İzleyiciler

30 Ocak 2013 Çarşamba

Ucuz malzemelerim ve göz makyajım

Merhaba, bugün göz makyajı yaparken hangi ürünleri kullandığımı tanıtacağım sizlere. Hepsi ucuz en pahalısı 18TL falan ☺

Ben çok makyaj bilmediğim için böyle acemi ürünlerim var. Açıkçası dün Yves Rocher ürünlerine baktım, fiyatı uygun olanları seçtim eledim twitter'dan yorumlar aldım fakat kararsız kaldım. Keşke her mağazada, ürünlerin minik minik kutularda olduğu setler satılsa. Denesek, beğenirsek alsak.

Neyse gelelim konuya, geçen gün bir göz makyajı paylaşmıştım. Orada hangi ürünleri kullandığımı gösteriyorum.

1 numara: Rossmann'dan aldım. 8-9TL arası bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam. Essence marka. Bu zamana kadar sürdüğüm en rahat ucu olan eyeliner diyebilirim. Ama kuyruk kısmı, gözüm yaşlandığı zaman hemen bozuluyor. Bu kalitesinden mi kaynaklanıyor bilmiyorum açıkçası.

2 numara: Göz çevresi beyazlatıcısı ( adı bu olmayabilir, ben ona öyle diyorum) ☺ Maybelline marka, 01 numara. Her yerde bulunuyor zaten bu ürün. Gözümün tüm çevresine, far bazı uygulamasından sonra uyguluyorum. Bu arada uygulamalarım yanlışsa beni düzeltin :) Bu beyazlatıcı da çok kalıcı değil ama idare ediyorum işte. Fiyatı da 12-18TL arasındaydı sanırım.

3 numara: Bunun adını biliyorum işte, far bazı! ☺Rossmann'dan aldım bunu da. Yine fiyatı, 8-9TL arasındaydı. Çok far kullanmıyorum fakat, kullandığım zaman da farın böyle göz kapağımda kat kat olmasını engelliyor. Kullandığım ilk far bazı olduğu için, çok yorum katamıyorum.

4 numara: Buna kaş boyama seti diyorum ☺ Bir açık bir koyu rengi olması benim çok işime yarıyor, dip boyam geldiğinde koyu kısmını sürüyorum, açık renk dip boyası yaptırdığımda ise açık kısmını sürüyorum. Bu setin içinden kaş şekilleri çıkıyor ve onları kaşınıza tutup içini boyuyorsunuz. Markası silinmiş, bilen biri yorum olarak bırakabilirse buraya eklerim ☺☺ Bu da 20TL'yi geçmez.

5 numara: Maybelline, turbo boost mascara ise son ürünüm. Bu da her yerde satılıyor ve 20TL'yi geçmiyor fiyatı. Ben takma kirpik etkisi istiyorum, tam istediğim gibi yapmıyor ama yine de idare eder.

Ucuz ve pek işe yaramayan bir makyaj malzemesi tanıtım yazısı okudunuz. Fiyatı uygun olan başka ürün önerileriniz varsa seve seve alabilirim.

Allah para versin, biz alırız ☺☺


19 yorum:

  1. canımmm
    sürmeyi bil de bırak en ucuzu olsun
    ee allık yok mu, bi tane de allık edin bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allık var ama Avon :) buraya yakışmaz haha şaka yapıyorum, neyse sadece göz ve çevresi için olanları yazayım dedim.

      Sil
  2. Göz beyazlatıcısı değil, göz altı kapatıcısı.
    makyaj aleminde bilinen adıyla concealer (konseylır)
    Eyeliner için önerim Essence markasının jel eyelinerı aynı markanın eyeliner fırçasıyla gayet iyi sonuçlar alırsın asla akma yapmaz.
    Kaş kitinin markası da Essence ayrıca.

    Bu arada göz altını aydınlatmak istiyorsan highlighter (haylaytır) kullan. Essence markasının şu highlighterından çok memnun kalacağını düşünüyorum fiyatı da çok uygun: http://3.bp.blogspot.com/-xOWYp21qFH0/UBfLOuFWHEI/AAAAAAAAAFQ/E1wHEWcYTuk/s1600/DSC04816.JPG


    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu essence'den memnunum o zaman :)

      süper o jel eyeliner'ı gördüm ama süremem diye korkmuştum, deneyeyim.

      dediğin highlighter'a da baktım evet! görmüştüm. ondan da alacağım.

      sende sevgiyle kal, teşekkür ederim.

