İzleyiciler

21 Kasım 2011 Pazartesi

İçimdeki piç, bırakma beni hiç.

Yazının müziği budur: Sertab Erener - incelikler yüzünden (tık tık)

Bugün kuaföre gittiğimde bu şarkı çalıyordu.(saçlarımın fotoğrafını koymadan da yapamadım) Dinledikçe mutlu oldum, güçlendim.

Hep ben izin verdim, beni üzmelerine. Canım sıkıldığında, tepem attığında çekip gitmedim. Savaşmayı tercih ettim. Şımartılmak yerine, şımarttım. Karşımdaki de mutlu olsun istedim. İstedikçe, ilgilendikçe, şımarttıkça ve alttan alıp gurursuzluk yaptıkça tepeme çıktılar. Ve bu insanlar ölsem dahi duymazlar. Duysalar bile üzülmezler. Çünkü onlar vicdansızlar.

Ama artık ben değişim sürecine giriyorum. Etrafımda beni üzen, bencil, anlayışsız kişiler istemiyorum. Bile bile lades demeyeceğim. Belki bu kişi vicdanlıdır, belki iyidir, belki bir sorunu vardır demeyeceğim. Vicdanlıysa ve benimle ilgileniyorsa bunu bana kanıtlaması gerekiyor. İnandırması lazım. Yoksa, ben yokum bu işte!

Saçlarımı boyattım, kendimi daha çok sevdim bugün. Bayıldım hatta. Aynanın karşısından ayrılmıyorum. Bir de annecimle barıştık ve alışverişe gittik. Öyle güzel şeyler aldım ki, eve gelip küçük çocuklar gibi onları giydim bir daha baktım kendime. Makyajım da vardı. Oh değmeyin keyfime. Etrafımda beni üzen, bencil, vicdansız ve saygısız insanlar olmayınca ben hep pozitif oluyorum, gülümsüyorum. Ben sevmeyi, seviyorum. Nankörlerden, kıymet bilmeyenlerden nefret ediyorum. Tamam çok mükemmelim demiyorum ama bana atılan adımları görüyorum, en azından kıymet biliyorum.

Neyse, yeter bu kadar olumsuz şey. Gayet mutluyum, huzurluyum, iyiyim. 2012 için heyecanlıyım. Süper bir iş için, güzel haber bekliyorum ve olacağını umut ediyorum. Bu düşünce bile içimi kıpır kıpır yapıyor. Sağlam kararlar alıyorum. Telefon numaramı değiştirip, az kişiyle haberleşmek istiyorum. Bunu listemin en üstüne yazıyorum. Artık kolay lokma değil de, zor, büyük ve tatlı bir parça olmak istiyorum nihohoh.( işte bunu içimdeki piç söyledi, valla ben bişey yapmadım :p )  Yakında süper haberler ile karşınızda olacağım beni özleyin anacım byeee.

http://twitter.com/lazanyam şu twitter'a da yazmaktan kendimi alamıyorum.

tamam tamam gittim.

22 yorum:

  1. Oy ben seni yirim ^-^. Ben de inanıyorum 2012 çok çok güzel haberlerle gelecek ve çok mutlu edecek seni =). hak ettiğin mutluluk sen bulacak prenses =).

    YanıtlaSil
  2. yerim ben seni kendisi ayrı fıstık saçları ayrı fıstık..ohh misler gibi olmuş saçların..mutlu günlere savur saçlarını bebek umarım 2012 hepimize güzel sürprizlerle gelir..bi gülsün yüzümüz artık değer verip karşılığını görememekten öldük valla

    YanıtlaSil
  3. güzel dostum, işte böyle senin gibileri çok seviyorum. Kocaman oluyor yüreğim, sokuyorum seni içeri. Oh huzurluyuz biz orada. İnşallah iyi insanlar için, iyi bir yıl olur. Hem kişisel hemde, ülkemiz, ailemiz ve sevdiklerimiz için.

    buraya süper şeyler yazmama çok az kaldı. hatta bugün bunu yazarak başladım bile :) totomu kaşıyım nazar değmesin.

