İzleyiciler

22 Şubat 2012 Çarşamba

İstifa Noktasına Gelen Kızın Dramı - part I

İşimi kusursuz yapmaya çalışıyorum. Sonuçta eğitimini aldım ve bu yönde çalışıyorum. Neden başkaları, bunu şöyle yapsana, bak şöyle yapmalısın diye düzeltmeye çalışırlar? Benim iki elim var ve ben onların işlerine karışmıyorum. Her dakika yüzümün şekli değişiyor, anları anlarını tutmuyor. Angry birdsten farkım kalmadı amk.

Gerizekalı sarı sürtük, sen misin benim patronum? Sana yardım etmek benim görevim bile değilken, 5 işten 1inde aksaklık çıkınca neden düzeltiyorsun beni? Sen yanlış yapıp benim zamanımı aldığında ben sesimi çıkarıyor muyum? Ayrıca neden çıkarayım ki, bunu hep yapmıyorsun sonuçta, arada olur öyle insanlık hali diye düşünebiliyorum ama sen bunu neden beceremiyorsun ve günümün psikolojimin içine sıçıyorsun. Enerjimi emiyorsun!

Hele sen odun patron, çubuk yutmuş gibi yürüyüp yavaş hareket ederken cool olduğunu mu sanıyorsun? Söyleyeceklerini söyleyip, daha konuşma bitti mi anlamadan neden telefonu kapatıyorsun? Üç kuruş veriyorsun diye mi bu hakkı kendinde görüyorsun?

Ve sana gelelim tek kaş, sana yüz vermedim diye mi bütün bu tavırların? Eee o zaman neler yapıyorum izle. Fazla muhabbet, tez ayrılık getirirmiş derler ya doğruymuş. Bu ofiste de bu senin için geçerli.

Beni çıldırttınız lan bugün. Daha regl bile olmadan size dayanamıyorsam, bir hafta sonra ne bok yiyeceğim. Onca işin arasında internete girdim ve iş başvuruları yaptım. İyi bir yer ile görüştüm bugün ya da yarın gideceğim. Bakalım olumlu geçerse, sizi göt gibi bırakmayı planlıyorum. Allah'tan hayırlısı. İşsiz kalmak dert, işe girmek dert. Ne bok yicem bilmiyorum. Aldırmamam lazım ama ben aslan burcuyum bazı şeyler gururuma dokunuyor. Takdir edilmeyi beklerken, şuursuz yetkisiz insanlar tarafından uyarılıyorum. Mutlu ve huzurlu olacağım bir iş yeri istiyorum çok mu?!

17 yorum:

  1. anlaşılan istifa yörüngesine girmekle kalmayıp yeni iş için kilitlenmişsin bile daha iyisini bulduğun sürece terkedip gitmen normal,belki yeni olduğun için hor görmüşte olabilirler şimdilik sabırlı olmalısın mutluluk ve huzur kolay bulunan birşey değil özelliklle iş dünyasında daha da zor kendi işini yapıp kenara çekilsen bile rahat olamayabilirsin..

    YanıtlaSil
  2. doctorsherlock, sabretmeye çalışıyorum umarım bu kızgınlığım geçer. ters bir cevap aradan çıkmak istiyorum ama o zaman suçlu ben olurum. salağa yatıyorum.

    YanıtlaSil
  3. ben enesim sadece kılık değiştirdim lazanya;DD

    YanıtlaSil
  4. ahaha yorum tarzı falanda değişmiş :D yakışıklı olmuşsun :p neyse konuyu değiştirme sinir küpüyüm şuan eve gidip uyumak istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. geçici kızgınlık sanırım ''çömez'' diye tabir edilen evreyi yaşatmaya çalışıyorlar sen yenisin galiba uzmanları olmuşlar..;DD

    YanıtlaSil
  6. kılık değişince yorum tarzı da değişti biraz az sonra dilenci kılığına girecem bakalım kaç kişi yutacak;DD

    Öyle ciddi havada girdim ki ben bile ben olduğuma inanmadım çünkü ben ben değildim ben ben değilsem ben kimim paradoksu oluştu;DD

    şimdi iyice dinlen,evde 2-3 el ateş et,ata binip koştur,fetih 1453'e gir rahatla yarın yine gel;DD

    YanıtlaSil
  7. yakar geçerim ya da giderim :D

    ezdirmem

    YanıtlaSil
  8. Ajda Pekkan ile gidersen daha etkili olur hemi de estetik fiyattan düşer ucuza bile gelebilir;DD

    YanıtlaSil
  9. umarım mutlu ve huzurlu olacağın bi iş yeri bulursun lazanyam yine de boşver takma sen o boş insanları aaa :)

    YanıtlaSil
  10. xcoach, gidersem yolup öyle giderim.

    YanıtlaSil
  11. miammm, valla içime oturuyor. inşallah öyle kalbime göre bir yer bulurum da kalıcı kalıcı çalışırım :(

    YanıtlaSil
  12. ne şirret, pislik, insanlar var yahu:D

    YanıtlaSil
  13. İş hayatında oluyor malesef bunlar, çalışma ortamınız iyi bile olsa (ki ben bu konuda şanslıyım), sinirlenmediğim, söylenen cümleleri garipsemediğim bir gün bile yok.
    Sinirlenme bunlara, kişisel algılama, profosyonel ol. İdare et insanları. he buarada aptal ayağına yat azıcık. Sen öyle davranırsan gardlarını indirir insanlar, fırsatını bulunca koy lafı.
    Senden beklemedikleri için şaşırıp mal gibi cvp veremeden kalıyorlar.
    Umarım daha iyi bir iş bulursun. Ama emin ol orda da sinirini bozacak bir sürü şey olacak.
    Çeşit çeşit insan var çünkü.
    Kimsenin mantığı birbirine uymuyor. İnsanlar algılarını kapattığı zaman anlaşman mümkün olmuyor ve inan bana hem iş hayatında hem sosyal hayatta kimsenin derdi anlaşmak, empati yapmak değil.
    Sinirini bozma, duygularını karıştırma.
    Öpücükler

    YanıtlaSil
  14. Firste ne güzel yorum yapmışsın .

    lazanya bana cevap vermiyor bari senle konuşayım :)

    YanıtlaSil
  15. kuzucum yorumun yok ki burada, neden konuşmayayım seninle. yerin ayrı her zaman.

    YanıtlaSil