İzleyiciler

4 Şubat 2012 Cumartesi

İş yerinde yazılan, ilk posttan selamlar.

Cumartesi 07:00de uyanmak ve 08:15 mesai saati olan işe, 08:32de gelip imza tutanağı imzalamak nasıl bir duygudur bilir misiniz? - haa unutmadan, bi de bugün yarım gün. 15:00e kadar buradaym amk - öhümmm!

Bu psikoloji ile yazmaya devam ediyorum. Ofiste ilk haftamı bitirdim. Güzel geçiyor fakat işe başladığımın 5.günü mesai saatimi yarım saat arttırdılar. Yüz yüze görüşmeden hemde. Herkese dağıtılan kurallar kağıdı ile bunu bildirdiler. İş görüşmesinde ben size öyle mi yaptım lan? Bende hiç sorgusuz, yine 08:30da geliyorum. Sorarlarsa söylerim, biz bu şekilde anlaşmadık. O zaman bende ay sonunda farklı maaş isteyeyim, nasıl olur?

Ulan var ya, çalışmak bi dert çalışmamak bi dert. En güzeli ya koca parası, ya baba parası :p hahah İt gibi çalışıp aldığım para zaten çok komik. Çekilecek çile mi bilmiyorum ama bugün gizlice başka bir yere iş görüşmesine gideceğim. Bakalım belki oranın şartları daha iyidir. Gidip görüşmem lazım. Bir ay deneme sürecinde kararımı vermem gerek. Burası soğuk. Ankara'nın en soğuk semtlerinden birisi. Daha iki gün önce hasta oldum, hala kendime gelemedim. Aslında yine dır dır yapmak için gelmiş gibi olmayayım. Güzel şeylerde var. Ofiste yemekler harika, insanlar iyi, huzurlu, çoğu genç. Benim özel hayatım, karışık. Bu sefer cidden karışık hemde. Ne yaptığımı çok iyi biliyorum emin adımlar atıyorum ama sonuç pek planladığım gibi olmuyor :) Kötü de, olmuyor ama şaşırtıyor. Fazla derine inmeden anlatma kararı almıştım kendimce. Zor tutuyorum kendimi. Gitmezsem, yazarım. Bu nedenle, gitmeliyim.

Öptüm sizi.
Twitterdan takipte kalın. - lazanyam

-Aaa unutuyordum bi de bişey olursa, mail atın. lazanyaa@hotmail.com.tr

11 yorum:

  1. klasik özel sektör iste kuzucum,ins yeni gttiğn yerde sartlar daha iyidr ve orya grersin,dıkkat et kendne cok optm

    YanıtlaSil
  2. haklısın. klasik özel sektör. inşallah memur olup kurtuluruz :) gerçi orada da amiri var şefi var vs ama olsun.

    teşekkür ederim. güzel bir yer değilse burayı bırakmam. evde oturunca bunalıma giriyorum. :))

    bende öptümmm kii :*

    YanıtlaSil
  3. cumartesi çalışmaya karşıyım...12

    YanıtlaSil
  4. Ben de cumartesi günleri 12:30 a kadar çalışıyorum lazanyam..herşeye iyi yönünden bakmak gerek.evde olduğumda; öglene kadar uyuyup, kalktığımda hazırlanıp cıkmaya üşeniyordum şimdi ise cumartesi günleri sabahtan hazır oldugum için,öğlene kadar istediğim programa dahil olabiliyorum:)
    inş gönlüne göre olur hersey..yıllarca ankarada okudum yasadım dolaysyla..sogugunu bilirim ama su aralar istanbulda cok beter emin ol...bende hastayım:/sevgilerimle.

    www.zuhalvarol.com

    YanıtlaSil
  5. twitterda yokum ben:(özlüyom kızım seni..
    ama çok da mutlu oldum..işin güzel,diğer şeylerde güzel gibi:)iyi haberlerini bekliyorum bak..
    kendine iyi bakmayı unutma..

    YanıtlaSil
  6. en son çalıştığım özel şirket duruma göre kafasına göre mesaiye bırakıyordu. 17,30 da paydos edecek kişilere " siz bugün 18,00 de çıkacaksınız " diyorlardı çoğu zaman :D ben son vardiyada çalıştığım için hiç mesaiye kalmadım bi kaç kere erken çağırdılar onda da gitmedim :D

    geçmiş olsun bu arada umarım kendini toparlarsın en kısa zamanda :) çalışma düzenin de kısa zamanda oturursa bu düzen özel hayatında daha dikkatli olmanı sağlayacaktır en azından kafa yorman gereken şeyler azalacaktır :)

    YanıtlaSil
  7. yeni işin hayırlı olsun Lazanya..

    YanıtlaSil
  8. yoksa bu postu ben mi yazdım yahuu :) çalışmak ayrı çalışmamak ayrı dert çok doğru.senı benden iyi kimse anlayamaz. Ankara'da bir ofisten başka bir ofise selamlar o zaman, hee bu arada teselli olsun diye yazayım ben cumartesileri tam gun çalışıyorum :(

    YanıtlaSil
  9. en azından bilgilendirme yapmışlar ayol. biz tam çıkarken söylüyolardı mesela :D kalıy muyduk, hayır. iş etiği yok anam bunlarda.


    başarılar .xoxo

    YanıtlaSil
  10. vallahi Lazanya babamdan bir şeyler kalsaydı eğer çalışmayı asla düşünmezdim . hele hele özel sektörde . zaten bu ülke henüz kadının çalışmasını kabullenemedi ve ben de maalesef amazon değilim. benimde çalıştığım bir yer bana sormadan ilk gün iş saatimi değiştirmişti . neyse demiştim ama ikinci hatta üçüncü günde iş saatleri değişince bir de gecenin bir vakti ıssız yollardan nasıl geleceğimi düşününce altı gün çalışıp çıkmıştım böylede çalışma aşkıyla doluyumdur :)

    yine de şimdilil parayı düşün ve sabret . hemen vazgeçme en azından bir ay çalış. cüzdanındaki paralar iş yerinde seni üzen herşeyin mükafatı olarak geri dönecektir .

    tabii iş verecek diye ayağına gidecek halimizde yok bunuda unutma :)

    YanıtlaSil
  11. iyi yapıyorsun valla o yarım saat fazla mesai konusunda. umarım en iyisini olur senin içiin. kalırsam anlatırım falan dedin ya ben merak ettim şimdi, umarım anlatırsıın *-*
    düzenli blog takip edemeyen biriyim ama bir yerden başlamak gerek, ben naz:))

    YanıtlaSil