İzleyiciler

29 Eylül 2011 Perşembe

Ben istemez miydim ...

Dünyanın en şanslı kızıyım belki de.

Lise de ilk defa erkek arkadaşım olmuştu. Ayrı şehirlerdeydik ama süper biriydi. Herkesin imreneceği güzel bir ilişkim vardı. Asker dönüşü beni aldatmadı çok mutluyduk. Babam mükemmeldi. Ablam beni çok severdi. Maddi durumumuz çok çok iyiydi. Arkadaş konusunda çok şanslıydım. Üniversiteye hazırlanırken hiç sorun yaşamadım, istediğim bölümü kazandım. Mezun olunca çok süper bir iş buldum ve hala orada çalışıyorum. Ofiste çok mutluyum, yüklüce bir maaş alıyorum. Hayatımda hiç rejim yapmadım 36beden taş gibi kızım, yüzüm çok güzel. Sevdiğim adamla ömür boyu beraber olmak istiyoruz ve bunun için ciddi kalıcı adımlar atıyoruz. Kötü erkekleri tanımak zorunda kalmadım. Beni ben olduğum için seven krallar ve kraliçeler var etrafımda. Annem ise dünyadaki en şanslı kadınlardan beni gibi ...  Kader beni çok seviyor, süper şeyler yazmış alnıma.

Bu zamana kadar bloga yazdığım her şey hayal gücümden fırlamıştı. Ben aslında çok mutluyum.

-ben istemez miydim böyle bir yazı yazmak? isterdim elbet. bunların tam tersini yaşamak hoşuma gitmiyor elbet. her gün yeni bir umutla uyanıyorum ve aynı hızda o umutsuzlukla yatıyorum yatağıma. yalnız olmaktan mutluluk duymaya çalışacağıma, aşkımla mutlu olmayı tercih ederdim elbet.

ben istemez miydim lan!!!

18 yorum:

  1. Yeni çağın modası hep "sen mutsuzluğa meyilli olduğun için mutsuzsun" anlayışı. Yok karamsarmışız yok, enerjimiz yokmuş falan filan. Senin de saydığın gibi işte. Bir şeyler düz gitmeyince insan ister istemez etkileniyor. Yani içinde bulunduğumuz hal'e sırtımızı dönüp kendimizi kandırmaca mı oynayalım?

    YanıtlaSil
  2. Lazanya,istediğin bölümü okudun mu bilmiyorum ama.Ankara mezunu olmak süper bir şey olsa gerek. İsteyip de ulaşamamış olanlar,hala uğraşanlar var.Dilerim herkes için,her şey yoluna girer. Sağlık,huzur,başarı,aşk, para bizi bulur.

    Nazım'ın bir sözü var,"insan biriyle yaşlanmalı,birisi yüzünden değil." Aşık olup mutsuz olacağına,yalnız olup (ilişkinin olmama durumu) hayatın tadını çıkar.

    YanıtlaSil
  3. saksağan, mutsuzluğu kim ister ki? bu şanslı insanların, mutsuz insanlara verdiği sahte destektir. kendimi sadece bu yazıyı yazarak kandırabildim.

    cherry, maalesef. Yaşadıklarımın tam tersini yazdım. Yazdıklarımın hepsi, yaşamak istediğim ama yaşayamadıklarımdır.

    YanıtlaSil
  4. Kendini kandırmak yerine, "iyi düşünüp,iyi yaşamaya" ne dersin :)

    YanıtlaSil
  5. hayat herkese böyle güzel yazılar yazmıyo maalesef.

    YanıtlaSil
  6. cherry, iyi düşündüğüm halde hayatımın iyi gitmediğini yazmak istedim zaten. iyi düşün pozitif ol demekle hayat pozitif olmuyor.böyle vuruyo işte yüzüne yüzüne!

    mystery, bu böyle giderse daha fazla gücüm yok.

    YanıtlaSil
  7. hehehehehe süper olmuş :):)):

    YanıtlaSil
  8. Canım böyle düşünmene inan çok üzüldüm.Herkes kendi hayatındaki olumsuzluklarla boğuşur ama ben anlatsam yaşadıklarımı inan "yuh yani buna da şükür o zaman" dersin sen sağlıklısın mesela bende o yok,o kadar okudun çalışamasan nasıl hissedersin mesela işte ben öyleyim,her kadın gibi çocuk istedin inşallah doğurabilirsin ama ben onu bile yapamayacağım mesela..
    kısaca ne olur hayatının tadını çıkar sağlıklı her anına şükret olur mu..
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  9. hay ağzını öpiyim ya bıktım artık insanların devamlı sen kendinle savaşıyosun aslında bi sorunun yok bi önüne bak şükret demesinden tabiki şükürler olsun elim ayağım sağlam ama bunlar haricindekiler sorun değilmi yani sayılmıyo mu bu ülkede insanlar değilmi intihar ediyo maddi sıkıntı yüzünden...

    YanıtlaSil
  10. tackleberry, saol :)

    milena, insan hep kendi başına geleni kötü bilirmiş ya. bizim hikayemizde öyle aslında. geçmiş olsun.

    sedecebenemel, düşün düşün boktur işin. aynı böyle gidiyor hayat. hatta bitiyor hayat.

    YanıtlaSil
  11. bence aynanın karşısına geç ve bak kendine bence mutluluk sensin lazanyam

    YanıtlaSil
  12. Bundan sonrası güzel olsun... Senin için,hepimiz için :)

    YanıtlaSil
  13. Bende isterdim ki ne güzel o hayat öyle

    YanıtlaSil
  14. Blogunu yeni okumaya basladim ve bu postu okuyunca off be ne guzel hayati varmis dedim ama bi yandan da butun bunlarin birarada olabilitesini dusunurken son cumle gulumsetti beni :) ohhh be bole bi insan yokmus dedim :p


    http://newyorkturca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. her şeyi geçtim tam tersi olabilir de yüzüm çok güzeldi kısmına katılmıyorum lazanyacım.Tam tersini anlatmak için yazmışsın ama bence o doğru işte bak gayet güzel bir yüzün var bence:)

    YanıtlaSil
  16. çok güldüm ya..Allah ayağına taş değdirmesin ne diyim..

    YanıtlaSil
  17. bende ne zamandır kendimi suçlardım yaşadıklarımdan bu modern çağın olumsuzu çekiyorsun anlayışından ya zaten yaşadığım ağır şeyler üstelik beni olumsuz düşünerek çekiyorsun diyenler psikolojimi hepten piç ediyordu neyse ki senin "mutsuzluğu kim ister ki? bu şanslı insanların, mutsuz insanlara verdiği sahte destektir. " demenle kendime geldim...

    YanıtlaSil