İzleyiciler

28 Ekim 2011 Cuma

İnternetten Alışveriş

Geçen gün bir blogta gezerken http://www.yakaladinyakaladin.com adresini gördüm. Siteye hemen üye oldum. Bir baktım ki, oje şekillendirme setlerinden var. Bayıldım. Daha uygun fiyatlılarını da bulmuştum ama kaçırmıştım. Bunları görünce dayanamadım aldım.

Önce seti almam gerekiyordu. 7.90TL. Diskleri az olduğu için bir de 5li disk paketi sipariş verdim. Onun da fiyatı, 6.90TL. Kargo ücreti de, 3.5TL . Süper bir alışveriş olmuş. Hemen yollamışlar. Şuan evimin dibindeki kargo şubesinde gözüküyor, süper sevimli ürünlerim. Gelse de denesem :)

Bir de pratik saçma örme makinesi gördüm. Nasıl ördüğüne dair video olmadığı için almaya cesaret edemedim. Kafamın dibinden saçı nasıl alacakta örecek... Ben yine de onun da fotoğrafını paylaşıyorum. Belki birinde falan görmüşsünüzdür ne bileyim, elinizde vardır da bana bilgi verirsiniz. Al ya da alma diye. Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz.

Markafoni.com, limango.com. ve trendyol.com adreslerini alışveriş için çok kullanıyorum. Hatta en son trendyol'da 20TL lik hediye çeki vermişler. Hemen dedim bunu kullanmalıyım :)) Twigy'nin ev botları vardı. Tüylü leoparlı bişey seçtim. 20TL hesaptan düştü ve sadece 6TLlik kargo parasını ödeyerek süper ev botlarına sahip oldum. Evde ayakları üşüyenler için, ev botlarını kesinlikle tavsiye ediyorum. Resmen evin içinde gülerek gezer oldum. Çünkü benim yaz kız ayağım üşür :)

9 yorum:

  1. Öncelikle güle güle kullanmanı dilerim..Harika şeyler almışsın.Oje desen setini ben de kullanıyorum.Bazen deseni tırnağa geçirmek zor olsa da,sonuç mükemmel oluyor.Ev botlarına ise söyleyecek birşey bulamıyorum,sıcacık tutuyorlar.Tabii sıcağı sevenler için. :))

    YanıtlaSil
  2. ayy şu saç örme makinası benim ilgim çekti ama nasıl yapılıyor ya alacağımdan değil sırf merakımdan :D

    YanıtlaSil
  3. internetten alışveriş, anneyle yapılan mağaza gezmelerden bin kat daha iyidir.
    ben yokken aldığı pantolonu değiştirmem için yaptığı psikolojik baskı dayanılmaz. O değil de, ördüğü incelik derecesini merak ettim eğer cidden güzel ve ince örüyorsa (kıristinanın ki çok kaba!) alabilirim ben de. dur bakayım hemmen :)

    YanıtlaSil
  4. İnternet alışverişi büyük nimet gerçekten.Nerede,yurdun hangi köşesinde olursan ol oturduğun yerden herşeye ulaşıyorsun.

    Oje şekillendirme setinin aynısından ben de almıştım,birkaç deneme yaptım ama istediğim sonucu yakalayamadım.Sen işin sırrını çözersin umarım,muhtemelen benim atladığım bir nokta var.

    YanıtlaSil
  5. vay be örgünün bile makinası çıkmış. nasıl çalıştığını çok merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
  6. İnternetten alışveriş yapmanın da en güzel yanı da kargo beklemek:))

    YanıtlaSil
  7. eheöeheöe kızlar setler dün geldi. iki günde geldi valla. işleri mi az nedir :D

    neyse bana yaranılmaz anacım.

    şekiller güzel. dün sol elimin tırnaklarının hepsine farklı desen yaptım :D utanmadan bi de öyle sokağa çıktım :D

    alın derim zevkli bişi :)

    YanıtlaSil
  8. şekller buyük kargoda ucuz daha ne olsun yeppaa!

    YanıtlaSil
  9. evettt :) bi de bunu al beğeneceksin

    YanıtlaSil