İzleyiciler

31 Ekim 2011 Pazartesi

Burçlar ve Kadınlar

terazi: kültür kokan kadın
kova: acıların kızı, melankoli
akrep: sürmeyi ve süründürmeyi seven, sürünmek hoşuna giden
oğlak: ilişkide gücü seven, bazen erkekleşen
ikizler: bütün burç kadınlarını bünyesinde taşıyan
koç: aramazsan aramayan, deniz kızı
yay: özgür kız
boğa: mantık ve aşkın çeliştiği kadın
balık: erkeği için her şeyi yapabilen 
başak: çok konuşan, hemen atarlanan
aslan: şehvetli kadın
yengeç: kova burcu erkeğine kalbinin dayanamadığı kadın


*alıntıdır.

14 yorum:

  1. Çok çelişkili olduğum doğrudur :). Tam bir boğayım eheh=).

    YanıtlaSil
  2. istediğim "özgür kız", tercihim "aramazsan aramayan,deniz kızı" sahip olduğum ise "erkeği için her şeyi yapabilen" yorumsuzum...

    YanıtlaSil
  3. dıtttt yanlış cevap!
    akrep en zor ve en sağlam burçtur.
    en şehvetli de kesinlikle akreptir,çünkü o burcun 2 özelliği var: en kıskanç ve en seksi.

    YanıtlaSil
  4. Eğlenceli bir yazıydı:) ben de sizi kendi bloğuma beklerim:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  5. Burclar icinde en sakin yapili burctur basak. Bunlari kim dediyse kicindan uydurmus. Cok gerekmedikce de lafa karismas basaklar.

    YanıtlaSil
  6. Hım üstümden gelen koku kültür kokusuymuş bende bu koku ne diyordum :D

    YanıtlaSil
  7. Özgürüm ben sadece özgürüm..valla benim için aynen doğru yani söylenecek bişey yok.evli olmam bile bu gerçeği değiştirmez:)?!
    sevgiler
    Özgür kız:)

    YanıtlaSil
  8. ikizler: bütün burç kadınlarını bünyesinde taşıyan

    çok doğru :)
    ortaya karışık gibiyim resmen :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de acıların kızı ve melankolik miyim lan? Yok bence yanlış.

    YanıtlaSil
  10. 1 doz balık,1 doz akrep ortaya karışık lütfen;DD

    YanıtlaSil
  11. bir astroloji kitabında yazar ki ; terazi oniki burcun en güzelidir.
    çok severim burcumuda , ahh bir de kararsız olmasak :)

    sen ne burcuydun bu arada ?

    YanıtlaSil
  12. aslanım ben :D şehvetlii oo yeahh

    YanıtlaSil
  13. ikizlerim..aynen.
    bi ikizler olucaama manda boku olmayı tercih ederdim

    YanıtlaSil