ahahha

    YanıtlaSil
  3. Lazanyaaaaaaaa gitmeeeeeeee :( Deli misin blog alemi sensiz ne yapar yaaaa. Sen ve yazıların olmadan eksik kalırız biz yapma bunu yaaa. :( Özlerim bak özlerim ağlarım baaak:(

    YanıtlaSil
  4. Kırmızı Balonlu Kız, deli misin be :) herkes mutlu olsun herkes gitsin :D özlem gideririz biz bi yolunu buluruz hatun

    YanıtlaSil
  5. Evt Lazanya psikopata bağlandım biraz dayanamadım terkedilişe buraları önceden tarlaydı bostanlıktı şimdi AFM'ler falan açılsın Lazanya'lar Garfield ile koşuşturursun bilimum piknik falan olsun arada sosyal içerikli mesaj falan olsun buyrun mesaj buydu densin önemli olan yazmaktır ne olduğu önemli değil emin ol istediğin her konuda yazabilirsin her konuda yorum gelebilir 70 milyon insan seni izliyor onların halini bir düşün;DD

    YanıtlaSil
  6. lazanyam canım!

    bak burdan gidersen feci sinirlenirim ona göre twitterdan falan her gün taciz ederiim! :)

    seni seviyorum yeni yılda hep bizimle ol!

    muck :*

    YanıtlaSil
  7. miamm, güzel oldukça adım atıp geleceğim. Ama biraz uzaklaşmak iyi gelecek bana. Yazılarının peşini bırakmayacağım :)

    seni seviyorum. iyi yıllar.

    :*

    YanıtlaSil
  8. seni yolarım kız.
    daha hayatımıza girip bizi üzen erkekleri lanetlicektik?


    bari mimi yazsaydın...
    ay tamam. çok bencilce oldu.
    xoxo

    YanıtlaSil
  9. Bence kimse panik yapmasın bu kız çok uzağa gidemez :)

    Blog olmadan ne kadar sıkıldığını fark ettiği gün geri gelir.. :)

    Mutlu ol da nerde olursan ol ;)

    YanıtlaSil
  10. Böyle bir şeyi gerçekten yapmayı düşünmüyorsun dimi :( Ben çok seviyorum senin yazılarını okumayı lazanya ya. Şimdi bu geri çekilmek de ne demek oluyor allasen. Kendimi o listede görünce mutlu oldum. Böyle düşünmene sevindim. Ne olursa olsun yanındayım canım sakın unutma. Ankarada olman seni sevmeme engel değil biliyorsun. İyi ki varsın, bu sene çok mutlu olursun inşallah. Yüzün daha çok gülsün. Ağlama artık. Lütfen ağlama. 2012 Senin yılın olacak. Vişne Çürüğün seni çok seviyor ^_^

    YanıtlaSil
  11. Bir ara "blogtan oku, sonra yorum yaparız" moduna girmiştik. Sonra bundan sıkılıp abi adam akıllı konuşamıyoruz lan! demiştik.
    Senin mutluluğunu, mutsuzluğunu buradan okumak yerine tek telefonla gelinip veya buluşulup dinlemeyi seviyorum ben.
    Cidden seni seviyorum lan ben <3
    o ZAMAAAAN; tunaktunaktuntunaktunaktuntunaktunaktuntatataaa :)

    YanıtlaSil
  12. ben bu blog işlerine yeni girmişken ve seni daha yeni keşfetip bi solukta bütün yazılarını okumuşken böle gitmen hakızlık ama:(

    YanıtlaSil
  13. Gitmeyeydin iyiydi be :/

    YanıtlaSil
  14. Umarım güzel haberlerle dolu yazılarını okuruz lazanya.

    İyi yıllar!^^

    YanıtlaSil
  15. Anaa beenn :) Sevindirik oldum :D

    Neden blogda aktif olamayacağını henüz anlamadım ama kalman gerek, yazman gerek.. Yazmayı bırakmış bi blogger olarak seni ikna etmem ne kadar inandırıcı olur o ayrı konu ama senin 140 karakterle sınırlı olabileceğine pek inancım yok.. Önümüzdeki yıl yazmaya devam edeceğine inanıyorum :D

    İyi yıllar :)

    YanıtlaSil
  16. Lazanyaa.. Benim de finallerim var, bi de ben aşık oldum bi kıza, söyleyeceğim yarın. Dertleşmeliyiz azıcık.

    Hep burda ol, yaz hep. Gitmek yok. Hem daha İtalyan yakışıklı bulacağım ben sana. ;) 2012 tam manasıyla yeni bir yıl olsun. Bu hani istediklerin ama olmayanlar var ya hepsi hepsi hepsi olsun. Hatta fazlası olsun. :)

    YanıtlaSil
  17. Iyi yillar dilerim. Kararindan sonradan vazgecip yazarsin umarim.

    YanıtlaSil
  18. öncelikle adımı listede görünce görünce bir sevindim böyle bir kabardım böyle bir duygulandım ama duygularımı bir kenara koyup salon kadınlığımdanda çıkıp saçını elime dolayıp o iğrenç ankara caddelerinde seni yerlerde süründürürüm !

    dün haberlere bakıyordum, önce trajik bir haber peşinede saçma sapan bir haber derken böyle kalıverdim . yaa bu dünyaya üzülende akıl yok dedim kendi kendime . ayy bir gülme aldı beni manyak gibi güldüm. sonra böyle olayı çözmüş aşmış biri sandım kendimi . on dk falan sürdü dünyayı umursamayışım, sonra yeniden moral sıfır ümit yok maddiyat pehh !

    şimdi sen diyorsun ki gidiyorum! bokumu git lazanya !

    gitme lazanya daha ne deyim yaa gitme dedim gitme beeeeeeee :(

    YanıtlaSil
  19. Yolunu bulalım bi ara sevişelim hatunum :p hihe

    YanıtlaSil
  20. Canım
    çok üzüldüm:(yeni yıla blog dünyası iyi başlamadı..sensiz nasıl olacak buralar düşenemiyorum bile...lütfen ara versen de geri dön..
    seni çok özleyeceğim..

    YanıtlaSil
  21. Dilerim,yeni yıl sana daha çok huzur getirir!:)

    YanıtlaSil
  22. Listede bana da yer vermiş canım beniiim, mutlu oldum :) Ama çok uzaklaşma, güzel güzel haberler vereceksin bize sık sık eminim. Geriye kalan muhteşem hayatının başlangıç noktası olsun 2012, istediklerin her daim seninle olsun. Öpüyorum çok! :)

    YanıtlaSil
  23. Bilogu açarken biri bana böyle arkadaşlıklar edineceksin deseydi mayyak mısın gardaş derdim, ama oluyomuş valla :D

    Neşeli hallerin hiç bitmesin inşallah. Hep gül, güldür insanları. Canım benim :*

    YanıtlaSil
  24. Sen git az dinlen kuzum, ben seni azcık tanıdıysam sen kendini yine tutamaz, yine yazarsın :). Ama ara vermek güzeldir. Dinlen az sen. Ben seni bekliyorum yine buralarda=).

    YanıtlaSil
  25. Ben bu mesaja yorum bıraktım diye dusunuyordum kendimi :( Ama sanırım gondermeyi unutmusum...

    Yazılarını severe okuyan biri olarak devamı gelsin istiyorum.Mikro blog olayını sevmiyorum ve orada buradan daha fazla veya öz yazacak bir şey bulamıyorum :) Buraya dönmen dilegiyle :) Kendine iyi bak Lazanya;) Ayrıca gecen gun kulagını cınlattıgımızı da belirtmek isterim :)

    YanıtlaSil