İzleyiciler

29 Eylül 2011 Perşembe

Ankara'da Aşk

Ankara'da aşık olmak Ege'ye Akdeniz'e 
benzemez, yaz aşkı yoktur burda.


Kara kışın, ayazın içerisinde aşık oldu
mu adam,iliklerine kadar işler.


Kumsalda değil, lapa lapa yağan karda
beklersin aşkını, parmakların buz tutar.


Sevgiline iyi görünmek uğruna burnun 
donsa da çaktırmazsın, oda yetmezmiş gibi 
delikanlılık yapar ceketini de atı verirsin 
onun omuzlarına. 

Gözler hep buğuludur kardan, rüzgardan, 
ayazdan. 


Ankara'da aşık olmak herkese göre değildir yani.


Onun içindir ki Ankara'da aşık olmak başka yere benzemez.

11 yorum:

  1. Lazanya ne de güzel anlatmışsın..bu saatten sonra yeniden aşık olamam ama belki Ankara'da yaşayabilirim aşkı..canım çekti:)

    YanıtlaSil
  2. öncelikle merhaba ilk kez yorum atıyorum sana.bence de çok hoş anlatmışsın...Ankara'da olmak, o havayı soluyan insanların güzelliğini yaşamak için benim de hep gitmek istediğim bir yer.iyi akşamlar:)

    YanıtlaSil
  3. http://www.youtube.com/watch?v=jh-zxfpj8EQ&ob=av2e

    okuduktan sonra bir baktım ki bu şarkı dilimde... "Ankara'da sensiz olmak" kısmı değil belki ama "Ankara'da aşık olmak zor!... "

    YanıtlaSil
  4. ben de diyorum ankarada beni çeken bişey var. meğersem soğuğuymuş.

    YanıtlaSil
  5. İliklerine kadar aşk.. Ankaraya geleceğim şu okul bitsin. :)

    İliklerime kadar aşık olmanın tadına varacağim.. :)

    YanıtlaSil
  6. zaten aşk özürlüyüm bak bu yazıyı okuduktan sonra ankaraya gitmeye tırstım ne yalan söyliyim :p

    YanıtlaSil
  7. aşk her şehirde farklı,her bedende olduğu gibi..
    ne güzel anlatmışsın lazanyacım..parmaklarına sağlık..

    YanıtlaSil
  8. wuhuuuu müthiş.

    Ankara'dan ziyade satırlar arasında yatan Aşk!

    Bu da benden olsun :)

    Bedirhan GÖKÇE - Ankara
    http://youtu.be/QWdpaTJ0cNw

    YanıtlaSil
  9. Kış geliyor
    ve ben bu soğukta ankarada yalnızım
    Aşık olmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  10. öyle valla. kıçım donuyo kat kat giyinip çirkin olmayım diye :D o değil de havalar buz yaaa :(

    YanıtlaSil
  11. ah, anakara'da aşık olmak öylesine güzel ki...

    YanıtlaSil