İzleyiciler

23 Ekim 2011 Pazar

Şişkonun Psikolojisi ve Dukan Diyeti

Hayatımdaki her olumsuzluğu kilo yüzünden olduğunu düşündüm ve kısa kısa rejimlerden vazgeçip. Adam gibi Dukan Diyetini uygulamaya karar verdim. Bugün tam iki hafta bitti. Üç gündür tartıya çıkmıyorum. Toplamda 4 kilo verdim.

Aman yeaa yine mi diyet diyeceksiniz ama işe yarıyor... Bir zamanlar önerdiğim ilacı da kullanmıyorum üstelik. İki kutu fazladan var elimde. Gerek görmüyorum. Çok kolay uygulanan bir diyet. Kararlı olmanız yeterli. Ben ölmek var, dönmek yok diyerek başladım. Çünkü cidden son zamanlarda bundan kurtulamazsam, nasıl olsa işsizim, param aşkım mutluluğum ve huzurum yok diye ölmeyi düşünüyordum. Güzel dostum Leyli, Dukan Diyetinin kitabını almış ve oku. Notlar çıkardı benimle onları paylaştı. Üşendim kitabı okumadım ama bu hafta almayı planlıyorum. Öyle sık sık ye kilo ver zırvalıkları yok. Ben 3 öğün ya da 2 öğün yerim diyenler için süper. Şahsen ben bu nedenle kolay yapıyorum bu rejimi. Ve artık bu şekilde yaşayacağım. Çok kararlıyım.

Sevgilim yok dedim, sevgilim oldu. Kiloluyum dedim, zayıflamaya başladım. Kıyafetlerim değişiyor, bol geliyor, dar gelenler rahatlıyor. Bir de pilatese başlıyorum. Evde yapacağım. Dvdleri de Leylimin kocası yolladı. Alıp laptopu koltuğa, sereceğim yere örtüyü. Başlayacağım pilatese. Üstelik öyle toplum yok bilmem ne yok diye sızlanmayın. Topsuz pilateste var. Başka bahaneniz kaldı mı? Ayrıcaaa araştırma yaptım ve çok sağlam kilo verenler olduğunu öğrendim. ;)

Her gün ne yiyeceğinizi kitabı okuyup, buyurun kendiniz seçin. Yalan yanlış bilgi vermeyeyim. Eğer sorunuz olursa, http://www.formspring.me/lazanya buradan yazabilirsiniz. Rejim ile ilgili yazmaya devam edeceğim.

11 yorum:

  1. lazanyam dukan diyeti bana çok zor gelmişti ya of ama senin kilo vermene ama en çok da sevgiline çok sevindiiim huhu :)

    YanıtlaSil
  2. Benim sana yolladığım rejim listesini hatırlıyor musun kuzum? İkisinin aslında pek farkı yok :). Ben de benim rejimi yapıyorum bakalım sonuç ne olacak :). Plates iyi fikir ama dikkatli ol canım en ufak bir hata sakatlanmana sebep olabilir.

    Umarıp hep mutlu kalırsın! :)

    YanıtlaSil
  3. miamm, bana çok kolay geldi. Yemek yememek zevkli geliyor :) O ikinci dediğine var yaaa bende çook sevindim.

    lalişim, hatırlamaz olur muyum hatta dur bi bulup bakayım. Dukan'da düzenimi oturttum. Sonuna kadar devam edeceğim O kadar kişi kilo verdiyse bende veririm elbet. Pilates'e de ısınıp öyle başlayayım bari :) korkuttun beni.

    benle beraber sizde mutlu kalın! olun! olalım! bitmesin! :))

    YanıtlaSil
  4. Kuzum korkmaa, yap ama yavaş yavaş. Bir anda yüklenme :). Dikkatli yap bir de hiçbir şeycik olmaz :).

    YanıtlaSil
  5. madem öyle... alırım bu kitabı başlarım ben de bu diyete!
    okul çok yoğun olduğu için öyle sık sık yeme fırsatım da olmuyordu malum. bakalım ne olacak.

    YanıtlaSil
  6. Kollarım,bacaklarım normal, hatta zayıf bile dersin. Ama popom,göbeğim aman yarabbi!
    1 ayda 5 kilo aldım,hepsi de götüme göbeğime gitti :(
    Bu dukan diyeti,pilates falan onları da inceltirmi ki :(

    YanıtlaSil
  7. kilo problemim olmasa da haftada 2 gün fitnessa gidiyorum kalan günlerde de evde plates yapıyorum. inanılmaz keyifli. umarım beklediğinden güzel sonuçlar alırsın lazanya. :)

    YanıtlaSil
  8. Ben 3 haftadır başlicam her seferinde tavuk olsun diye şinitzele abanıyorum, ilahi ben!:D
    seni seviyorum ve senin kadar mutlu olduğumu söylememe gerek var mı?

    YanıtlaSil
  9. ooo kaçırdığım şeyler var :D kilolar milolar sevgililer gülmeceler :D du bakayım önceki yazılara gidiyom ben :D

    YanıtlaSil