İzleyiciler

26 Aralık 2011 Pazartesi

Hayal kurmak bedava

Anladım ki, hayal etmek güzel şey. Nasılsa ya yıkılıyor, ya da gerçekleşiyor. İkisinden biri oluyor başka yolu yok. Sonunda ya üzülüyorsun ya da mutlu oluyorsun. Ve ne garip ki, bedava. Hiç paraya gerek yok. Tamam bazı hayaller paraya dayanıyor ama o da hayal işte. Parayı istemekte hayal.

Hayaller bazen gerçekleşir. Benimkiler hala sıra bekliyor ama olsun.

Senin yanımda olduğun zamanların hayalini kurdum bugün. Hastaydım çünkü. Şefkat gösterdiğini falan hayal ettim, güzeldi. Ama anlıktı. Hayaldi işte. Olabilirdi, olmadı. Olmasını benim kadar istemedin ve olmadı. Canımız sağolsun. Eğer ikimizde aynı anda aynı zamanda aynı dozda bunu isteseydik şuan şu saatlerde el eleydik. Ama olmadı. Bazen yanlış hayaller kurulur. Sanırım sen onlardandın. Üzüntü ve huzursuzluk verenlerdendin. Ama bedava işte. Ne yapayım. İşim yok şuan, maaşım yok. Hayal kurmak beni zorlamıyor o yüzden. Bedava lan ne güzel.

Olmuyor acı çekiyorum, özlüyorum, başkalarına imreniyorum ama olsun. Hayal işte...

Hayal kurun lan. Valla bedava...

15 yorum:

  1. Bazen kurduğun hayaller o kadar gerçek olur ki, yalnızlığını kapatırsın hayallerinle.
    İşte ben yalnızlığımı dolduracak hayaller kurmak istediğimde, onu düşünür onunla yaşarım.
    Artık hayaller kurmuyorum diyenlerin bu dünyaya yakışmadığına inanırım.

    YanıtlaSil
  2. Hayallerde olmasaydı cekılmezdı hayat..Çekerdik hepimiz çenelerimizi..Moda mod yaşayan insanlara uyuz oluyorum..Böyleyken böyle yapan ne mutlu ne mutsuz oldugu bellı,görev bılıncıyle hayatını surduren ınsanlara..Nerden cıktılar sımdı bılemedım..Kur hayallerını lazanyamm sen ya tutarsa netıcede dı mı?? Adsız bayann

    YanıtlaSil
  3. ceo, hayal işte. dediğim gibi bedava. o kadar.

    adsız bayan, haklısın. o insanlar içimizdeki iki yüzlüler. çok net.

    YanıtlaSil
  4. beyin bedava olunca hayali ihracat ucuza geliyor sürümden kazanabiliyorsunuz işte;DD

    YanıtlaSil
  5. enes, o da parayla olsa yuh derdim!

    YanıtlaSil
  6. ÖSS 10 dolar
    Rölativite teorisi 100 Dolar
    Stephen Hawking olmak..
    pahabiçilemez;DD

    YanıtlaSil
  7. hayal kurabildiğimiz ölçüde gerçeğiz, gerçeğe yakınız, umutluyuz. yanlış hayallere kapılmamak dileğiyle (:

    YanıtlaSil
  8. Hayal kurmak, gerçektir hatun.

    YanıtlaSil
  9. Kurma da gör bakalım ne oluyor

    YanıtlaSil
  10. hayal ettiğin kişi seni asla sevmiyecek,çünkü onun hayal ettiği kişi de onu sevmiyo.bu dünyanın en berebat kısır döngüsü.lazanya hanım.

    YanıtlaSil
  11. Hayal, insanın kendine yakışanı giymesidir.
    Gerçek ise, annemizin bize millet ne der diye giydirdiklerinden ibaret.

    YanıtlaSil
  12. why are you always following me?!!
    Because my parents told me "follow your dreams"

    çok güzelmiş :)

    vazgeçersen kaybedersin lazanya. bunu zaten biliyorsun.

    YanıtlaSil
  13. hayal kurmak güzel..
    insan hayal kurmasa nasil
    ulasir ki
    emeline...
    hayal kurmaya devam ;)

    YanıtlaSil
  14. Ben hayal kurmayı hiç sevmiyom. Nası hayaller kuruyosam anasını satayım hiç gerçek olmuyo :D

    YanıtlaSil
  15. hayal kurmak muhteşem bir şey, ama yoruldum artık hayallerden olmayınca girdiğim depresyonu kimseye anlatamam. yazını da çok beğendim tebrikler:d

    YanıtlaSil