İzleyiciler

18 Ekim 2011 Salı

Hadi biraz kötücülük oynayalım.

Kötü olmayı öğreniyorum sanırım. Bu dostlarım için geçerli değil tabi :) Erkekler için. Sevgili adayları, şerefsiz göstericiler için geçerli. Kimi nasıl takmıyorsam, pıtır pıtır geliyorlar. Anlatmam gereken çok şey var ama ne biliyim işte susuyorum. İki kişiden lafın gelişi de olsa evlenme teklifi aldım. Saymıyorum tabi onları, gırgırına söylüyorum. Benim evlenme teklifim öyle sade olamaz. Mesajla, telefonla vs. Asla! Ne öyle sümüklüler gibi yahu.

Evlenme düşüncesinden soğudum mu acaba diyorum da, bence imkansız. Kim istemez ki sevdiği adamla evlenmeyi? Sanırım o iki adamı takmadığım için böyle düşünüyorum. Güzel güzel, böyle devam. İstediğim zaman varlar. Şu diyet yaptığım dönemde bana açık çek gibi sunulmuş şekildeler. İkisi aynı anda mesaj atınca çok komik oluyor. Bu arada kimseyi aldatmıyorum, sevgilim falanda yok. Onların biz kızlara yaptıklarını bende onlara yapıyorum aklım yettiğince. Ama zor iş valla. Çok süper dengeli kişiler değiller o yüzden kolayca kıyabiliyorum. Yoksa imkanı yok, çok merhametliyimdir. Hiç kıyamam. Salak olurum hemen.

Ama şöyle de bişi var, etrafınıza bakın bi. Kimin zor zamanında yanında olduysanız onlar sizin zor zamanında defolup, onlara kötü davrananların yanına giderler. Arkadaş için de böyledir, eski ya da yeni sevgili için de... Hep aynıdır. Doğum gününde yanında olduğunuz, asker uğurlamasına katıldığınız, bayramda mesaj attığınız, kötü gününde yanında olduğunuz insanlar siktir olup giderler. Kalanlar zaten dostlardır. Onlara bir şey demiyorum. Ben bu aralar sadece, çok sevmediklerime köpek gibi davranmayı öğrendim. Bak nasıl yola geliyorlar. Gelmeseler de, gitseler umurumda mı peki? Hayır. O zaman güzel gidiyorum

Tahammülümün azaldığı dönemlerdeyim. Birazda şımardım sanırım. Şu dukan diyeti ne süper bir şey. İlk defa bu kadar azimliyim. Süper gidiyor. Atak haftasında 3 kilo verdim. Eve yürüyüş bandı almayı planlıyorum. Ayrıca leyli'min kocası da bana ebru şallının pilates dvdlerini çekip yollayacak. Süper spor salonlarına verecek param olmadığı için kendi kendime böyle çözümler üretiyorum. Başaracağım. 8gün oldu daha hiç bozmadım diyeti. O derece yani.

Ben süper ego olduktan sonra bana gelecekler listesi yapıyorum kafamda. Tek tek, bye diyeceğim onlara. Biraz kızgın gibi gözükebilirim ama iyiyim. Güçlüyüm. Ondandır bu atarım, tutarım. Aman yaz o kadar gazlıyorum ki kendimi anlatacağım şeyleri unuttum. Neyse diyorum ki: "Bir gün geri dönerse sakın affetme! Yaşarken ölmeyi o'da öğrensin."

http://twitter.com/lazanyam
http://www.formspring.me/lazanya

11 yorum:

  1. evet seni uzenlere karsi acimasiz olmak iste altin sozcuk bu haci...

    YanıtlaSil
  2. Herzaman s s kuralı geçerlidir... S...keni severler,seveni si...ler.. bunu hayatımızın her anında yaşıyoruz malesef!!! kimseye oldugundan fazla deger vermıyeceksın derız ama ne kadar uyguluyoruzki..sadece lafta kalıyor.. kendımıze vermedıgımız degerı karsımızdakıne verme hatasıı

    YanıtlaSil
  3. gokçe, bak ne güzel yapıyorum :)

    stubborn, aynen haklısın 4s kuralı. ve işe yarıyor.

    YanıtlaSil
  4. cidden kaç yaşına geldim bu insan varlığını çözemedim sonunda yapayalnız kaldım..Amaan boşver lazoşum değmez dimi?
    3 kilo süpermiş ya.Bende çok şiştim bak pilates iyi fikir.
    valla erkek olsam sana şimdiye evlenme teklif etmiştim.Seni kaçıran danguşun aklına...
    öpüldün..

    YanıtlaSil
  5. milena, aynen değmez canım. Taktikleri yazdım bak. ;) ehehe danguşların aklı yok. Kısmetim vardır heralde bi yerde.

    YanıtlaSil
  6. diyet konusundaki istikrarın için tebrikler :)

    4S belki de herkesin kulağına küpe olması gereken tek kural, ne yalan söleyim ben uymadım ve s...le s...le uymayı öğrendim :D

    YanıtlaSil
  7. İşte budur!Bu aralar aynı ben de böyleyim,sanki iç sesim olmuşsun ayrıca dukan diyetini de çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
  8. Artık yere daha sağlam basıyorsun farkında mısın. Böyle olmasına çok sevindim. Hep böyle güçlü ve mutlu ol canım :)

    YanıtlaSil
  9. evet her zaman ki okuduklarimdan daha kararlisin ama kalbin guzel tofita reklamindaki kiz gibi tifiti olma :) sonunda sen yinede temkinli ol olurmu...hem guzel seyler yasaman icin hemde bize guzel seyler okutman icin...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  11. Lazanya forever! :D her şey süper olazaaaak :D

    YanıtlaSil