İzleyiciler

26 Eylül 2011 Pazartesi

O YANINDAYKEN ŞALLARA SARILIRSIN. BİTER.

Bir İstanbul hayali kurarsın biriyle. Bir hafta geçmeden "püff" der ve gider. Senin umutla bağlandığın ne varsa bozar ve karşında kahkaha atar. Bu kadar kolaydır işte hayal kurmak ve hayalleri bozmak. Ve birinin sen ağlamaklıyken, karşında kahkaha atmasını izlemek.

Beğenmemek bu kadar kolaydır işte. Fiziğe bakar erkek kafası. Kendine olan güvenin, hoş sohbetin çekmez onları. Mal malak kız isterler. Hafif meşrep. Biraz açsın orasını burasını, göstersin. Erkek yanında durup, bu benim malım desin. Böyle biraz bu zamanda ilişkiler.

Kız kasılsın, triplere girsin. Sevmez ve umursamaz olsun, baş tacı olur. Adam ona ne yapacağını şaşırır. Ama anaç ve ilgili olursan, mutlu olmasını istersen kıçına tekmeyi yersin. Siktir edilirsin.

Ona güvenmen için ağzına sıçar. Paranoyak manyak ruh hastası olursun yeri gelir.. Ama, bana "güven" der. Tam güvenirsin, kendinle savaşırsın onu parçan sayarsın ama yine gider. Gözlerinin içine bakan o adam gider. Ve o giderken bunu bilirsin. Çünkü senin babanda böyle gitmiştir.

https://twitter.com//lazanyam

20 yorum:

  1. "Ona güvenmen için ağzına sıçar. Paranoyak manyak ruh hastası olursun yeri gelir.. Ama, bana "güven" der. Tam güvenirsin, kendinle savaşırsın onu parçan sayarsın ama yine gider. Gözlerinin içine bakan o adam gider."


    Tek kelimeyle, harikaaa!

    YanıtlaSil
  2. Giderler.. Ve gidenler için düşündüğümüz şeyler onlara değmez hiç. Kalbimizi, beynimizi yorarız hiç yoktan. Ama onlar da neler kaybettiklerini asla bilemeyecekler, asla..

    YanıtlaSil
  3. ne yorumu katayım bilemedim "gitti işte"...

    YanıtlaSil
  4. connessione, hep böyle değil midir zaten :/

    celebutante, ve hep yanlışı seçer ona üzülürüz. Ne üzüldüğümüzü bilir ne de üzüldüğümüze değer. Umarım bir gün anlarlar hatalarını ...

    üç ünsüz içinde iki ünlü, gitti işte. olmuşla ölmüşe çare yok diyorum ben. Hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  5. ne yalan söyleyim çoğu zaman bu gözle bakıyoruz ilişkilere. pek çok erkek tanırım " güzel ve salak " kız arayan. hem güzel hem zeki kızdan korkan çok erkek de vardır. ve yine ne yalan söyleyim bende bazen ciddi olmuyorum ilişkilerimde ve o kişinin salak olması avantajlı oluyor ama şunu da unutmayın ki hiçbir erkek salak bir kızla evlenmek istemez.

    Ama biraz kızlara da bakmak gerekir. Evet çoğu erkek kızları kullanmak ister ama onlar da zeki olsun ve kendilerini kullandırmasın. Benim de ciddiye almadığım kızlar oldu ama benim ağzıma sıçan kızlar da oldu.

    YanıtlaSil
  6. sparrow, belki sende çoğu kez inkar etmişsindir salak ve güzel kız istediğini.. takılmacasına güzel tabi. ama ne biliyim ben böyle 4/4lük ilişki isterim. herkes akıllı uslu olsun. tarifi yok. huzur isterim.

    YanıtlaSil
  7. Zaten hep en çok seven terk edilir
    ve terk edilen hesabı öder
    ama asıl giden kaybeder..

    YanıtlaSil
  8. milena, kötüler hep kazanır. kaybettiklerini görmedim. sadece beddualar tutar, canları yanar.

    YanıtlaSil
  9. bende 4/4 lük ilişki isterim. o ilişkiyi evliliğe taşıyıp ebediyen sürdürmek isterim. ama öyle bir ilişkim olacağına inancım yok. ben birine körü körüne bağlanırım hayata onun gözlerinden bakarım hayatımın merkezi yaparım o kişiyi ama o kişi dönüp bana bakmaz bile. Biriyle de takılalım ya nolcak gözüyle çıkarım sonra öğrenirim ki o kişi benimle evlilik hayalleri kuruyor. 4/4 lük ilişki için hem doğru adam olmak hemde doğru kişiyi bulmak gerekir yada doğru kişi için doğru adam olmak gibi bir şey işte. İmkansız diye bir şeye inanmam ama inanıyor olsam imkansız nedir diye sorsanız 4/4 lük ilişki derdim.

