İzleyiciler

11 Eylül 2011 Pazar

Biraz Kafa Dağıtalım

 İstanbul'a ablamın yanına gittiğimde, bana oje hediye etti. 6adet GABRINI marka oje. Hemen kuruyorlar dedi. Ne kadarlık bir hızda kuruyabilir ki dedim içimden... İlk fırçadan sonra ikinciyi sürerken hissediyorsunuz, birinci fırçanın kuruduğunu. Vay dedim. Vay. Sürmekte zorlandım tabi. Mıy mıy beceremem pek, ben sürene kadar ohooo. Başkaları çorap giyer, kot giyer, havlu ile yüzünü siler. O derece. 
Zaten bende İstanbul'a gelmeden iki oje almıştım.  Golden Rose 217 - 204. İstanbul'da da 109'u gördüm çok beğendim. Tek başına sürdüğümde de güzel oldu bence ama ablam beğenmedi. 207 tırnağımda hazır sürülmüş vardı. Bende fotoğrafını çekip koyayım dedim. Hep iç karartıcı şeyler yazıyorum ya, değişiklik olsun dedim. 

7 yorum:

  1. Neyse elinin fotoğrafını gördük en azından :)))

    YanıtlaSil
  2. üsturupsuz yazar, bebeğim Ankara'daysan elden veriyim kargo parasına değmez :D 1,5tl ojemiz :)))

    nefes, eh işte el de ne el :p

    YanıtlaSil
  3. uhea :D
    e tabi canım ben de takılıyorum:))

    YanıtlaSil
  4. ay üsturupsuz.
    napıcaksın ayol o rengi?
    ben sana cart pembeler, kırmızılar ve koyu bordolar öneriyorum.
    sana da lazanya.

    109 ve 204 de en az 217 kadar iğğreeeannnç :P :D:D

    YanıtlaSil
  5. E o zaman 8 tane oje seç,gönder,bekliyorum,hemen al,gönder X!

    YanıtlaSil
  6. ben nasıl girip oje alıyım saf.
    bugün sırf p. sinus'um sebebiyle Rossman'dan orkid alırken bile kızaran ben zaat'ınız için oje seçemeyecek.
    git Watson'a al.
    hayret bişey. :D

    YanıtlaSil