İzleyiciler

27 Ocak 2013 Pazar

Makyaj özürlüyüm

Üniversiteyi bitirdiğim yıllarda yani 2008 - 2009 yıllarında makyaj yapmaya başladım. Ondan önce Nivea vişneli parlatıcı ve siyah göz kalemi ile idare ederdim.

Bu aralar böyle süslenme, güzelleşme çabalarına girdim. Eyeliner çekme çabalarım hala devam ediyor, fotoğrafta göründüğü gibi yamuk yumuk bir şeyler yapıyorum ☺

Zaten çizim yapamam, gördüğümü kaleme alamam. Bu konularda aşırı beceriksizim.

Bir de sorum olacak, "sivilce izlerim" çok geç iyileşiyor. Öyle ki, iki aydır yüzümde artık "ben" kıvamını almış bir iz var. Bunlar için çözüm önerisi olan var mı?




19 yorum:

  1. başarılısın bana göre :) ben 25 yaşındayım makyaj dediğim sadece bir rimel sürmekten ibarettir.beceremiyorum maalesef.hem zaten makyaja ihtiyaç yok ondan çok yapmıyoruz bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. far özürlüyüm aynı zamanda :D

      evet zaten gençlik demek +1 güzellik demek uww çok havalı oldu

      Sil
  2. La roche posay effacla duo kullanmani oneririm birazcik pahali ama uzun bi sure idare ediyo seni zaten etkisi cok buyuk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dur ben bunun adını yazayım telefonuma :D ne kadar pahalı ama?

      Sil
    2. Tupu 50 tl ama baya gidiyo yani zaten bezelye tanesi kadar kullaniyosun :D ama bazen mesela eczanemizde.com da indirim oluyo ordanda alabilirsin :)))

      Sil
  3. Şu resme bakınca görüyorumki benden iyisin.Sivilceler ve yüz için elma sirkesi öneririm.Az suyla karıştırıp pamukla sürersen geçer giderki izleri bile yok ediyor.İşe yaramadığı bir alan duymadım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süperrr! bu gece hemen yapacağım. ayda yılda bir sivilcem çıkıyor o da 2-3 ay yüzümde kalıyor :(

      çok teşekkür ederim şimdiden heyecanlandım

      Sil
  4. Ciltteki tüm izleri elma sirkesinin geçirdiğini duymuştum.
    İş yerinde bir arkadaşım bacağındaki yara izine her gece yatarken sürmüş ve geçirmeyi başarmıştı.
    Bir araştır istersen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yara izini geçirdiyse benim minik izleri cidden geçirebilir!

      harika haber ve herkes elma sirkesi demiş.

      Sil
  5. onu bunu bosver.
    bence kaşların çok güzel.
    ve bi de kaşların çok güzel.
    neyse üçüncü kez söylemiyim de nazar falan değmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallah de! bi de kaş farı ile biraz boyadım ondan güzel duruyor :D

      Sil
  6. aynı sivilce izi sorunundan muzdaribim lazoş.inatçı oluyor bunlar ama kapatıcıyla kapatabilirsin.zamanla geçiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. milenacımm seni burada görmek ne güzel :)

      izleri kapatmayalım, o izler hemen gitsin!
      bak herkes elma sirkesi yazmış.
      artık yatmadan önce her gece elma sirkesi süreceğim yüzüme.

      Sil
  7. Yıllardır çooook uğraştım. Kimyasal peelingleri kremler vs vs vs.... Hiçbiri sonuç vermedi.

    Bugün ise ilk defa yeni birşey deniyorum. İnsanlık için eskimiş olabili ama benim için yeni... TCA peeling. Eşim bu konuda büyük bir araştırma sürecindeydi. Araştırdı etti ve aldık. Bugün ilk denemesini yaptık. Söylenenlere göre olumlu sonuç alınıyormuş. 1 hafta sonra görücez bakalım. Kaynak vereyim, belki yararlanmak istersin...

    http://ldysubaru.blogspot.com/2012/11/15-tca-triklosetik-asit-peeling.html

    Eşim yorumlarına kadar her satırını okudu. Yorumlarında bile önemli bilgiler yer alıyor. Umarım faydasını görürsün. Bir de umarım ben de görürüm.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay canına! hemen okuyorum teşekkür ederim!

      Sil
  8. sivilcelere kesin çözüm diyemem ama izleri azaltan ürünler Yves Rocher'da satılıyor, temizleyicileri çok kaliteli, zamanla cilt tonun düzeliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilt tonum bir örnek olursa çok sevineceğim :)

      dediğin ürünlere bakmak için hemen internet sitelerini ziyaret ediyorum ve araştırıyorum saol üsturupsuzumm

      Sil
  9. sivilce sivilce sivilce benim en büyük sorunum sivilcelerim ve makyaj özürlü olduğum için bir türlü kapatamıyorum...
    araba oyunları

    YanıtlaSil
  10. sivilceler için cleosin T solüsyonunu öneririm. Sivilceniz çıktığında geceleri bu solüsyon ile sivilcenizi temizlerseniz eğer daha çabuk iyileştiğini göreceksiniz. Benim ayda bir sivilce sorunum olur ve bu solüsyonu kullanırım. üç gün sonra tamamen yok olurlar. Daha sonra iz de bırakmıyor.
    Daha önceden oluşan lekeler için ise elma sirkesini ben de öneriyorum.
    Ancak zorlayan lekeler ise şuraya bir göz atabilirsiniz, yorumlar çok iç açıcı. Annemin de çok ciddi leke sorunu var ona alsam mı diye düşündüm hemen. Buyrun :) http://www.lilakutu.com/urun/ozoxlive-profesyonel-cilt-bakim-jeli-100ml
    Son bir öneri için ise sudocrem diyorum :)

    YanıtlaSil