    YanıtlaSil
  10. O çok istediğimiz 4/4lük ilişkiyi imkansızlaştıran, insanlardır.

    YanıtlaSil
  11. Benim kuzum, birtanem nasıl üzüldüm anlatamam. Umarım bu son olur, bir daha hiçbirinin gücü seni üzmeye yetmez. Hem hadi bırakalım da aşkı falan biz istediğimiz biz olalım önce =). Sonra hepsi kapımızda köle =). Hadi benim bir tanem, asma suratını. hayırlı olsa senin için, elbet olurdu bir şeyler...

    YanıtlaSil
  12. çok değil kısa bir süre önce burda anlatılan kız gibiydim lazanya ilgili,anaç,saatlerce sohbet edilebilen,yaptığı en ufak hatada kendini suçlu hissetmesi için üstünde baskı kurulan..sonunda benden milyonlarca kez vasıfsız bir kızla(kendimi övmüyorum yanlış anlaşılmasın) aldattıldım..şimdi ilgisiz,kasıntı,tripli kızım:)eskiden umursadığı bendenizi, şimdi ağzına sıçtıkça biraz daha sıçar mısın deyip başının üstünde gezdiriyor..yani kısacası üzülme lazanya insanlar,sevilmekten hiç anlamıyor...

    YanıtlaSil
  13. Laliş, uyudum uyandım. İyiyim birtanem. İyi olmalıyım da zaten. Teşekkür ederim yanımda olduğun için.

    Ekimoza, haklısın beni de o hale getiriyorlar. Sikimsonik bir insan olmaya itiyorlar. Başarılı oluyorlar.

    YanıtlaSil
  14. allah o gideni bildiği gibi yapsın diyorum ben. insanların neleri ne düşünerek yaptığını anlamak mümkün değil bu hayatta.

    YanıtlaSil
  15. mystery, sorun onda değil, bende...

    YanıtlaSil
  16. sorun onda değil sende evet. hatta bende de... ama en çok onlarda... giderken kızının, kendi 5 dakikalık zevki için dünyaya bıraktığı insanın hayatına sıçabileceğini düşünmeden çekip giden, onu paranoyalarıyla, güvensizliğiyle, hayatına giren her erkeğe "acaba bu ne zaman gidecek?" diye düşünür bırakmasıyla siktir olup giden babanda, babalarımızda...

    elektral takuılıyorum gelmeyin üstüme :/

    YanıtlaSil
  17. aynı işte. hayat bize hep aynı.

    asla yazık demeyecek. hep vuracak gibi geliyor..

    ne acı.

    YanıtlaSil
  18. Biri bir yanlış yapıyor. Sen de yaparsan aynı yanlışı, ortada sadece 2 tane yanlış olur. Doğru nerede? Hissettiğin gibi bir sevgili ol. İstediğin gibi bir sevgiliyi bulacaksın. Ama bu zamana kadar ki yanlış seçimlerin özünde kendini değersiz gördüğünden. "Baban gitti, tüm erkekler gidecek." Bu çok tanıdık çünkü benim durumumda bu. Çekirdekte inandığımız bu. Ve inandıklarımızı yaşıyoruz. İnandığımız şey "erkekler gider" ise evet, hep gidecek olan adamlar gelirler. Sen ne zaman ki fikrini değiştirirsin, "babam gitti ve ben böyle güçlü biri oldum, herkes kendi hayatını yaşar kendi seçimlerini yapar vs. Babam beni tanımadığı için talihsiz ama ben onu da kendimi de tanıyorum. Baba kız ilişkimiz olmadı / bitti fakat ben artık kendi ailemi kuracağım. Ve bir başka çocuğa nasıl bir baba istediğimi biliyorum!" dersin, o zaman işler değişir... İnan bana her şeyin bir sebebi var.
    Kendini yıpratma.

    YanıtlaSil
  19. evet cnm umursamaz bi kız olursan baş tacı olursun.. melsef böle.. aynen benm duygularımı anlatıyo bu yazın. anaç ve ilgili olup mutlu olmasını istedgm için terk edildm bende en son.. şaka gibi..

    YanıtlaSil