İzleyiciler

17 Kasım 2011 Perşembe

Geçecek Bunlar

Minik bir hayal dünyası.

İlk başta, şanssızlıklarla boğuşan bir kız. Tontiş, sarışın ve güler yüzlü. İşsiz, eğitimli, çekik gözlü, ingilizcesi zayıf, sosyal, konuşmayı ve sevmeyi seven bir kız. Duygusal mı duygusal. Eros'un tek yönlü attığı okla, kime aşık olacağını bilmeyen mutluluk isteyen...Babadan ve erkek arkadaştan yüzü gülmeyen. Allah, onun kendi kendine savaşmasını istemiş belli ki. Yanında kimse yok. Arkadaşları, dostları var tabi ama herkesin derdi var. Anlatsa, kim anlar ki onu. Kim çare bulabilir.

Sevmeye çalıştığı kişi bile, sırtını dönüp giderken dostlar ne kadar yanında olabilir. Ailesi ayrı bir uğraş içinde. Herkes kendi hayatına yumulmuşken, kim dönüp bakar ki, diz çökmüş ağlayan bir kıza. Hayat zor. Sağlıklı olmayan sağlık ister, evlenen para ister, bekar olan karı-koca ister, çocuk oyuncak ister, işsiz olan iş ister. İstemenin sonu yok. Bu kız ne istesin peki?

Hep ağlamıyor elbet, belki de çok güldüğü için böyledir. Attığı her kahkahanın bedelini ödüyordur. Her tebessümün açıklamasını yapıyordur kahpe hayata. Belki de, Allah unutmuştur onu. Ne dersiniz?

-Allah onu hatırladığı anda, mutluluk pıtırcığı olup etrafına neşe saçacak. İşi, sevdiği, seveni, sağlığı, parası, huzuru, başarısı ve daha neler neler kim bilir... O, mutlu olacak işte. Ve Allah onu bir gün hatırlayacak. Senelerdir, mahrum kaldığı her güzel şeyi ona yaşattıracak. Sevdiği kadar sevdirecek. Kıskanılacak bir hayat yaşatacak. Her gece ağlayarak "geçecek bunlar" dediği dualar, gerçek olacak. Kötü şeyler bitecek ve huzur mutluluk kaplayacak her yanını.

"geçecek bunlar"

12 yorum:

  1. gülmek, bir mükafattır ağlayan gözlerin gördüğü... :)

    yine, her ne olursa olsun, her şeyi siktir et, hatta siiiiiiiiiikkkkkktiiiiiiiiiiiirrr eeeeeeeettt!

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir yazı bu.

    evet "geçecek bunlar"

    ben tontiş, sarışın, duygusal lazanyamı çook seviyorum!

    hele de o çekik gözlerinii :)

    YanıtlaSil
  3. Unutmuş demeyelim de sıra bekliyo desek sanki daha güzel olur. Çok gülen ağlarmış derler. Biz de tam tersinden yaklaşıyoruz. Çok ağlayan gülermiş. Yani heralde güler :) Biz sıramızı bekleyelim :)

    YanıtlaSil
  4. Sıkıntıların çok olabilir ama bence hayata biraz da güzel yönden bakmalisin Sevgili Lazanya. Biliyorum dertlerin ardi arkasi kesilmiyor ama umutsuzluğa kapilmamak gerekiyor. Şu evrene yayilan pozitif enerji olayini biliyorsundur; ben yakin zamanda kendi hayatimda yasadiklarimdan anladim doğruluğunu. Bence sen de bu kadar karamsar olma, en azindan saglikli oluşun bile bir artı ve buna sevinmelisin, sevinmeliyiz. Bugün yolda arkadasimla yürürken, ki arkadasim hayatindan nefret ettigini ve her şeyin ne kadar kötü gittiğinden dem vuruyordu ki karsidan hoş bir bayan gözüme çarpti. Kadin bize doğru yaklaştikça kadının sendelediğini farkettim ve tek ayağinin olmadigini :S
    Ama bana öyle bir içtenlikle bakti ve gülümsedi ki.İşte o an arkadasimin suratina iki tokat atasim geldi!
    Kadının bana gülümseyişinde öyle bir samimiyet ve anlam vardi ki; bunu nasil aktaracagimi bile bilemiyorum!
    Bir kere daha hayatin güzelliklerine dikkat etmemiz gerektigini ve şükredecek hep bir şeylerin olduğunu anladim. Lütfen sen de bunu fark et, artik bu kadar umutsuz yazilar okumak istemiyorum senden, seni tanimiyorum ama hep gülümse olur mu :)

    YanıtlaSil
  5. kabul olunmayan dua yoktur. her yakarış kabul olunacağı vakti bekler. senin de dualarının kabul olunacağı vakit gelecektir. belki kendisiyle belki misliyle belki de gerçekleşmemesi gereken haliyle. an olup vakit geldiğinde bugün seni unutan Allah'ı hatırlayıp bugünkü sıkıntıların için 'imtihanmış' demeyecek misin? yoksa kaldıramayacağın yük mü var omuzlarında lazanya?

    YanıtlaSil
  6. sparrow, etmeyi de öğreneceğim. İnsanlarda bunu uyguluyorum gibi gibi. Ama hayat olayına daha geçemedim.

    miam, bende seni öyleee her zaman dediğim gibi mia'm :)

    bis, oradaki "yani" beni benden aldı :) inşallah diyeceğim. Elimden bu geliyor. Umut fakirin ekmeee :D

    rubi, haklısın. Bunları bende biliyorum ama insan ümitsizliğe ve üzüntüye düşebiliyor. Söz vermeyeyim ama hayat bana güzel olursa neden güzel yazılar yazmayayım ki :) seni mi kıracağım :p

    ali ka, kaldırabileceğim yükler var çok şükür. Ama bazen bu "imtihanlar" ne zaman bitecek diye düşünürken çıldırıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Evt bunlar gelip geçeceği söylenir zamanında çok güldüğümden midir nedir hrt türlü trajikomik haller başıma geliyor sanırım ben o konuda yandı mutluluk kimi zaman ütopik birşey de gelebilir...

    YanıtlaSil
  8. beni anlattın sanki.
    sahi, geçecek mi?

    YanıtlaSil
  9. "babadan ve erkek arkadaştan yüzü gülmeyen."
    birbirimize benzediğimizi ikimizde biliyoruz. Ve bize her zaman söylenen şey "geçecek bunlar." kendi kendimize de binlerce kez söylüyoruz bunu. geçecek bunlar. geçecek bunlar. ben artık geçeceğine inanmıyorum. ama umarım senin bu buhranlı günlerin bir gün son bulur lazanyam. kimsenin seni üzmesine izin verme.

    YanıtlaSil
  10. Blogları tanıtan, bloggerlara bloglar dışındaki her alanda destek olan bir hareket var. Sizide bekleriz. https://www.facebook.com/tumblogyazarlari

    YanıtlaSil
  11. enes, o ütopik şeyi bekliyorum.

    gwen + cats, geçecek diyelim de geçsin bari.

    kırmızı balonlu kız, inanmıyorum bende diye içimden söyledim şuan, yazarken ama geçecek. Biliyorum ki, beni anlıyorsun. Umarım mutluluğumuz gecikmez. Her adam, babamız gibi olmaz. Teşekkür ederim iyi dileklerin için. Aynılarını sadece kendim için istemediğimi biliyorsun :) bizi kimse üzmesin!

    YanıtlaSil
  12. Aynen öyle :) seviyom ben seni :*

    YanıtlaSil