İzleyiciler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Kaşınız kirpiğiniz size küstü mü? Kaşım bana küsmüş annem.

Merhaba, ben ettim sizde etmeyin diye sırf sizin için bir yazı yazmaya karar verdim. Günlerdir aklımda, söyleyeceğim söyleyemiyorum derken bugüne kısmetmiş.

Kirpiklerimle ilgili sorunum yok maşallah iyi durumdalar. Fakat kaşlarımı saç boyası ile açtırdığımdan beri kaşlarımın belirli bölgelerinde -özellikle baş kısmında ve orta kısımlarında- seyrelmeler oldu. Kaş alan ablalar der ya, "kaşın küsmüş annem" hah işte, benimki de küsmüş bana. Ne yağlar sürdüm de yattım ama olmadı. En sonunda gidip kaş farı aldım kendime, makyajın sonunda onu sürüp çıkıyorum.

Reklamlarda, "EEOSE" diye bir ürün gördüm, gidip aldım. İki kutu alırsan kampanya var, ikincisi %50 indirimli oluyor. Haydi Lazanya al bunu, kaşların İdo'nun kaşı gibi olsun dedi içimdeki ses. Aldım ulan!

1. şişe bitti, 2. şişeye geçtim. Kirpiklerim ve kaşlarım uzadı fakat dökülen yerler dolmadı! Anladım ki, bu ürün var olmayanı var etmiyor, olanı uzatıyor.

1.şişeyi yanında çıkan dev kulak çubuklarının pamuklu kısmını kullanarak sürdüm. 2.şişeyi ise, kapağını çıkararak ve çubuğun tahta kısmını içine batırarak kullanıyorum. Çünkü diğer türlü pamuk bütün sıvıyı emiyor. Kaşımı alan abla bu şekilde kullanmamı söyledi ve 2.şişe bitince gel dedi. Bence kaşlarımın eksik olan yerleri çıkmadı fakat kirpiklerim uzadı. Bakalım bu ay sonunda falan gideceğim kaşlarımı aldırmaya, ablaya sorarım. Gelen cevabı da isterseniz iletirim. Ama bence benden haber bekleyin, 2 kutuya 160TL mi ne vermiştim, siz vermeyin kıyamam.

Küsen küser arkadaş, üzülmeyin.


Her ne olursa olsun, kaşınız kirpiğiniz sizinle olsun.

https://twitter.com/lazanyam

9 yorum:

  1. Faydası oldu mu şimdi özetlen?
    Ayrıca alakasızca Yves Rocher da indirim var uhea.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana olmadı gibi geliyor. 2.kutu biter bitmez kaşlarımı alan ablaya gidip boşlukların dolup dolmadığını soracağım.

      Yves Rocher ürünü hiç kullanmadım çok mu iyiler? kaşıma bir şeyler bulabilir miyim orada?

      Sil
  2. Bende bin türlüsünü denedim susam yağları badem yağları hepsi fıss ama sarımsağın bir dişini ortadan ikiye kesip sürersen ilk 3 günde jet hızıyla çıkıyormuş ben kokusundan cesaret edemedim belki denersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçı dökülenlere de söylerler onu ama bende denemedim hiç :D onu da mı denesem acaba :D

      Sil
  3. merhaba,blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim :)banada beklerım
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. şimdi Lazanya'cım kirpikteki işe yarama durumu nedir onu bir söylesene bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmayan yerden kirpik çıkarıyor mu pek anlayamadım ama kesinlikle ok gibi uzatıyor kirpikleri. kirpik sorunun varsa denemekte fayda var.

      Sil
  5. Sitenize yeni katıldım.Çok değişik bir anlatım tarzınız var ve çoook beğendim.Bu yazınıza ise koptum.İdonun kaşları :)))Tebrikler...

    YanıtlaSil