İzleyiciler

4 Kasım 2011 Cuma

Sınanmaktan fenalık geldi.

Neyin sınavı bu anlamıyorum. Üç günlük dünya. Siktiri boktan bir dünya işte. Erkeklerin siktikleri, kadınların sikildiği bir dünya. Nedir lan bu talihsiz serüvenler dizisi.

Yanımdaki adam neden benimle diye düşünmeden  öpüşmek, sevdiğimi söylemek istiyorum ama çok zor bu. Herkes sikinin derdinde. Bir hafta geçmeden hemen, sorular geliyor. Ne kadar ileri gittin, ilişkiler artık çok derinleşti, artık kimse önem vermiyor, neden yaşamıyorsun ki, benimle yaşamak istemez misin? Ve daha fazlası tabi ki...

Ahh sorsanız hepsi her gün ilişkiye giriyor sanki. Amann bi görün hepsi seks uzmanı. Kimi götürürsem kardır diye bakıyor aç apaçiler! Öyle on numara bi fiziğim de yok ama neden böyle oluyorlar anlamıyorum. Allah taş hatunlara sabır versin, amin.

Önce bi yüreğimizi sevelim lan. Bi sevelim de, bir şey yaşayacaksan güvenip öyle yaşayalım. Kim istemez ki, düzgün güvenilir bir ilişki. Anlamıyorum ve inatla anlamamaya devam edeceğim.

*adamın tipi bir görün.. maganda resmen. kıro. tipsiz öf neyse kötü işte. paradan bahsediyor sürekli. starbucksta bana bakan bir çocuğu dövecekti neredeyse. ilk buluşmamızdı. arkadaşça gayet. birden elimi tuttu. noluyor! diye tepkimi verdim. saçıma dokundu. elin ayağın rahat dursun! dedim. ve hemen orayı terk ettim. ne sanıyor bu mal kendini? mal. hayvan.*

neyin sınanmasını yaşıyorum lan. yeter ama artık. isyandır bu yazı! şaşırıyorum aslında kaderime. ne kadermiş arkadaş. az önce arkadaşım facebookunda sevgilisi ile fotoğraflarını paylaştı. vay dedim ya adama bak. ne tatlı çocuk. ikisine maşallah ama, o çocuk sapık değil yani belli seviyor. Allah'ım bana da düzgün bir adam yolla. Şöyle en adam gibi adamından. Şehvetli, dürüst, gururlu, onurlu, saygılı, aşık, sevgili, merhametli, çalışkan, başarılı, şanslı, boylu, poslu, yakışıklı, saçlı beni sevdiği için benimle olan ve gelecek düşünen bir adam olsun bu. AMİN.

24 yorum:

  1. amin lazanyacım =) çok zor gerçekten çook. daha geçenlerde gül(gül de laf mı bi içim suydu) gibi çocuğu kaçırdım ellerimden. oysa ben sevişmeden birllikte yaşayabilirdim =(((

    YanıtlaSil
  2. Söylediklerine katılıyorum.Benzer duyguları yaşamışız.Ben bu kadar açık ifade edememiştim.Neden bu kadar cinsellik meraklısılar ki hadi öyleler madem neden saklıyolarda sonra meydana çıkıyor.Bıkınlık getiriyo insana ve umutsuzluk.Hımm bide şu kısmı hergün birlikteler birileriyle sözlerine göre a madem öle ne uğraşıyosunuz dimi ama:)

    YanıtlaSil
  3. Erkeklerin kızlara bu şekilde yaklaşmalarının tek sebebi kızlar biliyo musun ? Kızların bir bölümü o kadar tolerans tanıyo ki erkekler bu zamana kadar görmedikleri, yapmadıkları şeyleri yapmaya başlıyolar ve bi sonraki ilişkilerinde de bunu arıyolar. Erkekleri biliyosun zaten hepsi seks makinesi fazla söze gerek yok.

    Ne kadar doğru düşünüyorum bilmiyorum ama kız olsun erkek olsun geleceğe yönelik ciddi bi ilişki düşünüyosa kendilerini kolay kolay bırakmıyolar. Yanlış bi şey yapıp kaybetmekten korkuyolar sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Bir İnce Ses'e katılıyorum.Bu tür olaylar hem cinslerim yüzünden oluyor.

    +

    Lazanyam bence biraz bekle,hani kısa zamanda olacak şeyler değil bunlar,hayırlısını dile,illa ki bir erkeğe muhtaçlığın yok ki senin tatlı.,en azından sevgi adına.

    YanıtlaSil
  5. 6 milyar 64 bin 46 'da 1 olasılık tabii yine de denemekten vazgeçme sanki ilaç bu kullanmadan önce prospektüsünü okuyunuz ibaresi taşıyor sanki neyse son buluşman facian olmuş orman ensitüsünüden kurul kararıyla geçmiş birisi denk gelmiş olabilir kızlar küçükken oyuncak ayılarla oynamayı seviyorlar gerçeklerini görünce de aynı sevgiyi kendisine beklemiş mahsun kırmızıgülün evrimleşmeden önce ki hali olan arkadaş yani mazur görebilirsin hayvani içgüdüleri ile hareket etmiş Lazanya biliyorum fazla kafanı ütüledim herhalde termometren olsa patlardı cıvalı kullanmanı tavsiye ederim neyse ben de bu sıralar depresyonist takılıyorum zaten dramatik takılmam tarzım değil hayat işte;DD

    YanıtlaSil
  6. Amin Lazanya'cığım... Umarım dilediğin gibi bir ilişki yaşarsın. O insan seni bulur.

