İzleyiciler

28 Kasım 2011 Pazartesi

Ay si ded pipıl

Sanırım yenilgiyi kabul ettim. Hiçbir şey aramıyorum. Üşeniyorum ve ümitsizim. Nasıl olsa, olmayacak siktir et diyorum. Siktir et adlı kitabı hayatımda bu şekilde uygulamak işime geldi sanırım. Gerçi bir o kitaba, bir bu kitaba derken birini bile bitiremedim. Tembel tenekeyim.

Gitmem gereken iş görüşmesine gitmedim. Hava çok soğuk, çok üşüyorum, param yok, işim yok, mutsuzum. Ben üşengeç tembelin biriyim. Bunun lanet olası tek sebebi de mutsuzluk. Gerizekalı, mutsuzluk!

Kendimi çok yorgun hissediyorum. Beynim, bedenim, ruhum çok yorgun. En son 2009 yılında kemiklerim güneş gördü, çözüldü. Belim, sırtım, omzum, boynum her bir yanım ağrıyor. Her seneye dinlenmeden başlıyorum. Yoruluyor musun ki, diyebilirsin ama yorgunum. Ve güçsüz olduğum için kılımı kıpırdatamıyorum. Serum ile mutluluk ve enerji istiyorum. Zaten şans adına bir bok yok hayatımda. Her şey için uğraşmalı ve az olana kanaat etmeliyim. Benim kaderime bu yazılmış. Bunu kabullendiğimden olsa gerek, gücüm yok.

Kpssde tercih yaptım ve garip bir şekilde olacağını düşünüyorum. Olsa da kurtulsam şu düzensiz sikko hayatımdan. Allah bari bu konu da baksa yüzüme. Tamam sağlıklıyım, sevdiklerim de sağlıklı ama peki ya imkanlar? Olmuyor işte, ne olursa daha fazlasını istiyor insan. Ama önce biraz, olsun be! Olsun yani.

Mutluluk yazısı yazmak için resmen yırtındım ama olmadı. Umarım diğer yazı da olur. Daraldım ve daralttım. Ne yapalım, yaşamayan bilemez. Herkese kendi hayatı zor gelir. Kimsenin beni anlamasını beklemiyorum ama gücüm kalmadı. Garip rüyalarla uyanıyorum. Yatmadan önce korkunç şeyler düşünüyorum. Ben yaşamak istemiyorum.

10 yorum:

  1. sağda 1213 kişi var farkındaysan, senin sikko hayatını ve seni seven,okuyan,merak eden,takip eden..kusura bakma dostumm biyere gidemezsin,git bi türk kahvesi ısmarla kendine yada becerebiliyosan sen yap, bide sigara telle..

    YanıtlaSil
  2. soğuk süt içtim onun yerine :D ama dur bi kahve yapayım sigaramla.

    YanıtlaSil
  3. şimdi bende kendime damla sakızlı bir türk kahvesi yapıcam sanırım. mutluluk seni sevmemiş, seninle takılmak istemiyor demek ki ama eminim bir gün o senin peşinde koşacak :) umarım kpss de beklentilerin çıkar :)

    YanıtlaSil
  4. saçmalama. nereden geliyor bu kusarak yazı yazma adeti. sınırı nerde bu perişan ifadelerin. sen ne hissettirdiklerini hissedebiliyor musun. ricam, freni boşalmış kamyon gibi değil, kontrolü kaybetmemiş, itidali elden bırakmamış halde görmek seni.
    diğer taraftan, iş sahibi olmak an meselesidir, zor hiç değildir, öğrencilik hayatına kesinlikle tercih edilmez, sıkıcıdır, banaldir, tek düzedir. seve seve olmaz hiçbir şey orda. kıymetini bil tamamıyla sana ait olan son özgür günlerinin. zannediyorum sahip olduklarımızı unutup, hayallerimizin de eksikliklerini hatırlayamaz haldeysek sukut-u hayallerin kaderimiz olması kaçınılmazdır.

    YanıtlaSil
  5. sparrow, teşekkür ederim öyle çok istiyorum ve inanıyorum ki! :)

    YanıtlaSil
  6. ali ka, öyle iyi silkeliyorsun ki insanı. iyi geliyor.

    özellikle şu cümlen;

    kıymetini bil tamamıyla sana ait olan son özgür günlerinin. zannediyorum sahip olduklarımızı unutup, hayallerimizin de eksikliklerini hatırlayamaz haldeysek sukut-u hayallerin kaderimiz olması kaçınılmazdır

    AMİN!! :))

    YanıtlaSil
  7. ne yalan söyliyim şu aralar ben de o sikko durumdayım lazanya. insanın istekleri değiştikçe hayatında bazı şeylerin yerleri de değişir. biz yerine geçene kadarki zamanı yaşıyoruz sanırım ve places everyone/everything! deyip defoluyorum. iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  8. ne hissediyorsan al bendende o kadar !

    hele şu cümlen tam benlik .

    '' Her seneye dinlenmeden başlıyorum.''

    öyle iştee , haa bir de dün gece uyumadan önce dua ederken senin içinde dua ettim ...

    YanıtlaSil
  9. hana yori darko, sikkoluklar silsilesi amk

    kibritçi kız, teşekkür ederim bu gece de ben, bizim için edeceğim ...

    YanıtlaSil
  10. Ah benim akçam pakçam yaa senin tek sorunun hep böyle kötü olucak diye düşünmen. Keşke annenle falan çok konuşsan, çok vakit geçirsen. Ne bileyim olumsuz düşünmesen bi şekilde yani.

    YanıtlaSil