İzleyiciler

22 Ocak 2013 Salı

Estetik Operasyon İçin Geri Sayım Başlasın!

Çok uzun zamandır kafama koyduğum ve olmak istediğim "estetik operasyon" vardı. 

Ameliyat günü alındı, doktorlara gidildi, hastane seçildi. Tamam bu sefer karar verdim. Hem sağlık hemde estetik açısından gerekli olan bir operasyon. Yoksa bu, estetik olanların uydurduğu bir yalan mı?! 

Burnunu yaptıran herkes ya küçükken burnunu kırmıştır, ya da et vardır... O etin alınması için, o kadar narkoz almışken burun da şekillendirilir hani :) Tamam cidden öyle olan vardır ama herkesin de mi böyle olur yahu :) Acaba bende mi bu ekibe katıldım? Ama neyse ki, benim burun değil. Böyle gizemli bir hava yaratmak istemiyorum ama anlatmakta istemiyorum.

Estetik operasyon konusunda deneyimli olan varsa bana mail yolu ile ulaşabilir lazanyaa@hotmail.com.tr adresinden.. 

Gel gelelim ameliyat gününü alana kadar, her gece rüyamda ameliyat oldum ☺ Şimdi günü öğrendim ve heyecan bastı. Narkoz alacak olmanın da gerginliği yok değil. Sigara konusuna da dikkat edeyim diyorum :/ Pek bilgim yok ama yine de kötü şeyler duydum.

Peki siz böyle bir operasyon geçirmek isteseydiniz, bu hangi bölgede olurdu? 

17 yorum:

  1. göğüsler olurdu kesinlikle.ama yaptıramam büyük ihtimalle canım da tatlıdır.

    YanıtlaSil
  2. Catlatma bizi lazanya soylee! :)

    YanıtlaSil
  3. tez zamanda kurtul inşlla :) sorasındaki keyfin çektigin az canının yanında süper süper süper!

    YanıtlaSil
  4. bir kum tanesi, benimki de tatlı ama göze alınca işte oluyor ☺

    YanıtlaSil
  5. Mia, özelden derim sana olur mu ☺ ya da cesaretimi toplarsam buradan. Aslında blogta daha önce bahsetmiştim! o.O

    YanıtlaSil
  6. üç ünsüz içinde iki ünlü, oh la la inşallah ☺

    blogunda Ankara kadını falan derken yazılar gördüm dikkatimi çekti, artık takibim altındasın ;)

    YanıtlaSil
  7. bu seni mutlu edecekse ameliyattan falan sakın korkma.olumlu düşün,sonuç ta harika olacaktır:))

    YanıtlaSil
  8. Sihirli Oklava, süperrr :) İnşallah böyle olacak, korku konusunda ise yapacağım bir şey yok sanırım hem ameliyat süreci hemde sonrası benim için risk...

    YanıtlaSil
  9. Burnuuuuuuum fazla karakteristik ve büyük bence ;)))))))))

    YanıtlaSil
  10. sequins from life, :)) Karakteristik ise sorun yok büyüklüğü karizmasına yansıyordur.

    YanıtlaSil
  11. lazanya ajda button gibi çocukluğuna dönme çabaları mı estetik fazla kaçmasın..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha yine süper yorumlarınla buradasın! :))

      Sil
  12. Bence korkmana hiç gerek yok, daha sonrasını düşün ve mutlu ol bence. Ben de 17 yaşındayken kulak ameliyatı oldum. kulaklarım kepçeydi(şu kelimeden de oldum olası nefret etmişimdir:)) ve bu ameliyatı çok istiyordum. O yüzden acısı falan vız gelmişti bana. sonrasında o kadar mutlu oluyorsun ki, o çektiğin sıkıntıları acılıarı bi anda unutuveriyorsun inan bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper! dilerim bende sonunda senin kadar mutlu olurum :)

      Sil
  13. Ben burnumdan ameliyat olacağım ama benimkisi öyle estetik için değil, hani yazmışın ya:) Doğuştan kıkırdak yamuluyor, iç duvara yapışıyormuş, bu sene öğrendim bu yaşta:( Bi de minik urcuklar oluşmuş onlar alınacak. Allerji testi yaptırmadan sakın anestezi alma kuzum, allerji testi yaptırdım ben yaptırılmadan ameliyat yapılmaz bilesin. Chunli yaptırmıştı, bir sor istersen. Sigaraya gelince sigara içenler daha geç uyanıyor anestezi alınca bilesin:)

    Öperim xoxo

    YanıtlaSil