    YanıtlaSil
  7. Ah yavrum ben sana kıyamam. :( Annelerin yanlış yetiştirmeleri, açlıkları bu hale getiriyor bu adamları. Umarım eli yüzü aklı fikri vicdanı düzgün birine rastlarsın hayatında :).

    YanıtlaSil
  8. Son paragrafta anlattığın erkeğin yaşamadığını bilmek ne kötü :( İnsan o özelliklerin hepsini barındıramıyor ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  9. Ahhh ahhhh..
    Kader mi demeli buna yoksa hepsi aynı bu erkeklerin mi demeli bilmiyoruz..

    En hayırlısı çıksın karşına,hep mutlu ol, çook mutlu ool :)

    YanıtlaSil
  10. öyle insanların nesli tükendi

    YanıtlaSil
  11. Ne biçim insanlara rastlıyorsun sen ya. Böyle karaktersiz erkeklerin nesli tükenmedi mi hala? Seni sen olduğun için seven birini bir gün bulacaksın elbet veya o gelip seni bulacak lazanyacım. İsyan etme çünkü kendini üzmekten başka bir halta yaramıyor bu isyanlar. Bir erkek olarak bu tip erkeklerden uzak durmanı şiddetle tavsiye ediyorum. Aradığın mutluluğu bulacaksın bence. :)

    YanıtlaSil
  12. malesef çok şey istiyorsun...

    YanıtlaSil
  13. Terasında kendisine çaylar demlemeni istediği evden tut da, çocuklarınızın hangi özelliklerinin hanginize benzeyeceğine kadar düşünülmüş, anneannesinden tut da kardeşlerine kadar tanıdığın, ablası acıkınca sanki 20 yıllık görümcenmiş gibi "gelin kalk da yemek yap" dediği bir yıldır devam eden, bir ilişki düşün. Onu her şekilde mutlu da ediyorsun. Sonra ne mi oluyor ? Bir yılın sonunda 8. Sınıf bir kadınla aldatılıyorsun . Erkekleri memnun edemezsin. Öyle bir aşk yok ne yazık ki lazanya...
    Ama umarım Tanrı'nın sevgili kulusundur da, sana bir güzellik yapar :)

    YanıtlaSil
  14. Bir Adamın Güncesi, ben o buyurun benimleri çok gördüm :)

    Rebecca , biz tutuyoruz da onlar niye tutmuyor acebaaa :D

    huyumkurusun, hepsi AÇ aslında. o yollu kızlar hala doyuramadı bu açları.

    YanıtlaSil
  15. Bir İnce Ses, o son cümlene katılıyorum canım. Kesinlikle öyle.

    Üsturupsuz Yazar, kahrolası kızlar yüzünden ama bu kızları da bu hale getiren o kahrolası adamlar :D

    enes, hayat tarzından memnunsan sorun yok ;)

    Dilara AKSOY, amin inşallah. Yüreği güzel olan herkesi bulsun mutluluk.

    Laliş, sen beni anlıyorsun ya bayılıyorum bu duruma :) kalp kalp

    YanıtlaSil
  16. ekingorgun, keşke yaşasa :) belki bir anne doğurmuştur benim için...

    Hemsponpi, teşekkür ederim çok içten bir AMİNN gibi hissettim

    Pembe Kereste, yeni nesilde onlardan daha beter...

    Vişne Çürüğü, ah benim canım, bulursam bi gör neler neler yazacağım :D acısını çıkartacağım.

    Sparrow, azla yetinmek, yatıp kalkmaksa eğer, evet çok şey istiyorum.

    Allie, oha be :( üzüldüm.
    inşallah sana da güzellik yapar. :(

    YanıtlaSil
  17. alternatif evrende ki hayat tarzımla takas yapmayı düşünüyorum belki mutluluk oradadır;DD

    YanıtlaSil
  18. laz'cığım..
    yanlış biriyle olmaktansa yalnız olmak herzmaan iyidir..

    bunu asla unutma..............

    YanıtlaSil
  19. Nilaya katılıyorum,ben de aynısını düşündüm hep:D

    YanıtlaSil
  20. bunların hepsi böyle odun ve abaza. tanıdıklarımın beni zorla tanıştırdıkları herifler bile nasıl davrandılar? artık kimseyle görüşmüyorum. :))umarım gönlüne göre biri çıkar karşına.

    YanıtlaSil
  21. aaa biri burda düşüncelerime tercüman olmuş.

    YanıtlaSil
  22. nilmoon takılıyorum sana doğrusu o

    YanıtlaSil
  23. ne kadar çok ortak yönümüz varmış değil mi LIREAN :)

    YanıtlaSil