      Sil
    2. Yahu mahsus mu böyle yazılar yazıp soruyorsun herhalde, gelsene bana! :)
      O el eyelinerı sakın alma, gözden çıkmıyor, ertesi gün de bulaşık geziyorsun. :)
      Highlighter olarak benim sana verdiğim Stila'yı kullan, o son derece güzel. Ayrıca göz altını, bahsedilen highlighter ile aydınlatırsan, bütün kalemin akar, senin göz yapına olmaz o! :)
      Öptüm güle güle bye bye! :D

      Sil
    3. Maybelline jel eyeliner al, fırçasıyla birlikte satılıyor. Ama sen likit eyeliner fırçasına alıştın, onun inceliğini, uzunluğunu ve akışkanlığını arayacaksın. :) Jeller alışmak için biraz şans ver.

      Sil
    4. ahahahah :) tamam tannesi kızma. haklısın ama yazayım dedim. farklı yorumlarla da kafa karışıyor tabi ki. Stila süper!

      bende öptüm kızmaa öptüm bye bye :D

      Sil
  3. Merhaba,Bence bir de güzel pudra al,markası Flormar olur,The Balm olur, yüzüne hafifçe sürersin,bir de hafif bir allık,tamamdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzüme artık pudra sürmek istemiyorum hafif allık ve eyeliner sürüp çıkmak istiyorum.

      cilt bakım ürünleri araştırıyorum, diğer yazılarımda da bir kaç isyanım oldu ☺ güzel şeyler önerdiler, bakalım artık onlarla pürüzsüz cilde kavuşamazsam pudraya doğru koşarım.

      teşekkür ederim yorumun için ☺

      Sil
  4. valla tatlım bnde bu ürünleri kullandım hala da kullanıyorum güzel olmak için cok pahallı makyaj malzemelerine ihtiyacımz yok demkki bizim :D:D:D ama eyelinerde bnm favorim pastel liquid eyeliner ole kaliteli ki ne akma ne kokma olmuyo onu da deneyebilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen not alıyorum! gidip onun ucuna bakayım. her uçla çekemiyorum çünkü.

      akması kokması yoksa tamamdır bu iş ☺☺

      Sil
  5. İste benim ilgi alanim :D simdi eger yuzune pudra surmek istemiyorum.diyosan renkli nemlendirici surebilirsin hem cildini nemlendirir hemde kizarikliklari falan kapatir mesela the balm da var ama sakin simdi gidip alma 14 subatta gratiste indirim olucak o zaman 20 tl ye alabilirsin takma kirpik etkisi icinde yine maybelline nin rocket lashes diye yeni disi mavi rimeli cikti onu alabilirsin .ayrica essence nin superliner i var tahta kalem gibi ucu cok ince surumu kolay ve asla bozulmaz onu kullanabilirsin.watsonsta rimmel.london var onun staymatte pudrasini alliklarini ve katemoss serisi rujlarini dene cok kalitelidir :D bu kadar yeterli sanirim olmadi ne zaman istersen sorabilirsin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)

      14 şubat indirim zamanını öğrenmem de güzel oldu ☺

      Sil
  6. Bende flormarın diplinerını kullanıyorum sabah 7 de sürüyorum silene kadar çıkmıyo akmada yapmıyo sürümüde kolay fiyatıda uygun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bundan da memnunum ama göz yapımdan dolayı da akma yapıyor olabilir.

      Sil
  7. yüzüne the balm renkli nemlendirici,
    allık sana kalmış
    eyeliner flormar keçe uçlu güzel 6 tl
    rimeller hep aynı bence ama maybelline iyi işte


    allaaam bize çok para ver nars mac falan alalım. amen!

    YanıtlaSil
  8. Lazanya şu kaş boyası nasıl ben saçımı 4-5 ton açtım kaşlarımı kısaltıyorum boyamama gerek kalmıyor o zaman kurtarıyor yani biraz ama o kadar kısaltmadan daha belirgin kaşlarımı kullanmayı tercih ederim :) mesela koyu kahve kaşıma açık rengini kullansam daha açık kumral mı gösteriyor ve ne kadar dayanıyor ? Gerçekten işe yarıyorsa ben de alayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kaşlarım da koyu kahve, ben 1-2 ton açtırıyorum ve fotoğrafta bulunan kaş farının açık rengini kullanıyorum.

      Eğer kaşımı açtırmazsam, açık rengi sürsem bile belirgin ama biraz koyu kaş oluyor :)

      Dayanıklılık konusuna gelince, makyajı yıkadığında gidiyor ama akmıyor bulaşmıyor gün içinde gayet kullanışlı.

      Sil