İzleyiciler

21 Eylül 2011 Çarşamba

Sesini duyduğum an;

-yanımdaymışsın gibi oluyor. mimiklerini görüyorum ve yaşıyorum.
-gözlerime baktığını ve gözlerinin içinin güldüğünü görebiliyorum.
-yanıma geldiğindeki sıcaklığını alabiliyorum.
-huzur buluyorum.
-tüm karamsarlıklarımı unutuyorum.
-üzgünken, mutluluk doluyorum.
-her şeyi bırakıp yanına gelesim geliyor.
-dünyada sadece sen ve ben varız gibi geliyor.
-sağlıklı olduğun için seviniyorum.
-üstelik bir de gülüşün olunca hayat daha güzel hale geliyor.
-benimle mutlu olmanı istiyorum sadece benimle!
-heyecanlanıyorum. oturuyorum olduğum yere.
-hiç gitme istiyorum.

*ben galiba sesini duymayı seviyorum.

9 yorum:

  1. ne harika bi yazı!
    sevgilimi arayasım geldi okur okumaz ama az önce kapattık telefonu :)

    YanıtlaSil
  2. sesini duyduğum an bütün sıkıntılarım, yorgunluklarım bitiyor. sesini duyduğum an " ben " oluveriyorum...

    YanıtlaSil
  3. Nedense aklıma Bay K değil,annem geldi. :) Anneme aşığım galiba :O

    YanıtlaSil
  4. mia, ah o telefonlar.. elimden düşüresim gelmiyor!

    sparrow, o varken ben varım.

    missbone, ahaha :) benim de üniversitedeyken öyleydi. anlıyorum seni kuzum :)

    YanıtlaSil
  5. Bence bir daha aramasın beni.

    Yazıyı okuduğum an o kötü kalpli vampirin her sene beni arayışı aklıma geldi. Sesi duyduğum an bir kova kaynak su başımdan aşağıya dökülüyor gibi oluyorum ve bu da beni hiç iyi etmiyor. Bana bu sesi unutturacak başka bir ses tonu lazım.

    Heyecanlanmaktan öte o sesi her duyduğumda, topuklarımdan beynime doğru yanıyorum.. :((

    YanıtlaSil
  6. konuş anacım, istediğin gibi konuş. insanlar konuşa konuşa :D

    YanıtlaSil
  7. ben galiba bu yazıyı da çalıyorum :D

    YanıtlaSil
  8. benim yerime beni anlatan bir yazı yazdığın için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  9. ceo, belki yeniden birlikte olursunuz ..

    mystery, ben koklaşa koklaşa :( oyy minnoşumm


    x-coach aaaa ama dur yaaa :D


    gabriel, rica ederim. bak belki daha çok yazarım. :)

    YanıtlaSil