İzleyiciler

20 Şubat 2012 Pazartesi

Eskiden kızlar anneleri gibi yemek yapardı, şimdi babaları gibi içiyorlar.

Neler oluyor emin değilim. Aslında kendimi bütün olarak ele aldığımda çok iyiyim. Parçalara bölüp, inceleyelim dersek biterim. Ele alınacak bir şey kalmaz. İyi kötü bir iş buldum ve daha bir ayımı doldurmadan daraldım bile. Aslan burcu olduğum için böyleyim sanırım, kariyer ister ama üşenir. Gezmeyi, lüksü pek sever ama tembeldir. Vay anasına işte o benim.

Bütün hafta, cumartesi günü gelsin diye çalışıyorum. Cumartesi öğlen işten çıkıp ya eve geçiyorum, ya da arkadaşlarımla bişiler yapıyorum. Akşam eve geçip bir güzel hazırlanıyor ve her zaman gittiğimiz yere geçiyoruz. Yabancı müzik çalan, itiş tepiş bir yer. Tabiri caizse, it gibi içiyorum. Kusuyorum bazen. Masaların, koltukların üzerine kadar çıkıp dans ediyoruz. Yorulmak bilmiyorum. Çabuk sarhoş olmak için, aç karna gidiyorum. Yoksa orayı, müziği ve insanları çekemiyorum.

Aklıma gelmeden yapamıyorum, haftada sadece bir gün bu kadar içmem acaba beni alkolik yapar mı? Ben alkolik mi oldum?

17 yorum:

  1. Cok sey isteyip tembellik yapan aslan buru kadsini, selam ben de oyum.

    YanıtlaSil
  2. doktor degilim piskolokda degilim ama alkolık değilsin hergun içersen bu durum seni alolık yapar dıye dusunuyorum ama sen yınede kendine dikkat et

    YanıtlaSil
  3. yok sanmıyorum.haftasonları içen insanlar sosyal insan kategorisine giriyor sanırım.lazım lazım.

    YanıtlaSil
  4. şahane kadın, yalnız olmadığımı biliyordum :)

    umutsuz ev kadını, ctesimi böyle geçirmek dışında dikkatliyim :S

    ezgi, içim rahatladı biraz olsun.

    YanıtlaSil
  5. Bebeğim; alkolik insan içki olmadan yaşayamayan insandır. Yoksunluk döneminde kriz geçirendir. Bak sen bir hafta gayet de güzel içkisiz yaşıyorsun, sadece bazı şeyleri katlanılır hale getirmek istediğin için içiyorsun :). Ama sen yine de dikkat et bir gün bile olsa bu kadar içmek zararlı.

    YanıtlaSil
  6. haha alemsin lazoşum
    yok için rahat olsun alkolik değilsin içebilirken iç ya hatta koy bi duble de benim yerime iç:)

    YanıtlaSil
  7. İçince onu unuttuğuna emin misin ? Yoksa boğazından geçen her damlada onu hatırlıyo olmayasın ? Hani unutmak için içiyosun ya, kafanı dağıtmak için hani..

    -Ne için içiyorum ? Unutmak için
    -Kimi ? O'nu..

    *Not : O, üçüncü tekil şahıs

    YanıtlaSil
  8. olsun,her zaman soylerim carpe diem :D

    YanıtlaSil
  9. lazanyam, biz alkoliğiz canım. başka tanımımız olamaz gibin. :(

    YanıtlaSil
  10. Lalişim bi de çok içmiyim diye aç karna içiyorum :D Alkolden korkup bu önlemi almama ne demeli :)))

    YanıtlaSil
  11. Milena, söz bu ctesi senin yerine de içicem ahaha

    YanıtlaSil
  12. BİS, kalbimi okusaydın!! İçerken o da oluyor yanımda. Beraber içiyoruz olmayan geleceğimize ve sevgimize.

    YanıtlaSil
  13. kızılgın, o zaman bu yetmez! biraz daha. gel beraber içelim yeavvrum :D

    YanıtlaSil
  14. belki melankolik olabilir tabii alkolik denilemez ben de freud değilim muhtemelen değilsindir..

    parça parça olarakta bütün olarakta iyisindir..

    kaderim güzel değil bari kafam mı güzel olsun serzenişi de olabilir emin değilim..

    bi Dr House'a çağrı atayım o bilir;DD

    YanıtlaSil
  15. ahahah

    "kaderim güzel değil bari kafam mı güzel olsun serzenişi"

    YanıtlaSil
  16. Kanınızda yüksek orada melankolian virüsü bulundu bu yüzden mimlendiniz;DD

    YanıtlaSil