    YanıtlaSil
  4. Bana da pozitif enerji verdinn, çok mutlu oldum senin mutlu olmana :)) saçlarına bayıldımm bu arada :) benmkiler açık kumral balyaj yaptırasm geldi görnce :D

    YanıtlaSil
  5. ekimoza, değer verip karşılığını görememektense hiç değer vermemeyi seçiyorum bebek. Allah beni seviyor ve kötülerin en baba kötülüklerinden koruyor. Maskesiz görüyorum ben insanları, sihirli bir gözlüğüm var :)

    YanıtlaSil
  6. nora, hep negatif negatif nereye kadar. Yoksa üzüntüden geberip gidicem yahu.

    ayrıca teşekkür ederim beğenmene çok sevindim. Keşke benimde kendi saçlarım açık kumral olsaydı :/ O zaman sarı, çok süper duruyor üzerine. Valla ben sarıyı severim, sarı candır.

    ( koyu renk bana yakışmıyor ondan öyle dedim :)) )

    YanıtlaSil
  7. Yerim yerim yerim ben seni. Artık olman gerektiği gibi olacaksın aldığın bu kararlarla. Acımasız olacaksın. Seni üzenleri sende üzeceksin. Hayat böyle çünkü. Acımasız. Ve bu şarkıyı bir de melis danışmend den dinlemelisin. http://www.youtube.com/watch?v=8C0l2Bd8au0

    YanıtlaSil
  8. Süper bir haber bu! Değişim her zaman güzel ve heyecan doludur, tadini zevkle çıkarman dileğiyle Sevgili Lazanya :)
    bu arada saç rengin çok güzel!!!

    YanıtlaSil
  9. ayy saçlarına bayıldım valla! :) ben de o makyajlı üstüm başım düzgün kendimi çok beğendiğim anlardan birind eolmak isterdim şu an :)

    YanıtlaSil
  10. Sarı saç diye birşey var ki ben ona taparım...:)))
    Sana da çok yakıştığına eminim! :)
    Dipten kurtulmana, umutlu olmana inan çok sevindim.:)
    Fizik sınavı çalışmama ara verip yazdım bunu,sevildiğini bil.
    Öperimmm kocaman :)

    YanıtlaSil
  11. yasmin, teşekkür ederim :)

    Kırmızı Balonlu Kız, canım benim. Artık üzenleri üzmek yerine üzmelerine izin vermeyeceğim.

    ayrıca hemen açıyorum şarkıyı ;)

    YanıtlaSil
  12. rubi, oley yeaa beğendiniz ya bende pek sevindim. bugün güzel bir gün zaten huh :D

    YanıtlaSil
  13. miamm bende bayaa uzun zamandır salmıştım. verilen kilolarda etkili oldu tabi. huzur huzur :D

    YanıtlaSil
  14. missbone, kuzum benim yaa dilerim sınavın iyi geçer. bende seviyorum seni. valla benim sınavım yok ama şu hayat sınavından geçerken bende inan yanındayım hep.

    mutlu haberler verirken yanımda olmana sevindim. daha da çok sevineceğiz inşallah.

    YanıtlaSil
  15. lazanya,süper bir başlangıç olmuş değişim için..nede olsa dış görünüşünü yenilemek değişime inanmak için iyi bir sebep ve güç..güzel olduğuna eminim.çünkü sen beğenmişsin.olumsuz şeyleri ve kimseleri itmek kolay değil hayatımızdan.ama biryerlerden başlamak lazım..

    YanıtlaSil
  16. severim deliyi, bu benim başlangıcım oldu. Sonum olabilir, yeniden doğuşum olabilir. Ama bana, benden değerlisi olmasın. Kimseyi kendimden çok sevmeyeyim, alışmayayım. Adamın ağzına sıçıyorlar.

    YanıtlaSil
  17. Canım arkadaşım sen hep mutlu olacaksın unutma :)
    Seni çok seviyorum ben..

    YanıtlaSil
  18. leylim, canım arkadaşım az kaldı o mutluluğa :)

    bende çok seviyorum seni <3

    YanıtlaSil
  19. değişiklik yapıp keselim mi saçlarını ne dersin

    YanıtlaSil
  20. Scissor Hands 81, yok yokkk olmaz öyle şey.

    YanıtlaSil
  21. Bu yazıya kurban olurum işte ben :D Şu yazdıklarını her sabah uyandığında bi kere tekrar etsene sen :D

    YanıtlaSil